eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzZorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich im.KEN w Sandomierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292448091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppoligon@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgih-sandomierz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich im. KEN w Sandomierzu ul. Wojska Polskiego 22 27-600 Sandomierz

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0e5b643-89b5-470f-9c6f-8e74e98f8b51

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083839/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zorganizowanie wyjazdów w ramach projektu pn. Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane w ramach projektu „Poligon przyszłości - manewry wiedzy i umiejętności” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Nr umowy FESW.08.03.IZ-00-0004/24

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0e5b643-89b5-470f-9c6f-8e74e98f8b51

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d0e5b643-89b5-470f-9c6f-8e74e98f8b51

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. lub poczty elektronicznej poligon@onet.pl ppoligon@onet.pl (nie dotyczy składania ofert)
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pan Dariusz Łuczak adres e-mail: ppoligon@onet.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d0e5b643-89b5-470f-9c6f-8e74e98f8b51

5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk Przeglądaj postępowania / konkursy").
6. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie eZamówienia: ocds-148610-d0e5b643-89b5-470f-9c6f-8e74e98f8b51
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowe https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce Centrum Pomocy".
8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
10. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane
w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji").
... cdn w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Gastronomicznych
i Hotelarskich im. KEN w Sandomierzu
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych Pani/Pan Cezary Gradziński, kontakt: email: gradzinski@powiat.sandomierz.pl, tel. 15 644 10 10 wew. 320; lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia
z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku
z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
 dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
 w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych.
cdn w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSGIH/1/PZ/P/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część 1 - „Wakacyjne Poligony Wojskowe nad morzem” – 2 wyjazdy
W zakres pojedynczego wyjazdu wchodzi:
• Wyjazd 10 dniowy dla 24 uczniów +3 opiekunów nad morze
z ubezpieczeniem, zakwaterowaniem w namiotach na zorganizowanym polu namiotowym / obozie wyposażonym w wymagane przepisami węzły sanitarne (toalety, łazienki itd.) oraz kuchnię, z pełnym wyżywieniem: 3 posiłki podstawowe i 2 dodatkowe. Pole namiotowe / obóz musi być zlokalizowane nie dalej niż 500 m od plaży.
• Program zajęć poligonowych w załączeniu.
• Zorganizowanie co najmniej dwóch wycieczek historyczno-patriotycznych - przykładowe kierunki wycieczek: Gdańsk/ Westerplatte/ Malbork/ Frombork/ Stutthof.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2026-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków
w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Kryterium CENA. Waga kryterium - 90 punktów ( na podstawie art. 246 ust 2 pzp)

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 90 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

Cmin
C = ----------------------------x 90
C bad.
gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej


b) Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)

W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie
Cdn w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt spoleczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część 2 – „Sportowy Obóz Zimowy w górach” – 2 wyjazdy
W zakres pojedynczego wyjazdu wchodzi:
• Wyjazd 5 dniowy dla 16 uczniów +2 opiekunów w góry
z ubezpieczeniem, przejazdem, zakwaterowaniem, z pełnym wyżywieniem: 3 posiłki podstawowe i 2 dodatkowe.
• Zorganizowanie codziennych atrakcji w tym nauka jazy na nartach/ snowboardzie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-01 do 2026-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków
w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Kryterium CENA. Waga kryterium - 90 punktów ( na podstawie art. 246 ust 2 pzp)

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 90 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

Cmin
C = ----------------------------x 90
C bad.
gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej


b) Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)

W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie
Cdn w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt spoleczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) Część 3 – „Wyjazdy Survivalowe” - 4 wyjazdy
W zakres pojedynczego wyjazdu wchodzi:
• Wyjazd 4 dniowy dla 16 uczniów + 2 opiekunów wraz z ubezpieczeniem, przejazdem, zakwaterowaniem - 3 noclegi wyżywieniem 3 posiłki podstawowe i 2 dodatkowe).
• Zajęcia survivalowe np. taktyka walki zbrojnej oraz jej poddziedziny, sztuka przetrwania (survival), Topografia. Praca na mapie i przyrządach nawigacyjnych, Medycyna pola walki, Strzelectwo

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-30 do 2026-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków
w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Kryterium CENA. Waga kryterium - 90 punktów ( na podstawie art. 246 ust 2 pzp)

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 90 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

Cmin
C = ----------------------------x 90
C bad.
gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej


b) Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)

W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie
Cdn w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt spoleczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d) Część 4 – „Wyjazdy studyjne do „Szkoły Orląt” w Dęblinie” – 2 wyjazdy
W zakres pojedynczego wyjazdu wchodzi:
• Wyjazd 1 dniowy dla 24 uczniów +3 opiekunów wraz ubezpieczeniem
i przejazdem oraz posiłkiem – obiad.
• Zorganizowanie pokazów, zajęć, prelekcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-30 do 2026-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków
w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Kryterium CENA. Waga kryterium - 90 punktów ( na podstawie art. 246 ust 2 pzp)

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 90 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

Cmin
C = ----------------------------x 90
C bad.
gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej


b) Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)

W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie
Cdn w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt spoleczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

e) Część 5 – „Wyjazdy patriotyczne do Warszawy” – 2 wyjazdy
W zakres pojedynczego wyjazdu wchodzi:
• Wyjazd 3 dniowy dla 16 uczniów +2 opiekunów wraz z ubezpieczeniem przejazdem i dwoma noclegami w hotelu (pokoje 1,2, max 3 osobowe). Z pełnym wyżywieniem (min. 3 posiłki - śniadanie, obiad, kolacja).
• Zorganizowanie zwiedzanie miasta w tym wizyta w Muzeum Wojska Polskiego, Muzeum Powstania Warszawskiego, Grób Nieznanego Żołnierza.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-30 do 2026-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków
w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Kryterium CENA. Waga kryterium - 90 punktów ( na podstawie art. 246 ust 2 pzp)

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 90 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

Cmin
C = ----------------------------x 90
C bad.
gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej


b) Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)

W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie
Cdn w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt spoleczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

f) Część 6 – „Spływy survivalowo - kajakowe” – 2 wyjazdy
W zakres pojedynczego wyjazdu wchodzi:
• Wyjazd 2 dniowy dla 16 uczniów +3 opiekunów wraz ubezpieczeniem
i zakwaterowaniem w namiotach na polu biwakowym /namiotowym/ agroturystyka wyposażonym w wymagane przepisami węzły sanitarne (toalety, łazienki itd.). Zamawiający samodzielnie przygotuje posiłki.
• Zorganizowanie spływów i atrakcji w tym ogniska.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-30 do 2026-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków
w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Kryterium CENA. Waga kryterium - 90 punktów ( na podstawie art. 246 ust 2 pzp)

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 90 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

Cmin
C = ----------------------------x 90
C bad.
gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej


b) Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)

W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie
Cdn w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt spoleczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ
2. Oświadczenia wykonawcy, aktualizujące informacje w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i
1086),z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, że
usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian na warunkach określonych w art. 454 i 455 ustawy Pzp.
2. Poza sytuacjami określonymi w Umowie, zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących sytuacjach:
a) w zakresie warunków oraz terminu płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, jak również w przypadku, gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna,
b) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy w szczególności, gdy zmiana sposobu realizacji wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia,
c) w zakresie zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika
z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
d) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
• charakterze niezależnym od Stron,
• którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy,
• którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
Za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności:
epidemia, powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, zamkniecie ośrodka/hotelu/ pola biwakowego lub namiotowego w którym miało nastąpić zakwaterowanie, które uniemożliwiają wykonanie umowy na warunkach w niej określonych.
e) nastąpiła zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
f) zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa, w szczególności przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych przepisów. W przypadku zmiany, o której mowa w niniejszej literze, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a określona w aneksie do umowy wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów dotyczących podatku od towarów i usług.
g) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej
h) zmiany danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
i) konieczności przedłużenia terminu realizacji umowy w związku ze zmianą umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Pzp o okres niezbędny do realizacji przedmiotu umowy w zakresie wprowadzanych zmian.
3. Gdy zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy, zmiany terminu dokonuje się o liczbę dni odpowiadającą okresowi występowania wskazanych okoliczności/o liczbę dni niezbędną do wykonania wprowadzonych zmian/o liczbę dni odpowiadającą okresowi przerwy/przestoju. Ustalona liczba dni o jaką nastąpi zmiana terminu realizacji musi zapewnić prawidłowe zgodne z prawem zrealizowanie przedmiotu umowy.
4. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.
Cdn we wzorze umowy -załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 16:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe” do dnia 31 marca 2025 r. do godz. 16.00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 16:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.