Og³oszenie z dnia 2025-03-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
POSTERUNEK POLICJI w ¦NIADOWIE – KONTYNUACJA
BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.podlaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POSTERUNEK POLICJI w ¦NIADOWIE – KONTYNUACJA
BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2fa8e170-a1c8-41d0-aec5-aa63c372f41a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00155907
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00131418/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Posterunek Policji w ¦niadowie – kontynuacja budowy nowej siedziby
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶laj±: „REGULAMIN
platformazakupowa.pl” oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl”. Regulamin znajduje siê stronie g³ównej Platformy,
natomiast Instrukcja dostêpna jest pod danym postêpowaniem w polu „Wymagania i specyfikacje” wybieraj±c „Pod linkiem”.
Instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania
ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Wystêpuje limit objêto¶ci
plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150
MG. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej Zamawiaj±cego wynosi 26 MB. Szczegó³owe
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i
odbioru danych: a) Specyfikacja po³±czenia: Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie: - sta³y
dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci, co najmniej 512 kb/s, - komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej
konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet
Explorer, - w³±czona obs³uga JavaScript, - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, -
szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3., - oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow±
stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar. b) Format przesy³anych danych: - Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych zgodnie z
Za³±cznikiem nr 2 „Formaty danych oraz standardy zapewniaj±ce dostêp do zasobów informacji udostêpnianych za pomoc±
systemów teleinformatycznych u¿ywanych do realizacji zadañ publicznych” do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 21.05.2024r.
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, w szczególno¶ci: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp;
.doc; .xls; .ppt;.docx; .xlsx;.pptx; .csv, .zip, .tar, .gz,(.gzip), .7Z. - Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc.docx
ze szczególnym wskazaniem na .pdf - W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z
formatów: .zip lub .7Z. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz±
spe³niaæ „Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do
transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”. Z uwagi na ograniczon± liczbê
znaków pozosta³e informacje w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej okre¶lone
zosta³y w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant
Wojewódzki Policji w Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Bia³ystok;2)inspektor ochrony danych osobowych w Komendzie
Wojewódzkiej Policji w Bia³ymstoku – dane zosta³y zamieszczone na stronie BIP KWP w Bia³ymstoku, adres e-mail inspektora
danych osobowych:iod.kwp@bk.policja.gov.pl; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1lit. c, b, f
RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w celu prowadzenia
analiz zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem, w celu realizacji zawartej w wyniku postêpowania umowy, w celu archiwizacji;
Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi:1) ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej podstawie akty
wykonawcze, ustawa o rachunkowo¶ci, ustawa o finansach publicznych oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
(art. 6 ust. 1 lit c oraz eRODO1),2) zamiar zawarcia i realizacji umowy z Wykonawc± bêd±cym osob± fizyczn± (art. 6 ust. 1 lit b
RODO),3) prawnie uzasadniony interes administratora polegaj±cy na prowadzeniu analiz zwi±zanych zrealizowanymi zamówieniami
publicznymi oraz innych analiz na potrzeby wewnêtrzne; wspó³pracy z innymi instytucjami lub rozpatrywaniu wniosków osób lub
instytucji, oraz na realizacji i rozliczaniu zawartych umów z Wykonawcami (art. 6 ust. 1 lit f RODO).Z uwagi na ograniczon± liczbê
znaków pozosta³e informacje w zakresie rodzaju danych osobowych i sposobu ich przetwarzania oraz udostêpniania informujê, ¿e
podstawa prawna przetwarzania danych osobowych oraz rodzaj przetwarzanych danych szczegó³owo okre¶lone zosta³y w SWZ.
Dane osobowe zawarte w ofertach i za³±cznikach do ofert bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z
uwzglêdnieniem przepisów dotycz±cych zamówieñ publicznych oraz dostêpu do informacji publicznej. Wszystkie dane osobowe
opisane powy¿ej bêdê udostêpnianie podmiotom przetwarzaj±cym, które ¶wiadcz± na rzecz administratora us³ugi z zakresu IT.Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15RODO prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku, gdy
wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci
podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;− na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO ** Wyst±pienie z ¿±daniem, o
którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego (art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych– Dz. U. z2019 r.
poz. 2019 ze zm.);− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; Nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 9/C/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku administracyjnego – Posterunku Policji w ¦niadowie wraz z instalacj± elektryczn± o¶wietleniow± i zasilaj±c±, przy³±czem wodoci±gowym i kanalizacj± sanitarn± oraz budowy wolnostoj±cej wie¿y antenowej o wysoko¶ci 35m, utwardzenia terenu wraz z siedmioma miejscami postojowymi i elementami ma³ej architektury, zieleni± i ogrodzeniem, oraz budow± zjazdu. Inwestycja zlokalizowana jest w ¦niadowie, na dzia³kach o nr geod. 475/95 i 475/99, w powiecie ³om¿yñskim. Przedmiot umowy obejmuje równie¿ wyposa¿enie budynku w sta³± zabudowê pomieszczenia socjalnego, oraz wyposa¿enie budynku w urz±dzenia teleinformatyczne: sprzêt ³±czno¶ci radiowej, sprzêt sieciowy, wyposa¿enie serwerowni, urz±dzenia typu komputery, laptopy, telefony, drukarki, urz±dzenia wielofunkcyjne.
Przedmiot zamówienia jest kontynuacj± rozpoczêtej budowy w roku 2024.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 4 SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla s³u¿b porz±dku publicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45223100-7 - Monta¿ konstrukcji metalowych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± punktowo. Punkty zaokr±glane bêd± do dwóch miejsc po przecinku. Maksymaln±
ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100. Szczegó³owy sposób oceny ofert w ka¿dym z
kryteriów okre¶la SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia(konsorcja, spó³ki cywilne).W takim przypadku,Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pe³nomocnictwo powinno byæ
za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno byæ z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym Mocodawcy, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio
w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14lutego
1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego. 3. Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani bêd±, na wezwanie Zamawiaj±cego, do z³o¿enia aktualnych na dzieñ z³o¿enia
podmiotowych ¶rodków dowodowych (je¿eli dotyczy w niniejszym postêpowaniu). 4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców. 5. Zamawiaj±cy nie okre¶li³
odmiennych wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia. 6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dotycz±ce realizacji zamówienia dokonywane bêd± z jednym Wykonawc± wskazanym i upowa¿nionym w pe³nomocnictwie przez pozosta³ych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczek, na poczet wykonania zamówienia objêtego niniejsz± umow±.2. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zaliczki wy³±cznie na pisemny wniosek Wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy przyznaje lub odmawia przyznania zaliczki w formie pisemnej.
4. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wska¿e, na podstawie zaakceptowanego Harmonogramu, zakres robót, na którego realizacjê wykorzysta zaliczkê, a tak¿e formê wniesienia zabezpieczenia zaliczki i termin jej rozliczenia.
5. Zaliczka nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 5% wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy.
6. Zabezpieczenie zaliczki mo¿e byæ wniesione w formie:
1) gwarancji bankowej;
2) gwarancji ubezpieczeniowej;
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji umowy.
7. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100% jej zabezpieczenia. Dokument gwarancyjny musi bezwarunkowo gwarantowaæ wyp³atê na rzecz Zamawiaj±cego kwoty zaliczki w przypadku jej nieterminowego rozliczenia. Wa¿no¶æ dokumentu gwarancyjnego powinna mijaæ nie wcze¶niej ni¿ 60 dni od dnia, w którym przypada termin rozliczenia zaliczki wskazany we wniosku, o którym mowa w ust. 4. Tre¶æ dokumentu gwarancyjnego zabezpieczenia zaliczki podlega akceptacji Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 14 dni od dnia jej rozliczenia. Za rozliczenie zaliczki uznaje siê odbiór prac zrealizowanych z udzielonej zaliczki oraz przedstawienie dowodów zap³aty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, bior±cym udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, na któr± zaliczka zosta³a wyp³acona, tj. dokumentów, o których mowa w §12 ust. 5.
9. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ kolejnej zaliczki, pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ zamówienie w zakresie warto¶ci poprzednio udzielonej zaliczki.
10. Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ zwrotu udzielonej zaliczki w przypadku, gdy opó¼nienie realizacji jakiegokolwiek elementu robót ujêtego w zaakceptowanym Harmonogramie przekracza 14 dni w stosunku do terminów w nim okre¶lonych.
11. W nieprzewidzianych, wyj±tkowych, uzasadnionych sytuacjach Zamawiaj±cy na wniosek Wykonawcy mo¿e dopu¶ciæ rozliczenie zaliczki w innym terminie. Przed³u¿enie terminu rozliczenia zaliczki na wniosek Wykonawcy jest uwarunkowane przed³u¿eniem terminu wa¿no¶ci zabezpieczenia zaliczki.
12. Nierozliczenie zaliczki w ustalonym terminie wy³±czaj±c sytuacjê opisan± w ust. 11 spowoduje niezw³oczne wyst±pienie Zamawiaj±cego do Gwaranta o jej zwrot w wysoko¶ci nierozliczonej.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lone zosta³y w projekcie umowy stanowi±cymza³±cznik nr 3 SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-11 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/kwp_bialystok
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-11 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-10
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Rozbudowa drogi krajowej nr 65 w m. Knyszyn
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy obiektu BPN-T
- Dostawa sprzêtu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarz±du Dróg Wojewódzkich w Bia³ymstoku w 2025 r. z podzia³em na 4 zadania.
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - U¯YTKOWEGO ZAK£ADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ UNIWERSYTECKIEGO DZIECIÊCEGO SZPITALA KLINICZNE w BIA£YMSTOKU
- Remont nawierzchni bitumicznej w ci±gu drogi wojewódzkiej Nr 655 na odcinku Suwa³ki - Rutka Tartak w km 113+350-114+335
- ¦wiadczenie us³ug medycznych obejmuj±cych badanie osób zatrzymanych przez Policjê na terenie dzia³ania jednostek Policji woj. podlaskiego
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkó³ w Mrozach.
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na modernizacji budynków gara¿owych w obiektach IMGW - PIB w S³upsku i Gorzowie Wielkopolskim
- Budowa drogi gminnej relacji Zdziar Wielki - Zdziar £opatki - Krawiêczyn - Nowe ¯ochowo na odcinku od km 0+000,00 do km 0+408,10
- Budowa sygnalizacji ¶wietlnej na przej¶ciu dla pieszych zlokalizowanym w ci±gu drogi powiatowej Nr 2909S ul. Zabrska w Paniówkach
- "Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej oraz budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie Gminy Baranów Sandomierski - poza granicami aglomeracji"
- "Budowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Krzywanice"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.