Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00092445/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1522 O w zakresie budowy chodnika w m. Goszczowice – II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zdp.opole.pl/87/26/informacje-ogolne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1522 O w zakresie budowy chodnika w m. Goszczowice – II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-531b6808-a8fd-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023929/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1522 O w zakresie budowy chodnika w m. Goszczowice – II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092445/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SD.261.3.2022.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1522 O w granicach istniejącego pasa drogowego w m. Goszczowice (obejmująca w swoim zakresie głównie wykonanie jednostronnego chodnika) na odcinku od cmentarza do drogi gminnej nr 104141 O (odc. C-D), długości 342 m.
Zamówienie należy wykonać w całości, zgodnie z dokumentacją.
Uwaga!
Projekt budowlany obejmuje również odcinek A-B (od Straży Pożarnej do torów kolejowych), który nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje m. in. następujące roboty:
- prace przygotowawcze (roboty pomiarowe oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, tymczasowa organizacja ruchu),
- roboty rozbiórkowe;
- przestawienie ogrodzeń poza pas drogowy;
– wykonanie konstrukcji naprawy krawędzi jezdni;
- ograniczenie jezdni krawężnikiem;
- wykonanie chodnika z kostki betonowej (gr. 8 cm),
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej (gr. 8 cm),
- wykonanie miejsc postojowych wzdłuż jezdni z kostki betonowej (gr. 8 cm);
- wykonanie ścieków z elementów betonowych;
- przebudowa wyspy z kostki granitowej na skrzyżowaniu z drogą gminą;
- remont nawierzchni (frezowanie korekcyjne),
- ułożenie nowego pakietu warstw bitumicznych,
- wykonanie pobocza utwardzonego,
- wykonanie odwodnienia drogi,
- oznakowanie docelowe - pionowe i poziome;
- prace towarzyszące;
- usunięcie kolizji w zakresie sieci wodociągowej i energetycznej;
- oświetlenie przejścia;
- wykonanie uzgodnionego zjazdu (lokalizacja na rys.);
- pozostałe roboty niezbędne do wykonania zgodnie z projektem, warunkami pozwolenia na budowę, STWiORB i uzgodnieniami,
- szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej oraz
w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
Wszelkie materiały użyteczne pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy
z możliwością wykorzystania do wbudowania pod warunkiem spełnienia wymogów normatywnych i specyfikacji. Wartość oferty powinna uwzględniać zastosowanie powyższych materiałów.
2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek konieczności wykonania dodatkowego świadczenia polegającego na koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy szczegółowego Kosztorysu
Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy,
- opracowania Programu Zapewnienia Jakości (PZJ),
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem),
- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowania dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego
i zaklauzulowanej,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót wraz z utrzymaniem właściwego stanu nawierzchni na objazdach,
- ewentualnego: odwodnienia wykopów, pompowania wody, wymianę gruntu,
- zorganizowanie, utrzymanie i likwidację zaplecza i placu budowy;
- wykonywania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,
- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,
- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznej i projektu,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacją powykonawczą).
Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.
4. Podstawą obliczenia ceny oferty jest Dokumentacja projektowa zamieszczona w Tomie III niniejszej SWZ.
Uwaga !!!
Przedmiar robót stanowi dokument wyłącznie pomocniczy.
5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 665012,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665012,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 665012,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 665012,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2921L w zakresie budowy drogi dla pieszych w miejscowości Wolaniny
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.