Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi dozoru i bieżącego utrzymania zbiorników wodnych i fontann w obiektach zlokalizowanych
na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi dozoru i bieżącego utrzymania zbiorników wodnych i fontann w obiektach zlokalizowanych
na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-493ddde5-4419-4ae5-a29d-41e7646b16e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000661/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Bieżący dozór i utrzymanie fontann i basenów wraz z instalacjami obiektów towarzyszących na terenie parków i skwerów w Dzielnicy Targówek w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-23/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150569,11 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi „Dozoru i bieżące utrzymania zbiorników wodnych i fontann
w obiektach zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy”.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
Wykonanie prac przygotowawczych w tym m. in.
I. W Parku Bródnowskim:
1) Wykonanie udrożnienia i oczyszczenia instalacji obiegu wody w zbiornikach - przepchanie
i oczyszczenie instalacji wężami pod wysokim ciśnieniem (długość ,około 630m),
2) Wykonanie sit przeciw liściom i innym nieczystościom stałym na wpustach odpływowych
w instalacji obiegu wody w zbiornikach,
3) Oczyszczenie zbiornika przepompowni wraz z wywozem i utylizacją nieczystości,
4) Oczyszczenie i wywóz nieczystości ze zbiornika przepływowego instalacji oczyszczającej wodę
w zbiornikach,
5) Wypompowanie wody oraz usunięcie mułu z zagłębień pod aeratory w zbiornikach wraz
z wywiezieniem i utylizacją,
6) Oczyszczenie i przygotowanie „pływających wysp” dla kaczek wraz z ich montażem na terenie
„dużego” Zbiornika.
II. Na skwerze G. Ciechowskiego;
Wykonanie uszczelnienia brzegu fontanny i przymocowanie obluzowanych kostek granitowych.
III. Na skwerze B. Dubickiego;
Wykonanie udrożnienia i oczyszczenie odpływu ze zbiornika wraz z zamontowaniem sita przeciw zapychaniu się odpływu.
IV. Na skwerze przy zbiegu ul. Lecha i Rajmunda;
Konserwacja i bieżące utrzymanie fontanny posadzkowej.
V. Na skwerze przy ul. Uroczysko;
Konserwacja i bieżące utrzymanie fontanny posadzkowej.
VI. Na placu Ratuszowym.
Konserwacja i bieżące utrzymanie fontanny.
Wykonywanie prac konserwacyjnych obejmujących m. in. :
1) konserwację fontann i zbiorników wodnych wraz z całą infrastrukturą techniczną stanowiącą ich integralną część w tym min. obsługę i kontrole prawidłowości działania urządzeń służących do zbierania wody z niecek fontann, uzdatnianie i podawanie wody do niecek jak również uzupełnianie ewentualnych jej ubytków;
2) codzienną kontrolę prawidłowości działania pomp, uzupełniania wody oraz dezynfekcji;
3) uzupełnianie na bieżąco środków chemicznych oraz płukanie filtrów jak również czyszczenie prefiltrów;
4) kontrolę pozostałych urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach technicznym fontann i zbiorników;
5) utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach technicznych;
6) bieżące oczyszczanie niecek fontann i zbiorników z nieczystości wraz z ich wywozem i utylizacją;
7) po zakończonym sezonie eksploatacji fontann i zbiorników dokonanie wyłączenia wszystkich urządzeń technicznych wraz z zabezpieczeniem ich na okres zimowy oraz bieżące kontrolowanie ich stanu
w pomieszczeniach technicznych;
8) wykonywanie innych prac w tym:
a) prowadzenie książek eksploatacji obiektów, w których należy odnotowywać wszystkie czynności eksploatacyjne przy konserwacji fontann i zbiorników oraz kontroli ich stanu,
b) posiadanie odpowiednich środków łączności i transportu umożliwiających w przypadku awarii podjęcie szybkich działań,
9) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia działań interwencyjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który:
a) wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem było wykonanie świadczenia usług w zakresie konserwacji lub serwisowania zbiorników wodnych, fontann, pomp wodnych lub instalacji oczyszczających wodę o wartości brutto
nie mniejszej niż 80 000,00 zł, (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) każde zamówienie. W przypadku zamówień wykonywanych uznany zostanie zakres już należycie wykonany o wartości wskazanej powyżej.
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do dozoru i eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych do 1kV.,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony
w ust. 1 lit. a) musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego,
do złożenia, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 lit. a) SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4
do SWZ,
2) dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy,
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe, dopuszcza się wskazanie nie tylko zamówień wykonanych (zakończonych), ale również wykonywanych. W takim przypadku część usługi już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego,
3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 lit. b) SWZ
– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zawartość oferty, oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu:1) wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie Formularza oferty,
2) załączenie do oferty wypełnionego Formularza cenowego, stanowiącego integralną cześć oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
3) załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca
nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 1 do SWZ,
4) Załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ,
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 3) i 4) dotyczących każdego podmiotu,
6) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, załączenie
do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 3) i 4) dotyczących każdego podmiotu wraz
z zobowiązaniem każdego podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniony),
b) sposób wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy podmiot będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia),
7) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
8) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o którym mowa w ust. 6,
9) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców(w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy),
2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisane w paragrafie 6 projektowanych postanowień umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-29
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji następujących zadań w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego 2025 w Warszawie (...)
- Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- Remont lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów (11 lokali).
- Usuwanie bieżących uszkodzeń nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów
- Dostawa akcesoriów do systemu do wykonywania biopsji na potrzeby Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Druk, oprawa oraz dostawa książek i albumów w oprawie twardej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi dozoru i bieżącego utrzymania zbiorników wodnych i fontann w obiektach zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- Konserwacja i bieżące naprawy sieci wod.-kan. na terenie PPN-T Strefy: S1, S1-3.
- Nadzór eksploatacyjny, serwisowanie oraz konserwacja fontann będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu, w latach 2025-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.