Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oraz wdrożenie sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Dobroszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-410
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@DOBROSZYCE.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobroszyce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oraz wdrożenie sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c76972a-2d68-4633-bdf5-02c3939f1466
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032217/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawę oraz wdrożenie sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c76972a-2d68-4633-bdf5-02c3939f14663.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3) Wszelkie oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT) przekazywane są przez Wykonawcę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem ww. formularzy odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl (nie dotyczy składania ofert).
9) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ - zaleca się przesłanie wniosku w wersji edytowalnej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl
10) W przypadku nie stosowania przez Wykonawcę postanowień SWZ w zakresie komunikacji (w szczególności wykorzystania innego środka komunikacji niż wskazany) informacje przekazane przez Wykonawcę nie zostaną uwzględnione przez Zamawiającego, co w konsekwencji będzie równoznaczne z uznaniem, że nie zostały przekazane.
11) Zamawiający rekomenduje Wykonawcom zapoznanie się z materiałami dotyczącymi Platformy e-Zamówienia w szczególności z regulaminem dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faqhttps://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
12) Wszelka korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania:
1) System firewall – 2 sztuki
2) Serwer NAS – 1 sztuki
3) Macierz dyskowa – 2 sztuka
4) Przełączniki zarządzalne (Switche) – 4 sztuki
5) Prace wdrożeniowe wraz z przeszkoleniem z dostarczonego asortymentu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48821000-9 - Serwery sieciowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie skonkretyzował warunku
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie skonkretyzował warunku
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie skonkretyzował warunku
d) zdolności technicznej lub zawodowej
w zakresie doświadczenia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (wg wzoru załącznika nr 6 do SWZ), że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę macierzy dyskowej, o wartości co najmniej 200 000 zł brutto;
W zakresie dysponowania osobami:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (wg wzoru załącznika nr 7 do SWZ), że dysponuje lub będzie dysponował:
i. co najmniej jednym inżynierem posiadającym certyfikat potwierdzający kompetencje z zakresu wdrożenia i konfiguracji zaoferowanego systemu firewall, wydany przez Producenta zaoferowanego systemu;
oraz
ii. co najmniej jednym inżynierem posiadającym certyfikat potwierdzający kompetencje z zakresu wdrożenia i konfiguracji zaoferowanych macierzy dyskowych, wydany przez Producenta zaoferowanych macierzy;
oraz
iii. co najmniej jednym inżynierem posiadającym certyfikat potwierdzający kompetencje z zakresu wdrożenia i konfiguracji zaoferowanych przełączników, wydany przez Producenta zaoferowanych przełączników.
Zamawiający dopuszcza możliwość łącznia ww. kompetencji, tzn. posiadanie przez jednego inżyniera dwóch lub trzech wymaganych certyfikatów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw (wg wzoru załącznika nr 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykaz osób (wg wzoru załącznika nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca WRAZ Z OFERTĄ zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:Dla systemu firewall
a) Karty produktowe
Dla serwera NAS
a) Karty produktowe
Dla macierzy dyskowych
a) Karty produktowe
Dla przełączników
a) Karty produktowe
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dla systemu firewalla) Karty produktowe
Dla serwera NAS
a) Karty produktowe
Dla macierzy dyskowych
a) Karty produktowe
Dla przełączników
a) Karty produktowe
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie 5 000,00 PLN (pięć tysięcy 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
− w pieniądzu;
− w gwarancjach bankowych;
− w gwarancjach ubezpieczeniowych;
− w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419 z późn.zm.).
4. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem (zgodnie z art. 97 ust. 8 Ustawy) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Oleśnica, o/Dobroszyce na nr konta 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001 z dopiskiem na przelewie: ZP.271.16.2025. Przed upływem składania ofert wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 3., Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę/gwaranta. Beneficjentem takich dokumentów musi być Gmina Dobroszyce, złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 Ustawy.
Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego, stwierdzające, że występuje jedna lub więcej okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 Ustawy – bez konieczności potwierdzania tych okoliczności.
Gwarancja/poręczenie musi zawierać termin obowiązywania, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
W przypadku, gdy oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gwarancja/poręczenie może być wystawione na zlecenie jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a z treści dokumentu musi wynikać, że gwarant/poręczyciel zabezpieczył ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.2. Wzór umowy szczegółowo przewiduje i określa zakres i warunki zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-26
INNE PRZETARGI DOBROSZYCE
więcej: przetargi DOBROSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi IT
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Istebna"
- Cyberbezpieczne Miasto Mszana Dolna w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oraz wdrożenie sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd.
- Dostawa wyposażenia do pracowni Bezpieczeństwa Wewnętrznego
- Świadczenie kompleksowych usług informatycznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.