eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrowo"Dowóz uczestników ŚDS w Osieku nad Wisłą na zajęcia z miejsca zamieszkania do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dowóz uczestników ŚDS w Osieku nad Wisłą na zajęcia z miejsca zamieszkania do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Osieku nad Wisłą

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522976174

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Spacerowa

1.4.2.) Miejscowość: Obrowo

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-125

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.4.7.) Numer telefonu: 56 678 65 13

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sdsosiek.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/1564,jednostki-organizacyjne-powiatu

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154347

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00154326

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż:
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym jak będą wykorzystane Twoje dane osobowe
jest, Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmży z siedzibą na ul. Hallera 25, 87-140
Chełmża (dalej „My”, „Zamawiający”). Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie
na adres podany wyżej, e-mailowo
sds.chelmza@post.pl; telefonicznie 56 675 78 61.
Inspektor danych osobowych: iod@cuw.powiattorunski.pl
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy w
sprawie zamówienia publicznego zawartej z Tobą, w tym do kontaktowania się z Tobą w celu realizacji
umowy, jak również w celu archiwizacyjnym.
Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych
osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą:
− nazwę (firmę) – imię i nazwisko w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną,
− adres wykonawcy,
− adres email,
− imię i nazwisko osoby wyznaczonej przez Ciebie do kontaktu. Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych,
niestety nie będziemy mogli zawrzeć z
Tobą umowy. Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych
niezbędnych danych np. względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie
Twoich danych jest dobrowolne.
Gwarantujemy Tobie prawo dostępu do Twoich danych i ich sprostowania, wynikające z ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych.
Z uprawnień tych możesz skorzystać w odniesieniu do żądania sprostowania danych - zauważysz że
Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne, lub zostaniesz wezwany przez Zamawiającego do ich
sprostowania. Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Twoich
danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(adres: Prezes UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Twoje dane osobowe udostępniamy dostawcom: systemu
elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmiotom wspierającym
nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniając usługi płatnicze. Możemy
przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym, każdemu kto skorzysta z prawa dostępu do
informacji publicznej, a także na wystąpienie o udostępnienie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z
ustawą Prawo zamówień publicznych.
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas
obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
− dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
− wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności
podatkowych i rachunkowych,
− archiwizacyjnych – maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż:
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym jak będą wykorzystane Twoje dane osobowe
jest, Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą z siedzibą na ul. Spacerowa 17, 87-125 Osiek nad Wisłą
Chełmża (dalej „My”, „Zamawiający”). Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie
na adres podany wyżej, e-mailowo
sekretariat@sdsosiek.pl ; telefonicznie 56 678 65 13
Inspektor danych osobowych: iod@cuw.powiattorunski.pl
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy w
sprawie zamówienia publicznego zawartej z Tobą, w tym do kontaktowania się z Tobą w celu realizacji
umowy, jak również w celu archiwizacyjnym.
Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych
osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą:
− nazwę (firmę) – imię i nazwisko w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną,
− adres wykonawcy,
− adres email,
− imię i nazwisko osoby wyznaczonej przez Ciebie do kontaktu. Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych,
niestety nie będziemy mogli zawrzeć z
Tobą umowy. Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych
niezbędnych danych np. względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie
Twoich danych jest dobrowolne.
Gwarantujemy Tobie prawo dostępu do Twoich danych i ich sprostowania, wynikające z ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych.
Z uprawnień tych możesz skorzystać w odniesieniu do żądania sprostowania danych - zauważysz że
Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne, lub zostaniesz wezwany przez Zamawiającego do ich
sprostowania. Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Twoich
danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(adres: Prezes UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Twoje dane osobowe udostępniamy dostawcom: systemu
elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmiotom wspierającym
nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniając usługi płatnicze. Możemy
przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym, każdemu kto skorzysta z prawa dostępu do
informacji publicznej, a także na wystąpienie o udostępnienie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z
ustawą Prawo zamówień publicznych.
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas
obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
− dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
− wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności
podatkowych i rachunkowych,
− archiwizacyjnych – maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.