Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00128947/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
- 2021/BZP 00132194/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-30
- 2021/BZP 00138889/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa manekinów krawieckich na potrzeby realizacji projektu
pn. „Wzbogacenie oferty CMWŁ poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia” (III)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277894
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 282
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-034
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 509361914
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmwl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmwl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa manekinów krawieckich na potrzeby realizacji projektupn. „Wzbogacenie oferty CMWŁ poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia” (III)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0070c55b-ef73-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012929/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa manekinów krawieckich na potrzeby realizacji projektu pn. „Wzbogacenie oferty CMWŁ poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury VIII oś priorytetowa Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128947/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.2310.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 214185 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55140 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest 20 manekinów krawieckich: damskich (18 sztuk) i męskich (2 sztuki), współczesnych, białych, zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy
4.5.5.) Wartość części: 53120 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 manekinów krawieckich damskich, stylizowanych na vintage, z doczepianymi rękoma lnianymi lub drewnianymi, zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy
4.5.5.) Wartość części: 2020,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6 oraz art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 05 sierpnia 2021 r. do Zamawiającego po godzinie 15.00 wpłynęła prośba o przedłużenie terminu składania ofert. Ze względu ma problemy techniczne (brak możliwości zapisania zmian w ogłoszeniu, „wyrzucanie” użytkownika z platformy eZamówienia) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane dopiero o godzinie 20:25. Wówczas okazało się, że nie działa strona miniPortal, co wiązało się z brakiem możliwości zamieszczenia w tym samym dniu na stronie prowadzonego postępowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, a także zmodyfikowanej SWZ. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodatkowo, w terminie wskazanym na miniPortalu (na którym z przyczyn technicznych nie było możliwości zamieszczenia informacji o zmianie terminu składania ofert) tj. do dnia 6 sierpnia 2021 r. do godziny 9.00 w niniejszym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta (w żadnej z części).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6 oraz art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.)
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 05 sierpnia 2021 r. do Zamawiającego po godzinie 15.00 wpłynęła prośba
o przedłużenie terminu składania ofert. Ze względu ma problemy techniczne (brak możliwości zapisania zmian w ogłoszeniu, „wyrzucanie” użytkownika z platformy eZamówienia) ogłoszenie
o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane dopiero o godzinie 20:25. Wówczas okazało się, że nie działa strona miniPortal, co wiązało się z brakiem możliwości zamieszczenia w tym samym dniu na stronie prowadzonego postępowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, a także zmodyfikowanej SWZ. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodatkowo, w terminie wskazanym na miniPortalu (na którym z przyczyn technicznych nie było możliwości zamieszczenia informacji o zmianie terminu składania ofert) tj. do dnia 6 sierpnia 2021 r. do godziny 9.00 w niniejszym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta (w żadnej z części).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Opracowanie Strategii Kształcenia Zawodowego w Województwie Łódzkim w ramach projektu KPO
- 2025 Przedłużenie licencji subskrypcji i wsparcia urządzeń Palo Alto dla WSRM w Łodzi
- DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI.
- Usługa pogwarancyjnego serwisu dla aparatów: RTG Evolution i RTG Evolution Puls dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.