Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00513989/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
- 2022/BZP 00514149/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-23
- 2023/BZP 00007140/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa asortymentu stosowanego w procesach dezynfekcji i sterylizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ujejskiego 75
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-168
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 36-55-296, 36-55-352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biziel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.umk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.biziel.umk.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa asortymentu stosowanego w procesach dezynfekcji i sterylizacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c87c7de5-76ea-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037385/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa preparatów i środków dezynfekcyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513989
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZZ/79/D/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 1. Woreczki foliowe dopuszczone do kontaktu z żywnością4.5.3.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność
4.5.5.) Wartość części: 26950 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 2. Rękawy foliowe dopuszczone do kontaktu z żywnością. – w belach4.5.3.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność
4.5.5.) Wartość części: 19500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 3. Preparat do dezynfekcji endoskopów giętkich4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 15350 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 4. Rękawice do mycia ciała pacjenta bez użycia wody4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 5. Preparat do dezynfekcji powierzchni w pobliżu pacjenta.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 6. Preparat do dezynfekcji małych i trudno dostępnych powierzchni.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 7. Preparat do małych i trudno dostępnych powierzchni.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 123750 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 8. Chusteczki do dezynfekcji powierzchni i sprzętów wrażliwych4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 17500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w w/w postępowaniu w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zakresie grup 3,5,6,7,8 żądał - Aktualnych raportów końcowych z badań wyrobów medycznych wydanych przez jednostkę notyfikowaną – dotyczy środków dezynfekcyjnych , wyrobów medycznych - potwierdzających minimum: zakres działania i czas ekspozycji preparatu dla osiągniecia wymaganego stopnia dezynfekcji. W toku badania ofert okazało się, ze żaden z Wykonawców nie jest w stanie spełnić tak postawionego wymogu i nie przedstawił badań wykonanych przez jednostkę notyfikowaną a jedynie przez jednostki akredytowane.
Wydaje się, że warunek notyfikacji został określony zbędnie, nie znajduje oparcia w uzasadnionych potrzebach Zamawiającego i wystarczyłby tylko warunek akredytacji.
Postawione w postepowaniu warunki uwzględniając obowiązującą w zamówieniach publicznych zasadę proporcjonalności winny służyć dopuszczeniu do udziału w postępowaniu jak największej liczby wykonawców, natomiast postawienie nadmiernych wymagań może skutkować ich ograniczeniem lub wręcz brakiem możliwości zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Dodatkowo może spowodować naruszenie zasad równego traktowania wykonawców czy zachowania uczciwej konkurencji w prowadzonym postępowaniu.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9717 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9717 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9717 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9717 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w w/w postępowaniu w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zakresie grup 3,5,6,7,8 żądał - Aktualnych raportów końcowych z badań wyrobów medycznych wydanych przez jednostkę notyfikowaną – dotyczy środków dezynfekcyjnych , wyrobów medycznych - potwierdzających minimum: zakres działania i czas ekspozycji preparatu dla osiągniecia wymaganego stopnia dezynfekcji. W toku badania ofert okazało się, ze żaden z Wykonawców nie jest w stanie spełnić tak postawionego wymogu i nie przedstawił badań wykonanych przez jednostkę notyfikowaną a jedynie przez jednostki akredytowane.
Wydaje się, że warunek notyfikacji został określony zbędnie, nie znajduje oparcia w uzasadnionych potrzebach Zamawiającego i wystarczyłby tylko warunek akredytacji.
Postawione w postepowaniu warunki uwzględniając obowiązującą w zamówieniach publicznych zasadę proporcjonalności winny służyć dopuszczeniu do udziału w postępowaniu jak największej liczby wykonawców, natomiast postawienie nadmiernych wymagań może skutkować ich ograniczeniem lub wręcz brakiem możliwości zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Dodatkowo może spowodować naruszenie zasad równego traktowania wykonawców czy zachowania uczciwej konkurencji w prowadzonym postępowaniu.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w w/w postępowaniu w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zakresie grup 3,5,6,7,8 żądał - Aktualnych raportów końcowych z badań wyrobów medycznych wydanych przez jednostkę notyfikowaną – dotyczy środków dezynfekcyjnych , wyrobów medycznych - potwierdzających minimum: zakres działania i czas ekspozycji preparatu dla osiągniecia wymaganego stopnia dezynfekcji. W toku badania ofert okazało się, ze żaden z Wykonawców nie jest w stanie spełnić tak postawionego wymogu i nie przedstawił badań wykonanych przez jednostkę notyfikowaną a jedynie przez jednostki akredytowane.
Wydaje się, że warunek notyfikacji został określony zbędnie, nie znajduje oparcia w uzasadnionych potrzebach Zamawiającego i wystarczyłby tylko warunek akredytacji.
Postawione w postepowaniu warunki uwzględniając obowiązującą w zamówieniach publicznych zasadę proporcjonalności winny służyć dopuszczeniu do udziału w postępowaniu jak największej liczby wykonawców, natomiast postawienie nadmiernych wymagań może skutkować ich ograniczeniem lub wręcz brakiem możliwości zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Dodatkowo może spowodować naruszenie zasad równego traktowania wykonawców czy zachowania uczciwej konkurencji w prowadzonym postępowaniu.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w w/w postępowaniu w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zakresie grup 3,5,6,7,8 żądał - Aktualnych raportów końcowych z badań wyrobów medycznych wydanych przez jednostkę notyfikowaną – dotyczy środków dezynfekcyjnych , wyrobów medycznych - potwierdzających minimum: zakres działania i czas ekspozycji preparatu dla osiągniecia wymaganego stopnia dezynfekcji. W toku badania ofert okazało się, ze żaden z Wykonawców nie jest w stanie spełnić tak postawionego wymogu i nie przedstawił badań wykonanych przez jednostkę notyfikowaną a jedynie przez jednostki akredytowane.
Wydaje się, że warunek notyfikacji został określony zbędnie, nie znajduje oparcia w uzasadnionych potrzebach Zamawiającego i wystarczyłby tylko warunek akredytacji.
Postawione w postepowaniu warunki uwzględniając obowiązującą w zamówieniach publicznych zasadę proporcjonalności winny służyć dopuszczeniu do udziału w postępowaniu jak największej liczby wykonawców, natomiast postawienie nadmiernych wymagań może skutkować ich ograniczeniem lub wręcz brakiem możliwości zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Dodatkowo może spowodować naruszenie zasad równego traktowania wykonawców czy zachowania uczciwej konkurencji w prowadzonym postępowaniu.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w w/w postępowaniu w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zakresie grup 3,5,6,7,8 żądał - Aktualnych raportów końcowych z badań wyrobów medycznych wydanych przez jednostkę notyfikowaną – dotyczy środków dezynfekcyjnych , wyrobów medycznych - potwierdzających minimum: zakres działania i czas ekspozycji preparatu dla osiągniecia wymaganego stopnia dezynfekcji. W toku badania ofert okazało się, ze żaden z Wykonawców nie jest w stanie spełnić tak postawionego wymogu i nie przedstawił badań wykonanych przez jednostkę notyfikowaną a jedynie przez jednostki akredytowane.
Wydaje się, że warunek notyfikacji został określony zbędnie, nie znajduje oparcia w uzasadnionych potrzebach Zamawiającego i wystarczyłby tylko warunek akredytacji.
Postawione w postepowaniu warunki uwzględniając obowiązującą w zamówieniach publicznych zasadę proporcjonalności winny służyć dopuszczeniu do udziału w postępowaniu jak największej liczby wykonawców, natomiast postawienie nadmiernych wymagań może skutkować ich ograniczeniem lub wręcz brakiem możliwości zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Dodatkowo może spowodować naruszenie zasad równego traktowania wykonawców czy zachowania uczciwej konkurencji w prowadzonym postępowaniu.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne ginekologicznych taśm, siatek i worków do morcelatora na okres 12 miesięcy i dostawa jednorazowa narzędzi laparoskopowych do zabiegów robotycznych
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Pranie bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej wraz z transportem
- Dostawy sukcesywne systemu elastycznego szczeliwa do uszczelniania do zastosowania w neurochirurgii
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Usługa drukowania, skanowania i kopiowania dokumentów za pomocą urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Dostawa preparatów do dezynfekcji do SPZOZ w Łukowie
- Bieżące dostawy środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.