Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00024809/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00035711/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
- 2023/BZP 00051870/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00065503/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00078216/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czastary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 25685485000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 29
1.5.2.) Miejscowość: Czastary
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-410
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czastary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czastary.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7145141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1296563b-91d4-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024064/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITOŚ.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (co do którego nie zgłoszono sprzeciwu) oraz wykonanie prac budowlanych dla zadania pn.:„Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi–Gmina Czastary” w formule „zaprojektujwybuduj”.
2. Opis przedmiotu zamówienia wg wniosku o dofinansowanie:
Zakres inwestycji obejmuje wykonanie w szczególności prac projektowych oraz robót
budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj. Inwestycja obejmować będzie dwa etapy: Pierwszym etapem będzie wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy infrastruktury, o której mowa w PFU.
Drugi etap obejmie budowę grawitacyjno-ciśnieniowego systemu kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki bytowo-gospodarcze z istniejącej oraz planowanej zabudowy jednorodzinnej i budynków użyteczności publicznej. Odprowadzenie ścieków odbywać się będzie z wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych do projektowanych przyłączy, a następnie do projektowanych kolektorów grawitacyjnych. Następnie ścieki grawitacyjnie kanałami oraz poprzez pośrednie przepompownie sieciowe -ciśnieniowo do istniejącej oczyszczalni ścieków miejscowości Parcice. Teren inwestycji obejmuje tereny zabudowy jednorodzinnej oraz działki drogowe. Zasadniczo kanalizacja zostanie poprowadzona po działkach drogowych gminnych (kolektory) oraz zabudowy jednorodzinnej, (przyłącza). Zakłada się miejscowe układanie w jednym wykopie kanałów grawitacyjnych i tłocznych. Ścieki z budynków odprowadzane będą zewnętrzną grawitacyjną instalacją kanalizacyjną do studni rewizyjnych zlokalizowanych za granicą działki na terenie posesji. Następnie przykanalikami do kolektora zbiorczego. Włączenia poszczególnych posesji do kolektora zrealizowane będzie poprzez betonowe studnie kanalizacyjne lub trójniki. Szczegółowy zakres robót określi Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU).
Końcowym etapem będzie przywrócenie do stanu pierwotnego uszkodzonej nawierzchni jezdni. Zakres inwestycji:
1.Kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami dla miejscowości Radostów Pierwszy - Przewidywana długość sieci kanalizacyjnej ok. 3470 m., przewidywana długość przyłączy -630m.
2. Przepompownia lub przepompownie i tłoczny rurociąg tranzytowy łączący m. Radostów Pierwszy i Radostów Drugi. Długość rurociągu tranzytowego ok 1310 m.
3. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:
1) zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z nieruchomości wzdłuż drogi o długości liniowej ok. 2000m (grawitacyjne kanały-PCV250, 200, 160, tłoczne - PEHD 75,110) oraz wykonanie ok 100szt. przyłączy (PCV 160).
2) Zaprojektowanie tranzytu ścieków z m.Radostów Drugi, w drodze gminnej gruntowej o długości ok. 1350m
3) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, między innymi: map do celów projektowych, dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, projektów odtworzenia nawierzchni , projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, projektów przyłączy mediów
4) wybudowanie ww sieci oraz przyłączy wraz z odtworzeniem istniejących nawierzchni i przywróceniem terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót.
UWAGA:
Ostateczne wartości w zakresie długości i średnic sieci oraz przyłączy ustali Wykonawca
w dokumentacji projektowej sporządzonej przez uprawnionych projektantów.
Ze względu na ukształtowanie terenu zakłada się zastosowanie sieciowych przepompowni ścieków. Ilość i lokalizacja urządzeń w gestii projektanta.
Zamawiający nie dopuszcza systemów kanalizacji podciśnieniowej oraz ciśnieniowej z wykorzystaniem przyzagrodowych przepompowni ścieków. Odbiór ścieków z posesji po-winien odbywać się w sposób grawitacyjny. W przypadkach głębokiego posadowienia wyjść z budynków poniżej 1,7m każda lokalizacja będzie rozpatrywana indywidualnie.
Zakłada się odprowadzenie ścieków z wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych do przyłączy, a następnie do kolektorów grawitacyjnych. Projekt powinien obejmować zaprojektowanie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej od budynku do studzienki przyłączeniowej 1m za granicą posesji a następnie poprzez przyłącze kanalizacyjne do kolektora w drodze. Wykonaniu podlegać będzie tylko odcinek od kolektor do studzienki, odcinek budynek studzienka wykona właściciel posesji. Następnie ścieki grawitacyjnie kanałami oraz poprzez pośrednie przepompownie sieciowe, sprowadzane będą do głównej przepompowni z której zostaną przetłoczone do istniejącej oczyszczalni ścieków. Punkt włączenia do istniejącej infrastruktury oznaczony na załączniku graficznym.
W przypadku prowadzenia prac w jezdniach asfaltowych, chodnikach oraz terenach utwardzonych, Wykonawca powinien przewidzieć i zaprojektować odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego.
Budowane odcinki sieci kanalizacyjnej kolektory należy lokalizować w pasie drogowym. Odgałęzienia w zależności od charakteru działki wykonać do granicy przyłączanej nieruchomości (niezabudowane), studzienki 1 m za granicą (działki zabudowane)
Podstawowe parametry planowanych do wybudowania sieci i odgałęzień, szczegółowe wy-tyczne materiałowe w STWIOR:
kanały grawitacyjne PCV 200, PCV250
przyłącza kanalizacyjne PCV 160
kanały tłoczne PEHD 90, PEHD 110
studnie kanalizacyjne na sieci betonowe fi 1200 mm, 1000 mm (do 2 m głębokości)
lokalizacja studni na sieci max co 60m
studnie kanalizacyjne przyłączeniowe fi 425mm
włączenie przyłączy do sieci poprzez studnie lub trójnikowo
na przewodach tłocznych zaprojektować studnie z zaworami czyszczakowymi
zbiorniki pompowni polimerobetonowe lub żelbetowe, pompownie wyposażone w szafę z automatyką
przyłącza elektryczne zlokalizować na terenach we władaniu Zamawiającego
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
a) Opracować koncepcję techniczną na podst. PFU
b) Pozyskać zgody na dysponowanie gruntem na cele budowlane od właścicieli gruntów
c) Pozyskać mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych na teren objęty zakresem robót przewidzianych w zamówieniu
d) Sporządzić Dokumentację projektową wg zasad wskazanych w §1a Umowy
e) Uzyskać prawomocną decyzję o pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (co do którego nie zgłoszono sprzeciwu),
f) Sporządzić STWiOR
g) Wykonać prace budowlano-montażowe w zakresie określonym w PFU i wykonanej na jego podstawie Dokumentacji projektowej
h) Pełnić nadzór autorski
i) Wykonawca opracuje program rozruchu oraz program szkoleń wraz z harmonogramem
j) Przygotować kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Opracowana Dokumentacja projektowa musi odpowiadać zakresowi i wymaganiom wskazanym w §1a Umowy.
5. Przed przystąpieniem do sporządzenia Dokumentacji projektowej, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koncepcję techniczną.
6. Opracowana Dokumentacja projektowa będzie zawierała co najmniej:
a) Projekt Budowlany zawierający projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny – opracowane zgodnie z PFU, z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych (tam gdzie dotyczy) oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii.
Prace projektowe prowadzone będą przy ścisłej, bieżącej współpracy Wykonawcy z Zamawiającym. W tym celu, nie rzadziej niż raz w miesiącu, prowadzone będą narady koordynacyjne–4 egz.
b) Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Dokumentacja będzie przygotowana z podziałem co najmniej na branże określone w PFU oraz inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania–4 egz.
c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych–3 egz.
d) Przedmiary robót–4 egz.
e) Kosztorysy inwestorskie–4 egz.
f) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia–4 egz.
g) Projekt organizacji robót i projekt czasowej organizacji ruchu–4 egz.
h) Inne dokumenty wykazane w PFU–4 egz.
oraz dokumenty po realizacji zadania obejmujące:
i) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami–3 egz
j) geodezyjny operat powykonawczy–3 egz
k) protokoły sprawdzeń i badań–3 egz
l) kosztorysy powykonawcze–3 egz
m) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego–3 egz
n) teczka z oryginałami uzyskanych uzgodnień–1 egz.
7. W zakresie uzgodnień, opinii oraz decyzji Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) uzgodnienie projektu budowlanego z Zamawiającym przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę (lub zgłoszeniem robót),
2) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę lub nieoprotestowanych zgłoszeń robót budowlanych,
3) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub nieoprotestowanych zgłoszeń robót budowlanych.
8. Prawa autorskie – w ramach wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich.
9. Prace budowlano- montażowe obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej dla m. Radostów Pierwszy i Drugi–Gmina Czastary wraz z:
a) Obsługą geodezyjną
b) Wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
c) Wykonaniem dokumentacji powykonawczej
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami Zał.nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3563740,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4990000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3563740,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynierii „EKO-INŻYNIERIA” Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „INKADRO” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250430623
7.3.3) Ulica: Bema
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA INŻYNIERII "EKO-INŻYNIERIA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3563740,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.