eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakrzewZakup wyposażenia w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup serwera



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposażenia w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd” – zakup serwera

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakrzew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakrzew 51

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-652

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486105122

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zakrzew.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd” – zakup serwera

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd7aba31-4f40-4b2d-8cac-e333d0e7ed83

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033868/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup wyposażenia w ramach programu „Cyberbezpieczny samorząd” – zakup serwera

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt finansowany ze środków Funduszy Europejskich Na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) w ramach Programu Operacyjnego Cyfrowa Polska Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1068682

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1068682

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Szczegółowe instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień, oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania, z wyłączeniem składania ofert.
3. Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zakrzew.pl, jest dopuszczalna w wyjątkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej (nie dotyczy składania ofert).
4. Maksymalny rozmiar pliku przesyłanego za pośrednictwem platformy zakupowej (nie dotyczy złożenia oferty) wynosi 500 MB (maksymalnie 10 plików w jednej wiadomości).
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
5.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram;
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (sporządzona w postaci elektronicznej, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej) lub w postaci elektronicznej, opatrzona podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem
osobistym osoby uprawnionej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

angielski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuje, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zakrzew reprezentowana przez Wójta, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew,
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pana Bartłomieja Kida z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem e-mail:
• bodo.radom@gmail.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
• Prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy:
• art. 6 ust.1 lit c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla wypełnienia prawnego obowiązku ciążącego na administratorze),
• obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) i aktów wykonawczych do ustawy
• obowiązek prawny wynikający z kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572)
• obowiązek prawny wynikający z art. 56 ustawy z 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r., poz. 164), w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych – obowiązek zarchiwizowania sprawy.

5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w szczególności:

• urzędy administracji rządowej i samorządowej,
• sądy Powszechne,
• wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne,
• o ile będzie to konieczne dla realizacji celu, o którym mowa w pkt. 2, wyłącznie osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych, pracownicy Administratora oraz podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, o której mowa w art. 28 ust. 3 RODO.

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

7. Posiada Pani/Pan następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
• prawo dostępu do treści swoich danych,
• prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych,
• prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
• prawo do przenoszenia swoich danych osobowych.

8. W przypadku gdy uzna Pani/Pan iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. proszę o kontakt z Inspektorem danych Osobowych w celu uzyskania wyjaśnień oraz ma Pan/Pani prawo do powiadomienia o naruszeniu przepisów Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie uniemożliwienie Administratorowi wykonania nałożonego ustawami obowiązku określonego w pkt. 3.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i konfiguracja następującego sprzętu:
- Serwera wraz z instalacją i konfiguracją,
- Urządzenia UTM (firewall nowej generacji),
- Zasilacza awaryjnego UPS,
- Dysków twardych HDD.
2. Minimalne wymagania techniczne:
1) Serwer:
- Obudowa: Tower,
- Płyta główna: obsługa do 2 procesorów,
- Procesor: Intel Xeon Silver 4310 (12-rdzeniowy, 2.1 GHz),
- RAM: min. 80 GB DDR4 RDIMM 3200 MT/s, możliwość rozbudowy do 1 TB,
- Dyski: 1x SSD 480 GB + 2x HDD 2TB 7.2K RPM SATA 512n,
- Kontroler RAID: PERC H755,
- Zasilacze: Redundantne 2x 700 W,
- Interfejsy sieciowe: 2 x 10/100/1000 Mbit/s,
- Karta zarządzania: iDRAC9 Enterprise,
- System operacyjny: Windows Server Essentials 2022 (licencja ROK OEM) lub równoważny,
- Certyfikaty: ISO 9001:2015, ISO 14001, deklaracja zgodności UE,
- Wymagana dokumentacja w języku polskim.
2) UTM (Firewall NGFW):
- Przepustowość: firewall 3 Gbps, IPS 1 Gbps, antywirus 300 Mbps,
- Maks. liczba tuneli IPSec VPN: 50, sesji: 150 000,
- Funkcje: IPS, SSL VPN, IPsec VPN, wbudowany antywirus,
- Instalacja: szafa rack, szafka, na ścianie lub szynie DIN,
- Zasilanie: AC 100-240V, DC 12-48V,
- Temperatura pracy: -20°C do 60°C,
- Certyfikaty: deklaracja zgodności UE, FCC, RCM, UKCA, IEC 61000-4-12,
- Wykonawca zapewni przeszkolenie personelu Zamawiającego.
3) UPS:
- Moc: 3000 VA / 3000 W,
- Architektura: on-line,
- Kształt napięcia: Pełna sinusoida,
- Akumulatory: 6x 12 V, 7 Ah,
- Obudowa: Rack,
- Porty: IEC-C14, Schuko, USB 2.0, RS-232, EPO,
- Temperatura pracy: 0°C ~ +40°C,
- Certyfikaty: zgodność z normami UE, RoHS, ISO,
- W zestawie: kable, akcesoria montażowe, instrukcja.
4) Dyski HDD:
- Typ: HDD, format 3,5'' (LFF),
- Pojemność: 4 TB,
- Interfejs: SATA III (6 Gb/s),
- Prędkość obrotowa: 5400 obr/min,
- Bufor: 256 MB,
- Certyfikaty: UE, RoHS, ISO.
3. Wykonawca zobowiązuje się do:
- montażu i konfiguracji serwera w szafie rack, instalacji RAID, systemu operacyjnego i integracji z siecią LAN/VPN/VLAN,
- instalacji i konfiguracji UTM oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego,
- montażu i uruchomienia UPS,
- przekazania pełnej dokumentacji technicznej w języku polskim.
4. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą spełniać wymagane normy techniczne
i certyfikacyjne (ISO-9001, ISO-14001, FCC, RCM, UKCA, IEC 61000-4-12, RoHS, ISO) a także zapewniać zgodność z istniejącą infrastrukturą Zamawiającego.
5. Dostarczone urządzenia muszą posiadać Deklarację zgodności UE, uprawniająca do znaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa CE, i musza być oznaczone tym znakiem.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia gwarancji na dostarczone komponenty, w tym:
a) …… lat gwarancji na serwer, obejmującej wszystkie podzespoły, w tym procesory, pamięć RAM, kontrolery RAID i zasilacze,
b) pozostały sprzęt zgodnie z warunkami gwarancji producenta,
c) czas reakcji na zgłoszenie awarii: następny dzień roboczy (NBD),
d) wymiana uszkodzonych podzespołów w ciągu 2 dni roboczych,
e) w przypadku awarii dysku twardego, uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego.
7. W ramach umowy Wykonawca przeprowadzi kompleksowe wdrożenie, w tym konfigurację urządzeń, integrację z istniejącymi systemami oraz testy stabilności i bezpieczeństwa.
8. Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń.
9. Wszelkie prace wdrożeniowe będą realizowane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w sposób niezakłócający funkcjonowania urzędu.
10. Oprogramowanie będące Przedmiotem niniejszej Umowy jest utworem w rozumieniu ustawy
z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 24.).
11. Wykonawca oświadcza, że przysługują mu wyłączne i nieograniczone autorskie prawa majątkowe do utworów określonych w ust. 2 i ust. 3, w zakresie w jakim jest to konieczne do udzielenia Zamawiającemu bezterminowej licencji na korzystanie z oprogramowania zgodnie z przeznaczeniem.
12. Wykonawca oświadcza, że przysługujące mu autorskie prawa majątkowe do oprogramowania będącego Przedmiotem Umowy nie są obciążone prawami osób trzecich, ani nie zostały zajęte
w rozumieniu przepisów dotyczących postępowań egzekucyjnych.
13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, poniesione przez Zamawiającego
w wyniku wystąpienia wad prawnych oprogramowania określonego w ust. 2, w szczególności
w przypadku wystąpienia przez osoby trzecie przeciwko Zamawiającemu z roszczeniem dotyczącym naruszenia ich praw własności intelektualnej w odniesieniu do tego oprogramowania. W takim wypadku Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zwolnić Zamawiającego z obowiązku świadczenia na rzecz osób trzecich i naprawić wynikłą stąd szkodę.
14. W przypadku niemożności korzystania przez Zamawiającego z oprogramowania, o którym mowa
w ust. 2 w związku z roszczeniami opisanym w ust. 12, Wykonawca niezwłocznie, według swojego wyboru oraz na swój koszt:
1) uzyska dla Zamawiającego licencję do dalszego korzystania z oprogramowania będącego przedmiotem sporu, lub
2) wymieni oprogramowanie na nowe, posiadające te same cechy i funkcjonalności jak dotychczasowe lub zmodyfikuje oprogramowanie na niepowodujące naruszenia praw osób trzecich.
15. Wykonawca (Licencjodawca) oświadcza, że udziela Zamawiającemu (Licencjobiorcy) bezterminowej licencji na korzystanie z oprogramowania stanowiącego Przedmiot Umowy.
16. Licencja na oprogramowanie udzielona na podstawie niniejszej Umowy:
1) mają charakter niewyłączny;
2) są nieprzenoszalne;
3) są niepodzielne;
4) są nieograniczone terytorialnie;
17. Wykonawca oświadcza, że:
1) realizacja umowy przeprowadzona będzie zgodnie z umową, z przyjętą przez Zamawiającego ofertą oraz obowiązującymi przepisami prawa;
2) dostarczy wymienione w umowie urządzenia na swój koszt;
3) wymienione urządzenia są fabrycznie nowe tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy
i pochodzą z bieżącej produkcji;
4) urządzenia są jego własnością, są wolne od wad fizycznych i prawnych, nie są obciążone żadnymi prawami osób trzecich oraz nie są przedmiotem żadnego postępowania egzekucyjnego lub zabezpieczenia;
5) posiada wiedzę, umiejętności i kwalifikacje do prawidłowego i zgodnego z prawem wykonania przedmiotu umowy.
19. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym obowiązki Wykonawcy związane
z odpowiedzialnością za usterki oraz obowiązkiem posprzątania pomieszczeń po montażu urządzeń, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
20. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
21. Wszystkie dokumenty składane w postępowaniu, w tym oferta oraz dokumentacja przetargowa, muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty powdrożeniowe, o których mowa w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, wymienione w pkt 3.2 „Dokumentacja” również muszą zostać dostarczone w języku polskim. Wyjątek stanowi dokumentacja użytkownika dotycząca sprzętu, w tym instrukcje obsługi oraz specyfikacje techniczne, które mogą być dostarczone zarówno w języku polskim, jak i angielskim – bez konieczności ich tłumaczenia na język polski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) FORMULARZ OFERTY – sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ
Wykonawca w formularzu ofertowym musi wskazać:
• cenę,
• okres gwarancji.

• okres gwarancji (liczony w miesiącach),
W formularzu ofertowym okres gwarancji zamówienia należy wskazać poprzez zaznaczenie jednego odpowiedniego wariantu. Nie zaznaczenie żadnego z wariantów, a także zaznaczenie więcej niż jednego wariantu będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią specyfikacji warunków zamówienia.

Wszystkie wykropkowane miejsca w formularzu ofertowym muszą być wypełnione przez Wykonawcę, w szczególności poprzez wskazanie wszystkich oznaczeń nadanych przez producenta oferowanego sprzętu.
Brak wskazania powyższych informacji będzie skutkował odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia.

2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą OŚWIADCZENIA, O KTÓRYM MOWA W ART. 125 UST. 1 USTAWY PZP -
w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

3) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy ODPISU LUB INFORMACJI Z:
a) KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO lub
b) CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ lub
c) INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU.

4) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 3), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3 Zamawiający żąda od Wykonawcy PEŁNOMOCNICTWA LUB INNEGO DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY.
6) Przepis ust 4) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia dołączają do oferty OŚWIADCZENIE SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 117 UST. 4 PZP, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, nazwy oraz adresy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz nazwę i adres ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania.
2) W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia oferty dostępnego na Platformie Zakupowej, adres strony https://platformazakupowa.pl/transakcja/1068682

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający, stosownie do treści art. 7 ust 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.