eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych dziedzińców wewnętrznych Gmachu Chemii Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej w Warszawie, przy ul. Noakowskiego 3



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych dziedzińców wewnętrznych
Gmachu Chemii Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej
w Warszawie, przy ul. Noakowskiego 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ch@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych dziedzińców wewnętrznych
Gmachu Chemii Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej
w Warszawie, przy ul. Noakowskiego 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b5e1436-9b99-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083177/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WChZP/02/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1743553,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie hydroizolacji, tj. izolacji przeciw wilgoci i wodzie gruntowej, ścian fundamentowych Gmachu Chemii w obrębie jego dwóch dziedzińców wewnętrznych, polegających na wykonaniu zewnętrznych izolacji pionowych na ścianach fundamentowych izolacji poziomych (metodą iniekcji); realizacja odbędzie się w oparciu o:
a) projekt architektoniczno-budowlany pn.: ”Projekt budowlany zamienny (uzupełniający) – do DECYZJI Nr 635/Ś/2016 z dnia 06 października 2016 r., znak: UD-IX-WAB.6740.210.2016.IKM, pozwolenia na roboty budowlane obejmujące wymianę stropów nad podpiwniczeniem, przebudowę i remont piwnic wraz z przebudową instalacji, w budynku Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej przy ul. Noakowskiego 3 – w zakresie wykonania hydroizolacji ścian fundamentowych dziedzińców wewnętrznych Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych do projektów wykonawczych (STWIOR),
c) przedmiar robót;
2) wykonywanie robót przygotowawczych:
a) organizację terenu budowy,
b) zabezpieczenia przed zabrudzeniami (budowa ścianek/przesłon zabezpieczających, w szczególności przesłon elewacji i okien), umożliwiające bieżące funkcjonowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem;
3) prace porządkowe w trakcie realizacji zadania oraz po jego zakończeniu, w tym mysie elewacji i okien w przypadki ich zabrudzenia, gwarantujące czystość okien i elewacji o innych elementów budynku, które mogą ulec zabrudzeniu podczas wykonywanych robót.
Rozwiązania równoważne:
1) tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów wykończeniowych; Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej;
2) oceny zgodności z założeniami projektowymi proponowanych zmian materiałów i urządzeń dokonają autorzy projektów; negatywna ocena projektantów spowoduje, iż Wykonawca nie będzie mógł zastosować zaproponowanych rozwiązań i będzie musiał zastosować rozwiązania określone w projekcie lub zaproponować inne do ponownej oceny. Czas jaki upłynie na przedstawienie propozycji i och ocenę nie wpływa na termin realizacji zamówienia;
3) ponadto, jeżeli rozwiązania zamienne zostaną zaproponowane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i ocena projektantów w zakresie zgodności zaproponowanych rozwiązań z założeniami projektowymi będzie negatywna, rozwiązania te nie będą mogły być przedstawione w ofercie, a oferta zawierająca takie rozwiązania będzie uznana za nieodpowiadającą treści SWZ i będzie podlegała odrzuceniu.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45214410-7 - Roboty budowlane w zakresie politechnik

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1198208,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2999608,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1198208,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecofair Spółka z ogranioczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015725680

7.3.3) Ulica: Eminlii Plater nr 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-688

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1198208,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.