eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeskoSukcesywna dostawa p³ynów infuzyjnych



Og³oszenie z dnia 2025-03-20

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa p³ynów infuzyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespól Opieki Zdrowotnej w Lesku

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SP ZOZ Lesko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370445072

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Wielkiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzozlesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spzozlesko.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa p³ynów infuzyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-01401759-6b58-4ccf-be5f-19b8876c07a2

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00154440

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spzozlesko

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzozlesko

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl, która dostêpna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/spzozlesko oraz poczty elektronicznej.
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
W sprawach merytorycznych:
Jolanta Jacak tel. 13 4698393
Adres poczty elektronicznej e-mail: apteka@spzozlesko.pl W sprawach formalnych:
Agata Kilarecka
Adres poczty elektronicznej e-mail: akilarecka@spzozlesko.pl
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu tych formularzy opisane zosta³y Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
5. Adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego: //spzozlesko/SkrytkaESP
6. Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpny jest na Li¶cie wszystkich postêpowañ na https://platformazakupowa.pl oraz stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w czê¶ci XI SWZ), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem : https://platformazakupowa.pl
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email akilarecka@spzozlesko.pl
Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email akilarecka@spzozlesko.pl Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
11. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo ofert podlegaj±cych negocjacjom, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania odpowiednio ofert albo ofert podlegaj±cych negocjacjom.
12. Je¿eli Zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w terminie, o którym mowa w ust. 12, przed³u¿a termin sk³adania odpowiednio ofert albo ofert podlegaj±cych negocjacjom o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyja¶nieniami niezbêdnymi do nale¿ytego przygotowania i z³o¿enia odpowiednio ofert albo ofert podlegaj±cych negocjacjom.
Pozosta³e postanowienia zosta³y zawarte w rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Lesku, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-600 Lesko;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@spzozlesko.pl lub telefonicznie 13 460 80 79
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, który udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana

dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 3/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ró¿ne p³yny infuzyjne. Szczegó³owy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia poszczególnych czê¶ci stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. Za³±cznik nr 2 stanowi równie¿ formularz rzeczowo- cenowy, który wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ wraz z ofert±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692500-2 - P³yny do¿ylne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 100%;
2. Zasady oceny ofert: Cena (C) - waga 100%

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
3. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów w kryterium „Cena”.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ
dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Ró¿ne p³yny infuzyjne.3. Szczegó³owy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia poszczególnych czê¶ci stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. Za³±cznik nr 2 stanowi równie¿ formularz rzeczowo- cenowy, który wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ wraz z ofert±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692500-2 - P³yny do¿ylne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 100%;
2. Zasady oceny ofert: Cena (C) - waga 100%

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
3. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów w kryterium „Cena”.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ
dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi byæ uprawniony do sprzeda¿y lub wytwarzania produktów leczniczych zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U z 2024 r. poz. 686)
UWAGA!!!
Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wraz z ofert±!!!

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczania wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca musi byæ uprawniony do sprzeda¿y lub wytwarzania produktów leczniczych zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U z 2024 r. poz. 686)
UWAGA!!!
Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wraz z ofert±!!!

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wraz z ofert± Wykonawca musi z³o¿yæ nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane preparaty posiadaj± aktualne atesty i
dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 686), tj. dokumenty potwierdzaj±ce ¿e oferowane produkty farmaceutyczne znajduj± siê w Urzêdowym Wykazie Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terenie Rzeczpospolitej oraz s± zgodne z Ustaw± z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, ¶rodków spo¿ywczych specjalnego przeznaczenia ¿ywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 930).
Dokumenty potwierdzaj±ce,¿e oferowane produkty spe³niaj± wymagania okre¶lone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych ( DZ.U.z 2022 r., poz. 974) oraz w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE0 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych
Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane p³yny infuzyjne s± dopuszczone do obrotu i u¿ywane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane preparaty posiadaj± aktualne atesty i
dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 686), tj. dokumenty potwierdzaj±ce ¿e oferowane produkty farmaceutyczne znajduj± siê w Urzêdowym Wykazie Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terenie Rzeczpospolitej oraz s± zgodne z Ustaw± z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, ¶rodków spo¿ywczych specjalnego przeznaczenia ¿ywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 930).
Dokumenty potwierdzaj±ce,¿e oferowane produkty spe³niaj± wymagania okre¶lone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych ( DZ.U.z 2022 r., poz. 974) oraz w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE0 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych
Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane p³yny infuzyjne s± dopuszczone do obrotu i u¿ywane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ. O¶wiadczenie przekazuje siê w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcê lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu, który zosta³ sporz±dzony w postaci papierowej i opatrzony w³asnorêcznym podpisem potwierdzaj±ce zgodno¶æ odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej; cyfrowe odwzorowanie dokumentu (elektroniczna kopia dokumentu, który zosta³ sporz±dzony w postaci papierowej i opatrzony w³asnorêcznym podpisem) jest
opatrywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcê lub przez notariusza.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzozlesko

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.