eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawaRozbudowa dr. gm. nr 117331L na odcinku od km 0+000 do km 1+702,82, rozbudowa dr. gm. nr 104159L na odc. od km 0+000 do km 0+409,46 oraz na dz. nr 552 na odc. od km 0+000 do km 0+494,11 w m. Stawki



Og³oszenie z dnia 2022-05-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa dr. gm. nr 117331L na odcinku od km 0+000 do km 1+702,82, rozbudowa dr. gm. nr 104159L na odc. od km 0+000 do km 0+409,46 oraz na dz. nr 552 na odc. od km 0+000 do km 0+494,11 w m. Stawki

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³odawa

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Al. Jana Paw³a II 22

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197865

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Paw³a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5721234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gmina-wlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina-wlodawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa dr. gm. nr 117331L na odcinku od km 0+000 do km 1+702,82, rozbudowa dr. gm. nr 104159L na odc. od km 0+000 do km 0+409,46 oraz na dz. nr 552 na odc. od km 0+000 do km 0+494,11 w m. Stawki

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-51cef7d8-d1ef-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00156948

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00002210/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Rozbudowa drogi gminnej nr 117331L, rozbudowa drogi gminnej nr 104159L oraz na dz. nr 552 w miejscowo¶ci Stawki

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl.

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu,
dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej.
11.2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Marcin Zdolski tel.825721234, email:wodkan@
gmina-wlodawa.pl
11.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na
ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
11.19. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych innych ni¿ oferta za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w rozdziale 11.17 lit b) SWZ adres poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±
oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest
zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w
szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu
korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do
sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
 specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u
TLS 1.2,
 format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
 oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy, integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy
wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia
Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji
„Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
 Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
 Mozilla Firefox od wersji 15,
 Google Chrome od wersji 20.
11.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”wynosi 150 MB.
13.2. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:„Rozbudowa drogi gminnej nr 117331L na odcinku od km 0+000 do km
1+702,82, rozbudowa drogi gminnej nr 104159L na odcinku od km 0+000 do km 0+409,46 oraz na dz. nr 552 na odcinku od km
0+000 do km 0+494,11 w miejscowo¶ci Stawki”, prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n.
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz
jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego
danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.4.2022.MZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,, Rozbudowa drogi gminnej nr 117331L na odcinku od km 0+000 do km 1+702,82,
rozbudowa drogi gminnej nr 104159 L na odcinku od km 0+000 do km 0+409,46 oraz na dz. nr 552 na odcinku od km 0+000
do km 0+494,11 w miejscowo¶ci Stawki"
Realizacja zadania obejmuje rozbudowê drogi gminnej nr 117331L na odcinku od km 0+000 do km 1+702,82, rozbudowa
drogi gminnej nr 104159L na odcinku od km 0+000 do km 0+409,46 oraz na dz. nr 552 na odcinku od km 0+000 do km
0+494,11 w miejscowo¶ci Stawki wraz z budow± 2 w³±czeñ na drogê wojewódzk± 816 (zjazd na DG dz. 552 i na DG
117331L) wraz z budow± o¶wietlenia ulicznego, przebudow± sieci teletechnicznych, wykonanie oznakowania poziomego i
pionowego, urz±dzeñ BRD, tablicy informacyjnej – zgodnie z za³±czon± dokumentacj± budowlan± i Specyfikacjami
Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, które stanowi± szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 117331L NA ODCINKU OD KM 0+000 DO KM 1+702,82
Kategoria drogi – gminna.
Klasa drogi – „D”
Prêdko¶æ projektowa Pp= 30 km/h
Obci±¿enie ruchem nawierzchni - KR1.
Szeroko¶æ pasa ruchu – 2,5m.
Szeroko¶æ pasa ruchu na w³±czeniu do drogi wojewódzkiej – 2,75m
Szeroko¶æ jezdni - 5,0m.
Szeroko¶æ jezdni na w³±czeniu do drogi wojewódzkiej - 5,50m
Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.
Szeroko¶æ poboczy - 0,75 m.
ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104159L NA ODCINKU OD KM 0+000 DO KM 0+409,46 ORAZ NA DZ. NR 552 NA
ODCINKU OD KM 0+000 DO KM 0+494,11
􀀀 Rozbudowa drogi gminnej 104159Lna odcinku od km 0+000 do km 0+409,46
Kategoria drogi – gminna.
Klasa drogi – „D”
Prêdko¶æ projektowa Pp= 30 km/h
Obci±¿enie ruchem nawierzchni - KR1.
Szeroko¶æ pasa ruchu – 3,5m.
Szeroko¶æ jezdni - 3,5m.
Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.
Szeroko¶æ poboczy - 0,75 m.
Rodzaj nawierzchni poboczy - t³uczniowe.
􀀀 Rozbudowa drogi gminnej 104159Lna dz. Nr 552 na odcinku od km 0+000 do km 0+494,11
Kategoria drogi – gminna.
Klasa drogi – „D”
Prêdko¶æ projektowa Pp= 30 km/h
Obci±¿enie ruchem nawierzchni - KR1.
Szeroko¶æ pasa ruchu – 2,5m.
Szeroko¶æ pasa ruchu na w³±czeniu do drogi wojewódzkiej – 2,75m
Szeroko¶æ jezdni - 5,0m.
Szeroko¶æ jezdni na w³±czeniu do drogi wojewódzkiej - 5,50m
Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.
Szeroko¶æ poboczy - 0,75 m.
Rodzaj nawierzchni poboczy - t³uczniowe.
4.2. Zakres robót obejmuje m.in.:
Zakres prac zwi±zanych z rozbudow± drogi gminnej nr 117331L w m. Stawki obejmuje:
- Wytyczenie nowych granic pasa drogowego dróg gminnych na odcinkach objêtych opracowaniem,
- Wykonanie korekt wysoko¶ciowych, prze³o¿enia oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach
kolizji z projektowan± infrastruktur± drogow±.
- Rozbiórkê (lokalnie) istniej±cej nawierzchni jezdni drogi gminnej 117331L, rozbiórkê istniej±cej konstrukcji na g³êboko¶æ
umo¿liwiaj±c± wykonanie korekty równo¶ci i wykonanie pe³nej grubo¶ci warstw konstrukcyjnych.
- Rozbiórkê (lokalnie) istniej±cych elementów ogrodzeñ i innych bêd±cych w kolizji z projektowan± infrastruktur±
- Wykonanie korekty przebiegu geometrycznego trasy drogi gminnej 117331L.
- Wykonanie odhumusowania istniej±cych zieleñców w zakresie niezbêdnym wynikaj±cym z usytuowania projektowanych
elementów infrastruktury drogowej.
- Budowa o¶wietlenia ulicznego.
- Budowa nasypów pod konstrukcjê dróg gminnych.
- Wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne drogi i pod zjazdy.
- Wykonanie (zgodnie z PZT) nowych konstrukcji: zjazdów indywidualnych i publicznych.
- Wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji drogi gminnej.
- Wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na wcze¶niej oczyszczonym i spryskanym emulsj± asfaltow± pod³o¿u
na odcinku objêtym opracowaniem.
- Wykonanie poboczy t³uczniowych z materia³u pochodz±cego z dowozu.
- Odtworzenie zieleñców znajduj±cych siê w granicach opracowania.
- Wykonanie nowego oznakowanie poziomego i pionowego.
Zakres prac zwi±zanych z rozbudow± drogi gminnej nr 104159L oraz na dzia³ce nr 552 w m. Stawki obejmuje:
- Wytyczenie nowych granic pasa drogowego dróg gminnych na odcinkach objêtych opracowaniem,
- Wykonanie korekt wysoko¶ciowych, prze³o¿enia oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach
kolizji z projektowan± infrastruktur± drogow±.
- Rozbiórkê (lokalnie) istniej±cej nawierzchni jezdni drogi gminnej 104159L, rozbiórkê istniej±cej konstrukcji na g³êboko¶æ
umo¿liwiaj±c± wykonanie korekty równo¶ci i wykonanie pe³nej grubo¶ci warstw konstrukcyjnych.
- Rozbiórkê (lokalnie) istniej±cych elementów ogrodzeñ i innych bêd±cych w kolizji z projektowan± infrastruktur±.
- Wykonanie korekty przebiegu geometrycznego trasy drogi gminnej 104159L.
- Wykonanie odhumusowania istniej±cych zieleñców w zakresie niezbêdnym wynikaj±cym z usytuowania projektowanych
elementów infrastruktury drogowej.
- Budowa o¶wietlenia ulicznego.
- Budowa nasypów pod konstrukcjê dróg gminnych.
- Wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne drogi i pod zjazdy.
- Wykonanie (zgodnie z PZT) nowych konstrukcji: zjazdów indywidualnych i publicznych.
- Wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji drogi gminnej.
- Wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na wcze¶niej oczyszczonym i spryskanym emulsj± asfaltow± pod³o¿u
na odcinku objêtym opracowaniem.
- Wykonanie poboczy t³uczniowych z materia³u pochodz±cego z dowozu.
- Odtworzenie zieleñców znajduj±cych siê w granicach opracowania.
- Wykonanie nowego oznakowanie poziomego i pionowego.
Og³oszenie nr 2022/BZP 00117695/01 z dnia 2022-04-11
2022-04-11 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Budowa o¶wietlenia ulicznego:
- budowa linii o¶wietleniowej nn 0,4kV wraz z zabezpieczeniem w postaci rur os³onowych
- budowa fundamentów prefabrykowanych
- monta¿ s³upów o¶wietleniowych
Przebudowa i zabezpieczenie koliduj±cej sieci telekomunikacyjnej
zabezpieczenie doziemnej kablowej sieci telefonicznej rozdzielczej i instalacyjnej /kable miedziane/ koliduj±cych z
zaprojektowan± przebudow± drogi oraz wjazdów.
- przebudowa doziemnej sieci kablowej rozdzielczej
- przebudowa doziemnej sieci kablowej instalacyjnej
- przek³adka doziemnego kabla instalacyjnego
- budowa rur ochronnych na trasie kabli
- budowa przepustów pod drog±
Tablica informacyjna:
- Tablicê nale¿y wykonaæ z p³yty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubo¶ci minimum 3 mm albo
umieszcza na podk³adzie metalowym z podwójnie zawiniêt± krawêdzi±.
- Tablica winna byæ dwustronna, je¿eli zostawiona ustawiona prostopadle do obiektu liniowego lub jednostronn±, je¿eli
zostanie ustawiona równolegle do obiektu liniowego;
- Wymiary tablicy 180x120
- Tablicê nale¿y ustawiæ w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy na wykonanie robót - Szczegó³owy opis przedmiotu
zamówienia znajduje siê w za³±czniku Nr 1 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych
kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci (G) 40
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
17.2 Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
C = ---------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
C- ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
17.3 Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci - G” liczona w okresach miesiêcznych:
W przypadku zaoferowania minimalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 36 miesiêcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma czterdzie¶ci (40) punktów.
G o
G = ------------- x 40 pkt
G max.
gdzie:
G - warto¶æ punktowa, któr± nale¿y wyznaczyæ,
G max. - najd³u¿szy oferowany kres gwarancji
Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie
Uwaga:
Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± oraz maksymaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci, w przedziale od 36 miesiêcy do 60 miesiêcy, za
któr± przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci”.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszego ni¿ 36 m-cy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku,
gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie oferuje
gwarancji, i ofertê odrzuci. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³ugo¶æ okresu gwarancji d³u¿szy ni¿ wyznaczony maksymalny 60
miesiêcy, jednak w tym przypadku Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 60 m-cy - najd³u¿szy przyjêty
w kryterium oceny ofert „D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci”. Wykonawcy oferuj± d³ugo¶ci okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach (w
przedziale od 36 do 60 miesiêcy).
17.4 Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (O) obliczon± na podstawie wzoru:
O = C + G
gdzie:
O- ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci”.
17.5 Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów,
tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt 17.1.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania
zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
 min. jedn± osob± (która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymiw specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej,których zakres uprawnia j± do kierowania robotami objêtymi
przedmiotem zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami
równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
 min. jedn± osob± (która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót telekomunikacyjnych) posiadaj±c± uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych, których zakres
uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –
uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych, min. jedn± osob± (która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót elektrycznych) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i
elektroenergetycznych,których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia, a w
przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w
postêpowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na
dzieñ sk³adania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 4 i 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

12.1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 40 000 PLN (s³ownie z³: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych
00/100),
12.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
12.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Powszechna Kasa Oszczêdno¶ci Bank Polski SA Regionalny Oddzia³ Korporacyjny
w Lublinie, Centrum Korporacyjne Bia³a Podlaska, ul. Pi³sudskiego 15, 21-500 Bia³a Podlaska
nr rachunku: 91 1020 1260 0000 0402 0099 5431
z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy:IK.271.4.2022.MZ”.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku
bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³
gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub
porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone
zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela
oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie
zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania
ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni
wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym
¶rodkiem dowodowym.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj±
mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w
przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do
zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe,
strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni,
odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej,
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez
Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia
lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji
publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca
ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c±
okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z
sieciami zewnêtrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przed³u¿enie terminu
realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z sieciami zewnêtrznymi lub
instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego
wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót
budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê
dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z
w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym
wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia
Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 3 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o
którym mowa w § 3 ust. 1,
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych
konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych
rozwi±zañ technicznych, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi
o liczbê dni niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,
6) przed³u¿enia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art.
455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
Z UWAGI NA OGRANICZONA LICZBÊ ZNAKÓW ZAMAWIAJACY DALSZ¡ CZÊ¦Æ ZAPISÓW DOTYCZACYCH ZMIANY UMOWY ZAMIESZCZA W SEKCJI - POZOSTA£E INFORMACJE

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-30 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

C.D. zmian umowy
8) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w celu wykazania
spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny
podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, w stopniu nie mniejszym ni¿
wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich
dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
9) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn
organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w tym na skutek zawartej przez Zamawiaj±cego
umowy o dofinansowanie zadania,
10) wszelkie zmiany, które bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie
sk³adania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególno¶ci przepisami o podatku od towarów i us³ug w
zakresie wynikaj±cym z tych przepisów,
2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy.
Pozosta³e zapisy, które dotycz± zmian umowy zawarte s± w paragrafach 18 i 18a wzoru umowy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.