Og³oszenie z dnia 2021-10-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00149955/01 - Og³oszenie z dnia 2021-08-16
- 2021/BZP 00154525/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-19
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi przegl±du i konserwacji sprzêtu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-781
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 57 09 480
1.5.8.) Numer faksu: 22 57 09 480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.krol@pib-nio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pib-nio.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi przegl±du i konserwacji sprzêtu medycznego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-acc121e2-fe57-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00243715
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00149955/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-142/21/KK
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowy przegl±d, konserwacja oraz legalizacja wag4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30028,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe przegl±dy i konserwacja aparatów ortopedycznych ARTROMOT4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8769,60 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe przegl±dy i konserwacja komór laminarnych prod. Berner International i dygestoriów prod. KM Tek -Fin Oy4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 86100,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe przegl±dy i konserwacja aparatów Sahara III4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7980,00 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe przegl±dy i konserwacja kolposkopów prod. Leisegang oraz PZO4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12600,00 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe przegl±dy i konserwacja aparatów do znieczulania Saturn Evo Advanced z kardiomonitorami Beneview4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 48600,00 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe przegl±dy, konserwacja oraz kalibracja monitora hemodynamicznego PICCO 2 prod. Pulsion4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 8655,00 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe przegl±dy, konserwacja i naprawy wraz z wymian± wybranych czê¶ci myjni endoskopowej INNOVA E2 prod. BHT4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32157,12 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowy przegl±d i konserwacja sprzêtu medycznego prod. Karl Storz4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 34489,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 34489,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34489,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEXELAB SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222361197
7.3.3) Ulica: Ul. Polna 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Dêbe Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-311
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 34489,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty.
W terminie sk³adania ofert tj. do dnia 27.08.2021 r., do godz. 09:00 nie wp³ynê³a ¿adna oferta do w/w czê¶ci.
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli wszystkie z³o¿one wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo oferty podlega³y odrzuceniu.
Jedyna oferta z³o¿ona w czê¶ci nr 3 podlega³a odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5184,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5184,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5184,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLS SERVICES Spó³ka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272939395
7.3.3) Ulica: Ul. Szulborska 3/5/9
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-104
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5184,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty.
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 52131,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 68688,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52131,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: In¿ynieria Kliniczna Okorski Grabowski Spó³ka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252721960
7.3.3) Ulica: ul. Duchnicka 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-796
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 52131,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9930,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9930,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9930,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Getinge Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-10-80-431
7.3.3) Ulica: Ul. ¯wirki i Wigury 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9930,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty.
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz us³ug kurierskich.
- Us³uga od¶nie¿ania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych p³askich powierzchni pokrytych pap±) w okresie 36 miesiêcy dla ITC Wydzia³u Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz zwrotu przesy³ek niedorêczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS
- Us³uga polegaj±ca na wykonaniu kompleksowych przegl±dów technicznych oraz utrzymaniu w pe³nej sprawno¶ci u¿ytkowej w okresie 12 miesiêcy posiadanej przez UM w Lublinie specjalistycznej aparatury ...
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie przegl±dów technicznych, konserwacji i napraw sprzêtu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Przegl±dy aparatury medycznej w Szpitalu Wolskim
- Us³uga wzorcowania sprzêtu medycznego.
- Przegl±dy, konserwacje i wzorcowanie urz±dzeñ laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.