Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00120111/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych i konserwowych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: SP PSP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090585370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Glinki 86
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-861
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 349 84 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 52 375 30 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sppsp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca25b6a6-6f91-4d26-836c-34b0cecec95c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych i konserwowych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca25b6a6-6f91-4d26-836c-34b0cecec95c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114678/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa warzyw i owoców świeżych mrożonych i konserwowych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPT.2370.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 343000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – warzywa świeże:1 Botwinka - pęczek min.(200g) pęczek 200
2 Brokuły min. (0,80kg) szt. 100
3 Buraki ćwikłowe kg 1000
4 Cebula biała kg 900
5 Cebula czerwona kg 80
6 Czosnek polski min.(0,80g) szt. 500
7 Kalafior świeży min. (1,2kg) szt. 600
8 Kapusta biała kg 1200
9 Kapusta młoda (wczesna min 1kg) szt. 700
10 Kapusta czerwona kg 500
11 Kapusta pekińska min. (1kg) szt. 700
12 Koper zielony - pęczek min. (100g) pęczek 1800
13 Marchew kg 1000
14 Ogórki świeże kg 2000
15 Por kg 200
16 Mięta świeża doniczka szt. 30
17 Sałata zielona min.(300-450g) szt. 3000
18 Seler korzeń kg 200
19 Seler naciowy kg 20
20 Szczypiorek - pęczek min. (100g) pęczek 2000
21 Papryka świeża czerwona kg 1500
22 Papryka świeża zielona kg 300
23 Papryka świeża żółta kg 400
24 Pieczarki świeże kg 1500
25 Pietruszka korzeń kg 100
26 Pietruszka zielona - natka pęczek min. (100g.) pęczek 1500
27 Pomidory kg 2000
28 Pomidory koktajlowe kg 50
29 Pomidory malinowe kg 150
30 Pietruszka ozdobna min. (100g) szt. 50
31 Ziemniaki jadalne późne, polskie kg 15000
32 Ziemniaki jadalne wczesne (dostawa od 15 czerwca ) kg 6000
33 Ogórek kiszony op. (3- 5kg) kg 1000
34 Kapusta kiszona - biała op.(3 -5kg) kg 1500
35 Ogórek małosolny op. (3-5kg) kg 500
36 Sałata lodowa szt. 50
37 Fasola biała Jaś kg 300
38 Groch łuskany kg 300
39 Sałata ozdobna zielona i czerwona min 350g/szt szt. 200
40 Rzodkiewki min. (200g) pęczek 300
41 Cukinia kg 200
42 Kiełki różne rodzaje 200-250 g. kg 10
43 Mix sałat 150-180 g. kg 20
44 Fasola szparagowa żółta kg 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
15331142-4 - Kapusta przetworzona
03221430-9 - Brokuły
03221113-1 - Cebula
03221420-6 - Kalafior
03221410-3 - Kapusta
03221112-4 - Marchew
03221270-9 - Ogórki
03221310-2 - Sałata
03221230-7 - Papryka
03221260-6 - Grzyby
03113100-7 - Buraki cukrowe
03221240-0 - Pomidory
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221300-9 - Warzywa liściaste
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
03221250-3 - Cukinia
03221320-5 - Sałata liściasta
4.5.5.) Wartość części: 187000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – owoce świeże:1 Gruszki świeże kg 1000
2 Jabłka kg 2000
3 Banany kg 2000
4 Brzoskwinie kg 200
5 Kiwi kg 200
6 Mandarynki kg 400
7 Nektarynki kg 350
8 Pomarańcze kg 2000
9 Arbuzy świeże kg 800
10 Winogrona ciemne kg 40
11 Winogrona jasne kg 40
12 Cytryny kg 150
13 Truskawki (sezonowo) kg 200
14 Grejpfruty kg 200
15 Borówka amerykańska (sezonowo) kg 50
16 Melony min.(1-1,50kg szt. 20
17 Granaty min.(0,35kg) szt. 20
18 Awokado min.(0,3kg) szt. 20
19 Mango min.(0,4kg) szt. 20
20 Ananasy kg 20
21 Limonki (80-100g) kg 2
22 Morele (80-100g) kg 10
23 Czereśnie ciemne (sezonowo) kg 150
24 Śliwki fioletowe łowickie (50-80g) (sezonowo) kg 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 03322100-3 - Owce
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222322-6 - Gruszki
03222111-4 - Banany
03222118-3 - Owoce kiwi
03222240-7 - Mandarynki
03222220-1 - Pomarańcze
03222332-9 - Brzoskwinie
03222341-5 - Winogrona stołowe
03222210-8 - Cytryny
03222313-0 - Truskawki
03222230-4 - Grejpfruty
03222200-5 - Owoce cytrusowe
03222330-5 - Owoce pestkowe
03222334-3 - Śliwki
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – warzywa i owoce mrożone:1 Włoszczyzna mrożona paski opak. 2 - 2,5kg Kg 1000
2 Brokuł mrożony opak. 1,5 - 2,5kg kg 200
3 Kalafior mrożony opak. 2 - 2,5kg kg 150
4 Marchew z groszkiem mrożona opak. 2 - 2,5kg kg 400
5 Marchew mrożona juniorka opak. 2 - 2,5kg kg 300
6 Mieszanka warzywna chińska mrożona 2 - 2,5kg kg 100
7 Mieszanka warzywna mrożona 7 składnikowa 2 - 2,5kg kg 200
8 Groszek zielony mrożony opak. 2 - 2,5kg kg 100
9 Fasola szparagowa cięta zielona, żółta mrożona opak. 2 - 2,5kg kg 300
10 Frytki ziemniaczane karbowane opak. 2 - 5kg kg 100
11 Mieszanka kompotowa opak. 2 - 2,5kg kg 400
12 Wiśnia bez pestek op. 2 - 2,5kg kg 400
13 Truskawki mrożone opak. 2 - 2,5kg kg 400
14 Śliwka bez pestek mrożona opak. 2 - 2,5kg kg 400
15 Jagody mrożone opak. 2 - 2,5kg kg 50
16 Szpinak liść mrożony opak. 2 - 2,5kg kg 100
17 Maliny mrożone opak. 2 - 2,5kg kg 100
18 Kulki ziemniaczane opak. 2 - 2,5kg kg 60
19 Ziemniaki ćwiartki opak. 2 - 2,5kg Kg 60
20 Talarki opak. 2 - 2,5kg Kg 60
21 Uszka mix opak. 2 - 2,5kg Kg 20
22 Kurki całe mrożone opak. 2 - 2,5kg Kg 60
23 Lód w kostkach opak. 1 kg Kg 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – warzywa i owoce konserwowe:1 Papryka marynowana paski słoik poj. 4250ml /4100g po odcieku min. 2000g. szt. 100
2 Ogórki konserwowe całe w opak. słoik 4250ml /4000g po odcieku min. 2200g. szt. 200
3 Ogórki konserwowe całe w opak. słoik 870g netto po odcieku min. 450g. szt. 32
4 Papryka marynowana ćwiartki słoik 860g netto po odcieku min. 370g. szt. 40
5 Oliwka czarna bez pestek w opak. szkl. 935g -1000g netto po odcieku min.450g. szt. 10
6 Oliwka zielona bez pestek w opak. szklanym 935g -1000g netto po odcieku min. 450g. szt. 10
7 Szparagi konserwowe całe w opak. słoik 370ml /330g po odcieku min. 205g. szt. 160
8 Szczaw przecier konserwowy słoik masa netto 280g-290g. szt. 100
9 Koncentrat pomidorowy 30% puszka z samootwieraczem masa netto 800g. szt. 300
10 Kukurydza konserwowa puszka 400g netto / po odcieku min. 220g. szt. 350
11 Groszek zielony konserwowy puszka 400g netto po odcieku min.240g. szt. 150
12 Fasolka konserwowa czerwona puszka 400g netto po odcieku min. 220g. szt. 200
13 Ananas konserwowy plastry w syropie puszka 565g netto po odcieku min. 340g. szt. 150
14 Seler konserwowy słoik o poj. 1700ml /1400g po odcieku min. 800g netto. szt. 150
15 Brzoskwinie konserwowe połówki w syropie puszka 850ml/820g netto po odcieku min. 470g. szt. 50
16 Pieczarki marynowane całe słoik 800-850g netto po odcieku min. 440g. szt. 100
17 Dżem truskawkowy wysoko słodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min.35g owoców /100g produktu. szt. 100
18 Dżem porzeczkowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g/owoców/100g produktu. szt. 100
19 Dżem wiśniowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g/owoców/100g produktu. szt. 100
20 Dżem brzoskwiniowy wysokosłodzony wiaderko opak. plast. 1000g netto min. 35g owoców /100g produktu. szt. 100
21 Powidła śliwkowe słoik 610g netto/min 160g owoców/100g produktu. szt. 50
22 Żurawina konserwowa do mięs min. 49% żurawiny na 100g słoik 314ml/300g netto. szt. 20
23 Żur śląski słoik masa netto 460g. szt. 300
24 Chrzan tarty słoik op.180g netto. szt. 250
25 Słonecznik łuskany opak. 100g. folia hermetycznie zgrzewana. szt. 10
26 Orzechy włoskie opak. 200g folia hermetycznie zgrzewana. szt. 10
27 Rodzynki sułtańskie opak. 1000g netto/folia. szt. 20
28 Śliwka kalifornijska w opak 1000g netto/foli. szt. 30
29 Olej roślinny jadalny rzepakowy rafinowany z pierwszego tłoczenia 100% filtrowany na zimno opak. butelka 1 l . szt. 1500
30 Sok jabłkowy 100 % karton 1 l. typu Hortex, Tymbark lub równoważne szt. 200
31 Sok pomarańczowy 100 % karton 1 l. typu Hortex, Tymbark lub równoważne szt. 200
32 Sok czarna porzeczka 100 % karton 1 l. typu Hortex, Tymbark lub równoważne szt. 200
33 Sok pomidorowy 100 % karton 1 l. typu Hortex, Tymbark lub równoważne szt. 10
34 Dżem porcyjny różne smaki op.25-27g. szt. 50
35 Miód jednorazowy op. 25-27g. szt. 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332400-8 - Owoce konserwowane
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15332410-1 - Owoce suszone
15321000-4 - Soki owocowe
4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186490,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186490,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186490,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT-DETAL PIOTR KOPCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540171274
7.3.3) Ulica: Sportowa 31
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186490,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57773,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57773,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57773,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT-DETAL PIOTR KOPCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540171274
7.3.3) Ulica: Sportowa 31
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57773,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35574,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35574,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35574,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unifreeze Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740003979
7.3.3) Ulica: Miesiączkowo 110
7.3.4) Miejscowość: Górzno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-320
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35574,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51204,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51204,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51204,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER Sp. z o. o. Oddział w Bydgoszczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51204,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodoły - owczarni, położonej na dz. nr 152/17 w miejscowości Kłódka Szlachecka, gmina Rogóźno, powiat grudziądzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw, owoców oraz ryb i przetworów rybnych
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
więcej: Buraki cukrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.