Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO BEZ BIOKOMPONENTÓW NA POTRZEBY POJAZDÓW MZGK SP. Z O.O. W KARPACZU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022269127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 2A
1.5.2.) Miejscowość: Karpacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757619431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzgk-karpacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzgk-karpacz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka komunalna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne, gospodarka wodna i ściekowa oraz gospodarka mieszkaniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO BEZ BIOKOMPONENTÓW NA POTRZEBY POJAZDÓW MZGK SP. Z O.O. W KARPACZU”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b06c0ca-9b2c-4dd9-856d-dcf192dba943
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b06c0ca-9b2c-4dd9-856d-dcf192dba9433.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.16.13. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych (inne niż
oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@mzgk-karpacz.pl (inne niż oferta i załączniki do oferty)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum
Pomocy”16.9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Oferta powinna być
sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych doc, .docx i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający dopuszcza format .pdf oferty pod warunkiem, że będzie możliwe dołączenie oferty na Portalu e-Zamówienia, a jej odszyfrowanie nie spowoduje powstania dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego, wiążących się z zakupem licencji programu do odszyfrowywania danego pliku .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzonym
postępowaniem o zamówienia publiczne jest Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. z siedzibą w Karpa-czu (zwany dalej
Zamawiającym), dane kontaktowe: Karpacz (58-540) ul. Obrońców Pokoju 2a, e-mail: sekretariat@mzgk-karpacz.pl.
2. Dane osobowe będziemy przetwarzać w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i jego
rozstrzygnięcia oraz udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji. Podstawą
przetwarzania danych jest obowiązek ciążący na Zamawiającym wynikający ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień
publicznych (da-lej PZP).
3. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konse-kwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
4. Dane osobowe będą przekazywane podmiotom:
– wspierającym działalność Zamawiającego takim jak administratorom/serwisantom systemów in-formatycznych, kancelariom
prawnym, firmom świadczącym usługi konsultacyjne, firmom niszczą-cym dokumenty, firmom świadczącym usługi pocztowe i
kurierskie,
– dostawcy platformy zakupowej e-zamowienia.gov.pl tj. Urzędowi Zamówień Publicznych
– którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP.
5. Dane osobowe zawarte w dokumentacji przetargowej będziemy przechowywać przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, za wyjątkiem wskazanym w ustawie tj. jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania dokumentacji wska-zanej w ustawie PZP obejmuje cały czas jej trwania.
6. Dane osobowe nie będą wykorzystywane przez Zamawiającego do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany (czyli bez
udziału człowieka), w tym do profilowania.
7. W związku z przetwarzaniem danych ww. celach przysługuje prawo do:
– dostępu do danych osobowych,
– sprostowania danych, jeśli są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia pu-blicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgod-nym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz
jego załączni-ków,
– ograniczenia ich przetwarzania, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
– wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2025-P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „ Dostawa oleju napędowego bez biokomponentów do Siedziby Zamawiającego na potrzeby MZGK sp. z o.o.” z siedzibą w Karpaczu; Zapotrzebowanie na olej napędowy wynosi 100.000 litrów. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia o 10 % zakupu podanej wyżej ilości paliwa; Dostawy oleju napędowego będą realizowane na podstawie pisemnego lub telefonicznego zamówienia
do zbiornika paliwa o pojemności 5000 l, znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego w Karpaczu, ul. Obrońców Pokoju 2a; Jednorazowa dostawa oleju napędowego (ok. 4 000 l) będzie realizowana w ciągu max 48 godz. od
złożenia zamówienia przez zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a). aktualna koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresieobrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne.
b). ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł .
b). zdolności techniczne lub zawodowe: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech dostaw paliw, o wartości brutto nie mniejszej niż 400.000,00 PLN – poświadczone
referencjami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego b) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznikiem nr 7 do SWZ.
c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). posiadanie aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne.
b). sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na w/w sumę ubezpieczenia.
c). doświadczenie wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech dostaw paliw, o wartości brutto nie mniejszej niż 400.000,00 PLN – poświadczone referencjami.W przypadku wskazania usługi wykonywanej (trwającej), należy wskazać zakres i
wartość usługi faktycznie zrealizowaną w celu potwierdzenie spełnienia warunku. Zamawiający nie dopuszcza aby wykaz dotyczył usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 08:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SWZINNE PRZETARGI KARPACZ
- Sporządzenie planu ogólnego Miasta Karpacza
- "DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO BEZ BIOKOMPONENTÓW NA POTRZEBY POJAZDÓW MZGK SP. Z O.O. W KARPACZU"
więcej: przetargi KARPACZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych na okres 24 miesięcy do pojazdów i sprzętu silnikowego użytkowanego i dysponowanego przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- "DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO BEZ BIOKOMPONENTÓW NA POTRZEBY POJAZDÓW MZGK SP. Z O.O. W KARPACZU"
- "Dostawa paliw ciekłych dla sprzętów i pojazdów Gminy Białogard w latach 2025 - 2026 "
- Świadczenie usługi sprzedaży oleju napędowego[ON], benzyny bezołowiowej [E10]oraz AdBlue w systemie bezgotówkowym karty flota dla pojazdów służbowych, agregatów prądotwórczych oraz sprzętu silnikowego
- Olej napędowy miejski.
- na zakup paliwa do zbiorników wskazanych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w 2006 roku.
więcej: Oleje napędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.