eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f682d2f9-4547-4ca7-b2fc-9b3baab0e80e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044721/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa UŁ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077960

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywać się będzie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077960

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywać się będzie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą przy ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź;
1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pomocą poczty elektronicznej: iod@uni.lodz.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pod nazwą „Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego. - nr postępowania 19/ZP/2025 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy Pzp).
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;
1.5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
a) zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
b) jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
c) w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
d) okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 75 ustawy Pzp, przy czym Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy Pzp, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 oraz art. 74 ust.3 ustawy Pzp, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 19/ZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa książek i czasopism naukowych w oprawie broszurowej, broszurowej ze skrzydełkami i twardej całopapierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 50 %;
1.2. Jakość wykonania (J) – waga kryterium 50 %
. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
2.1. KRYTERIUM I:

Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena oferty brutto (C) 50 %



Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy).
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium, zgodnie z modułem proporcjonalności:

CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 50
Ci (tj. cena oferty badanej)

Uwaga: w przypadku Wykonawców zagranicznych w celu porównania ofert Zamawiający doliczy do ceny oferty netto kwotę należnego podatku VAT oraz cła obciążające Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 50 pkt

2.2. KRYTERIUM II:

Nazwa kryterium Waga kryterium
Jakość wykonania (J) 50 %


Zamawiający przyzna punkty na podstawie złożonych godnie z punktem 5 SWZ przedmiotowych środków dowodowych.

2.2.1. Dla części 1
Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższą tabelą, dla każdej z książek osobno (maksymalna liczba punktów (Jof) obliczona w ten sposób wynosi 60).
* Punkty 4 oraz 5 dotyczą wyłącznie próbek w twardej oprawie.
** Punkty 6 oraz 7 dotyczą wyłącznie próbek w miękkiej oprawie
Parametr oceniany: Liczba punktów możliwych do uzyskania
1. Okładki prawidłowo foliowane (brak oznak delaminacji) Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
2. Jakość obcięcia książki z trzech boków Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
3. Jednolitość i natężenie farby w całej książce Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
4. Wyklejka w przypadku oprawy twardej ściśle przylega do tektury (brak marszczeń oraz nierówności)* Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
5. Jakość przyklejenia kapitałki i innych elementów twardej oprawy * Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
6. Przyleganie okładki do bloku książki ** Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
7. Jakość sklejenia okładki z wkładem książkowym ** Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
Ze wszystkich wartości (Jof ) złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Komisja przetargowa przyjmie wartość największą jako Jmaximum. . Punktacja za jakość oferty (J) ustalona jest w sposób następujący:
Jof
J = ------------------------- x 50 pkt
Jmaximum
W powyższym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 50,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość wykonania

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa książek i czasopism naukowych w oprawie broszurowej, broszurowej ze skrzydełkami i twardej całopapierowej oraz książek wg. specyfikacji indywidualnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1Kryteria oceny ofert:
1.1.Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 50 %
1.2.Jakość wykonania (J) – waga kryterium 50 %
2.1. KRYTERIUM I: Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy).
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium, zgodnie z modułem proporcjonalności:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
---------------------------------------- x 50
Ci (tj. cena oferty badanej)
2.2. KRYTERIUM II:
Zamawiający przyzna punkty na podstawie złożonych godnie z punktem 5 SWZ przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższą tabelą, dla każdej z książek osobno (maksymalna liczba punktów (Jof) obliczona w ten sposób wynosi 66).
Książki w twardej oprawie ocenione będą w kategorii 1,2,3,4,5.
Książki w miękkiej oprawie ocenione zostaną w kategorii 1,2,3,6,7.
Zestaw dwóch książek zapakowanych w dedykowane pudełko oceniony zostanie w kategorii 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12.
Parametr oceniany: Liczba punktów możliwych do uzyskania
1. Okładki prawidłowo foliowane (brak oznak delaminacji) Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
2. Jakość obcięcia książki z trzech boków Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
3. Jednolitość i natężenie farby w całej książce Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
4. Wyklejka w przypadku oprawy twardej ściśle przylega do tektury (brak marszczeń oraz nierówności) Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
5. Jakość przyklejenia kapitałki i innych elementów twardej oprawy Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
6. Przyleganie okładki do bloku książki Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu)1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
7. Jakość sklejenia okładki z wkładem książkowym Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
8. Jakość przyklejenia płótna na grzbiecie Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
9. Jakość wykonania suchego tłoczenia na oprawie Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
10. Jakość dopasowania pudełka do zawartego w nim kompletu książek Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
11. Jakość nadruku na pudełku Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
12. Jakość obcięcia bloku i oprawy Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
Ze wszystkich wartości (Jof ) złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Komisja przetargowa przyjmie wartość największą jako Jmaximum. . Punktacja za jakość oferty (J) ustalona jest w sposób następujący:
Jof
J = ------- x 50 pkt
Jmaximum
W powyższym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 50,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość wykonania

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa książek i czasopism naukowych w oprawie broszurowej, broszurowej ze skrzydełkami - dostawa przyspieszona

4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 50 %;
1.2. Jakość wykonania (J) – waga kryterium 50 %
. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
2.1. KRYTERIUM I:

Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena oferty brutto (C) 50 %

Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy).
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium, zgodnie z modułem proporcjonalności:

CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 50
Ci (tj. cena oferty badanej)

Uwaga: w przypadku Wykonawców zagranicznych w celu porównania ofert Zamawiający doliczy do ceny oferty netto kwotę należnego podatku VAT oraz cła obciążające Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 50 pkt

2.2. KRYTERIUM II:

Nazwa kryterium Waga kryterium
Jakość wykonania (J) 50 %


Zamawiający przyzna punkty na podstawie złożonych godnie z punktem 5 SWZ przedmiotowych środków dowodowych.

2.2.1. Dla części 3
Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższą tabelą, dla każdej z książek osobno (maksymalna liczba punktów (Jof) obliczona w ten sposób wynosi 30).
Parametr oceniany: Liczba punktów możliwych do uzyskania
1. Okładki prawidłowo foliowane (brak oznak delaminacji) Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
2. Przyleganie okładki do bloku książki Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
3. Jakość obcięcia książki z trzech boków Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
4. Jednolitość i natężenie farby w całej książce Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
5. Jakość sklejenia okładki z wkładem książkowym Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0

Ze wszystkich wartości (Jof ) złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Komisja przetargowa przyjmie wartość największą jako Jmaximum. . Punktacja za jakość oferty (J) ustalona jest w sposób następujący:
Jof
J = ------------------------- x 50 pkt
Jmaximum
W powyższym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 50,00 pkt.

WYKONAWCA W KRYTERIUM Jakość wykonania - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 50pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość wykonania

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa książek i czasopism naukowych w oprawie broszurowej, broszurowej ze skrzydełkami - dostawa przyspieszona

4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 50 %;
1.2. Jakość wykonania (J) – waga kryterium 50 %
. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
2.1. KRYTERIUM I:

Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena oferty brutto (C) 50 %

Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy).
Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium, zgodnie z modułem proporcjonalności:

CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 50
Ci (tj. cena oferty badanej)

Uwaga: w przypadku Wykonawców zagranicznych w celu porównania ofert Zamawiający doliczy do ceny oferty netto kwotę należnego podatku VAT oraz cła obciążające Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 50 pkt

2.2. KRYTERIUM II:

Nazwa kryterium Waga kryterium
Jakość wykonania (J) 50 %


Zamawiający przyzna punkty na podstawie złożonych godnie z punktem 5 SWZ przedmiotowych środków dowodowych.

2.2.1. Dla części 4
Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższą tabelą, dla każdej z książek osobno (maksymalna liczba punktów (Jof) obliczona w ten sposób wynosi 30).
Parametr oceniany: Liczba punktów możliwych do uzyskania
1. Okładki prawidłowo foliowane (brak oznak delaminacji) Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
2. Przyleganie okładki do bloku książki Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
3. Jakość obcięcia książki z trzech boków Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
4. Jednolitość i natężenie farby w całej książce Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0
5. Jakość sklejenia okładki z wkładem książkowym Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0

Ze wszystkich wartości (Jof ) złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Komisja przetargowa przyjmie wartość największą jako Jmaximum. . Punktacja za jakość oferty (J) ustalona jest w sposób następujący:
Jof
J = ------------------------- x 50 pkt
Jmaximum
W powyższym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 50,00 pkt.

WYKONAWCA W KRYTERIUM Jakość wykonania - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 50pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość wykonania

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
1.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1.2. SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.1. SWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem go.
2.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. SWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt. 2.2. SWZ stosuje się.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zgodnie z art. 107 ust 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą, w celu dokonania oceny ofert zgodnie z kryteriami oceny ofert wymienionymi w punkcie 21 SWZ:
1.1. Dla części 1 próbkę, która musi zawierać ogółem 6 książek:
1.1.1. 3 książki w formacie B5 w twardej oprawie, grzbiet wyokrąglony, blok szyty nićmi, kapitałka
1.1.1.1. 1 książka na papierze offsetowym z min. 30 stronami w kolorze,
1.1.1.2. 1 książka z wklejkami kolorowymi na papierze kredowym,
1.1.1.3. 1 książka na dowolnym papierze
przy czym jeden ze wzorów musi posiadać okładkę z folią soft touch, drugi z folią błyszczącą, a trzeci z folią matową, w dowolnej konfiguracji,
1.1.2. 1 książka w formacie A5 w twardej oprawie, grzbiet wyokrąglony, blok szyty nićmi, kapitałka,
1.1.3. 1 książka w formacie B5 w miękkiej oprawie ze skrzydełkami (szerokość skrzydełka min. 10 cm),
1.1.4. 1 książka w formacie A5 w miękkiej oprawie ze skrzydełkami.
1.2. Dla części 2 próbkę, która musi zawierać ogółem 6 książek:

1.2.1. 3 książki w formacie B5 w twardej oprawie, grzbiet wyokrąglony, blok szyty nićmi, kapitałka
1.2.1.1. - 1 książka na papierze offsetowym z min. 30 stronami w kolorze,
1.2.1.2. - 1 książka z wklejkami kolorowymi na papierze kredowym,
1.2.1.3. - 1 książka na dowolnym papierze
przy czym jeden ze wzorów musi posiadać okładkę z folią soft touch, drugi z folią błyszczącą, a trzeci z folią matową, w dowolnej konfiguracji,
1.2.2. 1 książka w formacie A5 w twardej oprawie, grzbiet wyokrąglony, blok szyty nićmi, kapitałka,
1.2.3. 1 książka w formacie B5 w miękkiej oprawie ze skrzydełkami (szerokość skrzydełka min. 10 cm),
1.2.4. 1 zestaw dwóch książek zapakowany w dedykowane pudełko. Dwie książki w formacie B5 w oprawie twardej z grzbietem płóciennym i suchym tłokiem na okładce. Pudełko z nadrukiem sitem. Zamawiający zestaw będzie traktował jako jedną książkę.
1.3. Dla części 3 i 4 próbkę, która musi zawierać ogółem 3 książki:
1.3.1. 2 książki w formacie B5 w miękkiej oprawie, w tym:
1.3.1.1. - 1 książka na papierze offsetowym z min. 20 stronami w kolorze,
1.3.1.2. - 1 książka na papierze kremowym objętościowym,
przy czym jeden ze wzorów ma posiadać okładkę z folią soft touch, a drugi z folii matowej, w dowolnej konfiguracji,
1.4. 1 książkę w formacie A5 w miękkiej oprawie ze skrzydełkami.
UWAGA: Poprzez książkę zamawiający rozumie publikację powyżej 48 stron składającą się z tekstu oraz rysunków lub wykresów lub zdjęć lub schematów lub diagramów lub tabel.

2. Zgodnie z art 107 ust. 3 ustawy Pzp w/w przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu.
3. Zgodnie z art 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego. W związku z tym, niezłożenie wraz z ofertą chociażby jednego wymaganej w pkt 1. SWZ próbki będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony Formularz Ofertowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ/umowy;
2. Wypełniony Arkusz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2b do SWZ.
Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez Wykonawców jakichkolwiek zmian do treści ww. załącznika. Wprowadzenie zmian skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z przepisami ustawy. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularza załącznika nr 2b przekazanego przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załącznika opracowanego przez Wykonawców pod warunkiem, że będzie on identyczny co do treści z arkuszem przygotowanym przez Zamawiającego.
3. Przedmiotowe środki dowodowe, umożliwiające dokonanie oceny w kryterium oceny ofert. Szczegóły dotyczące przygotowania przedmiotowych środków dowodowych zostały określone w pkt. 5 SWZ. Szczegóły dotyczące oceny oferty zostały określone w pkt. 21 SWZ.
4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
UWAGA: W przypadku Wykonawców figurujących w KRS lub CEIDG, Zamawiający uzna, że podanie w Formularzu Oferty w pkt 1 nr NIP i REGON Wykonawcy będzie wystarczające do uzyskania dostępu do w/w dokumentów.

5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
a) ofertę podpisuje inna osoba niż umocowana do reprezentowania Wykonawcy,
b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Forma, w jakiej powinno zostać sporządzone i złożone pełnomocnictwo, została określona w pkt 13 SWZ. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia.
2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywany rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określone są w § 7 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5Do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077960 Przedmiotowe środki dowodowe należy przesłać lub dostarczyć na adres: Uniwersytet Łódzki, Centrum Zarządzania Dokumentacją – Kancelaria Główna ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, pok. 001a (poziom -1)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ponadto Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507) zwanej dalej „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania:
1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006
r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim

beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.