Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00149955/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-16
- 2021/BZP 00243715/01 - Wynik z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-781
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 57 09 480
1.4.8.) Numer faksu: 22 57 09 480
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.krol@pib-nio.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pib-nio.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154525
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00149955/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna i zawodowa.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem serwisowanie/przeglądy aparatury medycznej, tożsamej co do rodzaju aparatury wskazanej przez Zamawiającego (tj. aparatury o tym samym przeznaczeniu użytkowym) o łącznej wartości brutto minimum określonej w zależności od części na którą składana jest oferta:
dla części 1 : 10 000,00 zł
dla części 2 : 3 000,00 zł
dla części 3 : 20 000,00 zł
dla części 4 : 2 000,00 zł
dla części 5 : 3 000,00 zł
dla części 6 : 15 000,00 zł
dla części 7 : 3 000,00 zł
dla części 8 : 8 000,00 zł
dla części 9 : 7 000,00 zł
oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) przedstawi, że podczas realizacji zamówienia publicznego będzie dysponował:
1. min. 1 osobą posiadającą uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, na podstawie ustawy Prawo energetyczne, a w szczególności:
- minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru i eksploatacji -Grupa 1, - dot. części nr 1,2,3,4,6,7,8,9
- minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji – Grupa 1, - dot. części nr 1,2,3,4,6,7,8,9
2. min. 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo wzorcowania narzędzi pomiarowych – dot. części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9.
3. min. 1 osobą posiadającą zaświadczenie o ukończeniu kursu wzorcowania wag Głównego Urzędu Miar – dot. części nr 1.
Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższego warunku przez 1 osobę.
Po zmianie:
Zdolność techniczna i zawodowa.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem serwisowanie/przeglądy aparatury medycznej, tożsamej co do rodzaju aparatury wskazanej przez Zamawiającego (tj. aparatury o tym samym przeznaczeniu użytkowym) o łącznej wartości brutto minimum określonej w zależności od części na którą składana jest oferta:
dla części 1 : 10 000,00 zł
dla części 2 : 3 000,00 zł
dla części 3 : 20 000,00 zł
dla części 4 : 2 000,00 zł
dla części 5 : 3 000,00 zł
dla części 6 : 15 000,00 zł
dla części 7 : 3 000,00 zł
dla części 8 : 8 000,00 zł
dla części 9 : 7 000,00 zł
oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) przedstawi, że podczas realizacji zamówienia publicznego będzie dysponował:
1. min. 1 osobą posiadającą uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, na podstawie ustawy Prawo energetyczne, a w szczególności:
- minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru i eksploatacji -Grupa 1, - dot. części nr 1,2,3,4,6,7,8,9
- minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji – Grupa 1, - dot. części nr 1,2,3,4,6,7,8,9
2. min. 1 osobą posiadającą zaświadczenie o ukończeniu kursu wzorcowania wag Głównego Urzędu Miar – dot. części nr 1.
Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższego warunku przez 1 osobę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-08-24 09:00
Po zmianie:
2021-08-27 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-08-24 10:00
Po zmianie:
2021-08-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-09-22
Po zmianie:
2021-09-25
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przeglądu na aparaty FACSCANTO II CYTOMETR oraz FACSLYRIC 3L10C
- Usługa na przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego - powtórka
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.