Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koszenie terenów zielonych w sołectwach na terenie Gminy Kąty Wrocławskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kąty Wrocławskie - Urząd Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek - Ratusz 1
1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@katywroclawskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie terenów zielonych w sołectwach na terenie Gminy Kąty Wrocławskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aa1d0f5-abb0-4c92-9bcc-697f2a65ddc7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045146/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Koszenie terenów zielonych w sołectwach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Przetargowa Logintrade S.A. zw. dalej Platformą, w związku z czym Wykonawca jest zobowiązany monitorować wszelkie informacje,
komunikaty przekazywane za pośrednictwem Platformy. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy:
1) adres Platformy: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2) adres poczty elektronicznej do korespondencji: zp@katywroclawskie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX, część IX.2 ust. 5 SWZ oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale IX, część IX.1 ust. 3 SWZ, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 ze zm. ), w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt - Zamawiający
rekomenduje .pdf
2. Ofertę, a także oświadczenia o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ (oświadczenie z art. 125 ustawy Pzp) składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (forma elektroniczna) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Ofertę wraz z załącznikami sporządzoną w postaci elektronicznej należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy, dostępnej
pod adresem:
https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem niniejszego postępowania.
4. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
− Edge
− Google Chrome
− Mozilla Firefox
− Opera
2) pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
5. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej (zw. Instrukcją) dostępna jest pod adresem
https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
6. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w dokumentach zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): realizowany w dokumentach zamówienia - w rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie terenów zielonych w sołectwach na terenie Gminy Katy Wrocławskie - utrzymanie w należytym stanie placów zabaw i boisk sportowych poprzez wykonywanie własnym sprzętem i materiałami:
a) prac porządkowych polegających na usunięciu wszelkich nieczystości przed koszeniem,
b) wykaszanie trawników (w tym wokół drzew, krzewów, ławek, ogrodzeń, elementów wyposażenia placów zabaw, itp.),
c) wygrabienie i usunięcie wszelkich odpadów powstałych w wyniku koszenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lokalizacje, częstotliwość wykonywania usług, określone zostały w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy (dalej PPU).
4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas jednokrotnego koszenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże on, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował (zakończył) z należytą starannością:
1) co najmniej dwa zamówienia* o wartości min. 45 000 zł brutto każde zamówienie, obejmujące zakresem usługi koszenia na powierzchni co najmniej 8 ha w ramach każdego zamówienia,
2) co najmniej dwa koszenia** - każde wykonane w czasie nie dłuższym niż 21 dni (od daty rozpoczęcia do zakończenia koszenia) i obejmujące powierzchnię min. 1,5 ha każde koszenie,
*przez zamówienie należy rozumieć umowę zawartą z jednym zamawiającym,
w przypadku umów trwających warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał – zakończył część umowy o wymaganej w warunku wartości i powierzchni koszenia.
**koszenie może być wykazane w ramach zamówienia/zamówień, o której/których mowa w pkt 1 lub innego zamówienia/zlecenia;
3) dysponuje/będzie dysponował, co najmniej co najmniej następującymi osobami do realizacji zamówienia:
- 1 osobą na stanowisko koordynatora działań, posiadającą doświadczenie w koordynacji i nadzorze usług utrzymania terenów zielonych,
- 4 osobami do obsługi kosiarek i kos spalinowych,
- 1 osobą - kierowcą samochodu do wywożenia odpadów posiadającą wymagane przepisami uprawnienia do kierowania dedykowanym autem.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osoby wskazane do realizacji zamówienia.
4) dysponuje/będzie dysponował, co najmniej:
- 1 kosiarką typu traktorek, kosiarkami spalinowymi, żyłkowymi,
- 4 kosami spalinowymi, podkaszarkami,
- 1 samochodem do przewozu ładunków o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony (przeznaczonym do wywożenia zielonych odpadów).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Uwaga! jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Zapisy SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami określonymi w projektowanych postanowieniach umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy Przetargowej pod adresem: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI KĄTY WROCŁAWSKIE
- Koszenie terenów zielonych w sołectwach na terenie Gminy Kąty Wrocławskie
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kąty Wrocławskie
- Pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w parku gminnym w Kątach Wrocławskich - Park Staromiejski
- Opracowania projektów i przeprowadzenie procedury planistycznej dla miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Kąty Wrocławskie
więcej: przetargi KĄTY WROCŁAWSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej - ul. Krętej w Podolszu
- Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2025 r.
- Koszenie terenów zielonych w sołectwach na terenie Gminy Kąty Wrocławskie
- Świadczenie usług sprzątania
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi pielęgnacji zieleni w 2025 r. na terenach należących do Uniwersytetu Jagiellońskiego, w podziale na dwie części zamówienia.
- Usługi utrzymania, pielęgnacji placów zabaw i terenów zielonych polegające na koszeniu trawników i chwastów oraz przycinaniu żywopłotów usytuowanych na terenie Gminy Opole
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.