Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie na 2025 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK ŚLĄSKI SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150194
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Różana 2
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-501
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@parkslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkslaski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie na 2025 rok
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8023f8c-91cd-4ba3-916f-2189784c2404
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://parkslaski.logintrade.net/zapytania_email,193890,451a3b4988fd4d795734c95d0fcdb8eb.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://parkslaski.logintrade.net/
zamowienia.publiczne@parkslaski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w pkt X oraz XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązek informacyjny został opisany w pkt XXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ograniczenia stosowania zostały opisane w pkt XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/TP/D/2025/AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie na 2025 rok.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15861000-1 - Kawa
15831000-2 - Cukier
15511000-3 - Mleko
15863000-5 - Herbata
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
15981000-8 - Wody mineralne
15831600-8 - Miód
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
15321000-4 - Soki owocowe
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena ofertowa (brutto) – 100%, przy czym 1% = 1 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Wymagane od Wykonawcy podmiotowe środki dowodowe:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zgodnie z rozdziałem VII SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca/y jest/są zobowiązany/i złożyć wraz z ofertą, tj. formularzem ofertowym (Załącznik nr 1 oraz 1a do SWZ) w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób umocowanej/ych do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, następujące załączniki:1) oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik nr 1 do formularza ofertowego), w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób umocowanej/ych do reprezentowania Wykonawcy, w zakresie w jakim potwierdza okoliczności, o których mowa w treści art. 57 ustawy Pzp;
2) pełnomocnictwo – zgodnie z którym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy;
3) pełnomocnictwo – w przypadku gdy oferta nie została podpisana przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania Wykonawcy w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy – jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.UWAGA:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 1 do formularza ofertowego) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców składa oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt VII.4.1) i pkt VII.4.2) SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Rodzaj i zakres zmian został określony w projektowanym postanowieniu umowy (załącznik nr 2 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://parkslaski.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:1. Nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty częściowe jako sprzeczne z treścią SWZ (nie odpowiadające treści SWZ) zostaną odrzucone.
2. Nie wymaga, ani nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Złożenie przez Wykonawcę oferty wariantowej skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
3. Nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
4. Nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
5. Nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłączenie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
6. Nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (dotyczy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych dostaw).
7. Nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone są wyłącznie w złotych polskich (PLN).
8. Nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 261 ustawy Pzp). Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca.
9. Nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na dostawy na podstawie art. 60 ustawy Pzp.
10. Nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówień na dostaw na podstawie art. 121 ustawy Pzp.
11. Nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Nie wprowadza wymagań, o których mowa w art. 93 ustawy Pzp.
14. Nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych przed wszczęciem postępowania.
15. Dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
16. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.
Ponadto
17. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
UWAGA: Do oferty należy dołączyć wypełnioną tabelę (ARKUSZ), tj. Załącznik nr 1a do SWZ. Brak złożonego załącznika stanowiącego integralną część formularza spowoduje odrzucenie oferty.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie na 2025 rok
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Wsparcie rodzin i dzieci przeżywających trudności opiekuńczo- wychowawcze w związku z zakażeniem HIV/AIDS co najmniej jednego z jej członków"
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty murowo - tynkowe - paczka nr 1
- Utrzymanie prawidłowego stanu sanitarno-higienicznego w toaletach publicznych na terenie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK" Część A - Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych Część B - Dostawa materiałów plastycznych
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy art. spożywczych dla LODR w Końskowoli
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim w roku 2025
- dostawa wody źródlanej wraz z dzierżawą dystrybutorów oraz dzierżawa filtrów do uzdatniania wody do picia dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
- Dostawy artykułów sypkich, mrożonek, ryb, wyżywienia dla dzieci, mięso oraz pieczywa dla SPZOZ w Choszcznie
- Dostawa żywności na potrzeby jednostek i komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania.
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.