Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00126527/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Bursy Szkolnej nr 1
w Jeleniej Górze w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Bursa Szkolna nr 1
1.3.) Oddział zamawiającego: Kilińskiego 5,7
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021412864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 5,7
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 518380452
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bursa1@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bursa1.jeleniagora.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f6796a8-615a-46c5-9c19-197844e218ff1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Bursy Szkolnej nr 1w Jeleniej Górze w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f6796a8-615a-46c5-9c19-197844e218ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00103954/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zapytanie ofertowe na sukcesywną dostawę własnym transportem, zgodnie z wymaganiami HACCP: artykułów spożywczych, produktów z ziarna zbóż, tłuszczu i nabiału oraz jaj.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1/03/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczenie własnym transportem, na własny koszt, zgodnie z wymaganiami HACCP do Bursy Szkolnej nr 1, ulica Jana Kilińskiego 5, 7 w Jeleniej Górze - artykułów spożywczych, w tym produktów z ziarna zbóż, tłuszczu i nabiału oraz jaj według telefonicznego zamówienia z dnia poprzedniego. Rodzaj i ilość produktów jest zmienna i zależy od ilości młodzieży i ustalonego jadłospisu, w okresie: świąt państwowych, ferii zimowych i wakacyjnej przerwy w nauce dla młodzieży, a także w przypadku zawieszenia działalności przez MEN lub organ prowadzący Bursa Szkolna nr 1 – może nie składać zamówień z uwagi na przerwę w pracy. Dostarczane artykuły winny spełniać wymagania jakościowe Polskich Norm, posiadać aktualny atest producenta i świadectwa jakości wymagane przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124299 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129026,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129026,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU M&J spółka jawna,, Status Wykonawcy: Średnie przedsiębiorstwo, Adres: Ulica: Kasztanowa 5, Kod pocztowy: 58- 100,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890517900
7.3.4) Miejscowość: , Miejscowość: Świdnica
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124299 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-20 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/4/2025 Realizacja robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji Centrum Przyrodniczo - Edukacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego - Karkonoska Zielona Szkoła
- Dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz usługa wsparcia technicznego oprogramowania w/w aplikacji dla WCSKJ w Jeleniej Górze
- EW Pilchowice II -Odtworzenie części elektrycznej turbozespołu TZ-1 - generator G-1
- Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Jelenia Góra
- BUDOWA, PRZEBUDOWA I WYMIANA OŚWIETLENIA NA OBSZARZE ŚRÓDMIEŚCIA JELENIEJ GÓRY
- Wykonanie audytu dostosowania maszyn do wymagań minimalnych i zasadniczych w obiektach elektrowni wodnych TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim w roku 2025
- Dostawy artykułów sypkich, mrożonek, ryb, wyżywienia dla dzieci, mięso oraz pieczywa dla SPZOZ w Choszcznie
- Dostawa żywności na potrzeby jednostek i komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie na 2025 rok
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.