Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja wybranych pomieszczeń technicznych oraz części basenu w zakresie wyposażenia instalacyjnego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 9 w Gliwicach Zad. Nr 1”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP9
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363898020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrzosowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 234 25 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp9.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp9.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja wybranych pomieszczeń technicznych oraz części basenu w zakresie wyposażenia instalacyjnego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 9 w Gliwicach Zad. Nr 1”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2825cfab-806b-4951-9352-8abb8937a032
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126983/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9 w Gliwicach - kompleksowa modernizacja basenu szkolnego z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z pracami towarzyszącymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2825cfab-806b-4951-9352-8abb8937a0323.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: sekretariat@zsp9.gliwice.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ na który składają się: przedmiar robót, specyfikacje i dokumentacja projektowa. Katalogi i numery tablic użyte w przedmiarze robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy do wyceny oferty. Jeżeli w przedmiarze robót znajdują się odniesienia do niektórych materiałów, urządzeń lub technologii, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, to Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej, przy czym materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego (rozwiązania równoważne). Materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów, urządzeń lub technologii zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał (w przypadku korzystania z Podwykonawców/ Podmiotów trzecich/Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum) w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP9.B.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
w przedmiarach, SWZ i dokumentacji projektowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-26 do 2025-08-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wg SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
wg SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wg SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
wg SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z Ustawą PZP7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: E-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-16 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Modernizacja wybranych pomieszczeń technicznych oraz części basenu w zakresie wyposażenia instalacyjnego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 9 w Gliwicach Zad. Nr 1"
- Wykonywanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla wszystkich rodzajów pojazdów samochodowych, motorowerów i przyczep
- Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych zlokalizowanym w ciągu drogi powiatowej Nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach
- Remont wybranych pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Zabrzu przy ul. Pawliczka 1 - drugi etap
- Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznych dla budowy kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej, etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania
- Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn.: Adaptacja budynku przy ul. Horsta Bienka w Gliwicach na cele poszerzenia działalności Gliwickiego Zakładu Aktywności Zawodowej-Aparthotel
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej
- "Modernizacja wybranych pomieszczeń technicznych oraz części basenu w zakresie wyposażenia instalacyjnego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 9 w Gliwicach Zad. Nr 1"
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Ratusza w Sędziszowie Małopolskim.
- Roboty wodno-kanalizacyjne, gazowe, klimatyzacyjne i wentylacyjne w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji - O/Koszalin, segm. C
- Zakup i montaż klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy w Strzegowie - etap II
więcej: Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.