Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00109796/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług psychologicznych i prawnych w rozwoju Rodzinnych Form Pieczy Zastępczej na terenie powiatu Opatowskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291092166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 15 868 44 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcpropatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opatow.naszepcpr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-186e89e3-aa88-4c7d-bd08-2c99a27fc41a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ogólne usługi publiczne - społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług psychologicznych i prawnych w rozwoju Rodzinnych Form Pieczy Zastępczej na terenie powiatu Opatowskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-186e89e3-aa88-4c7d-bd08-2c99a27fc41a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108355/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Spotkania indywidualne - wynagrodzenie psychologa
1.3.2 Spotkania indywidualne - wynagrodzenie prawnika
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rodzina w Centrum” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+ nr umowy: FESW.09.05-IZ.00-002/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.I.261.2.2025.RWC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 384606,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Świadczenie usług psychologicznych w zakresie wzmocnienie Rodziców i dzieci (73 osoby) , przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, wsparcie w trudnych sytuacjach, wykonywania wstępnych diagnoz, współpracy z innymi specjalistami, praca z całą rodziną, rozpoznanie dysfunkcji i innych działań mających na celu udzielenia pełnego psychologicznego wsparcia. Wyłoniony psycholog w postępowaniu będzie dostępny dla Uczestników w ustalonych terminach, zgodnie z potrzebą i diagnozą. Zakłada się 1 godzinę miesięcznie na jedną (73osobę) przez 34 miesiące razem 2482 godzin.Wyłoniony Psycholog /psycholodzy musi posiadać wykształcenie wyższe psychologiczne minimum 2 letnie doświadczenie z osobami będącymi podopiecznymi Centrum Pomocy Rodzinie, Ośrodków Pomocy Społecznej oraz innych podmiotów realizujących pomoc i wsparcie na zasadach tych jednostek.
W ramach wynagrodzenia wykonawca zapewnia cztery testy psychologiczne które po zakończeniu świadczenia usługi pozostają u Zamawiającego.
Zadanie będzie odbywało się z pomieszczeniach będących własności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 220411,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Świadczenie usług prawnych osobom potrzebujących wsparcia prawnego (24 rodzinom), indywidualnych konsultacji/poradnictwa Zakłada się 1 godzinę miesięcznie na jedną (rodzinę) przez 34 miesiące razem 816 godzin. W sprawach rozpoczętych w trakcie realizacji Projektu, a związanych z reprezentacją przed sądem do zakończenia prowadzonego postępowania, ewentualnie do chwili ustanowienia pełnomocnika z urzędu jednak nie dłużej niż 12 miesięcy od zakończenia realizacji Projektu w ramach ryczałtowego wynagrodzenia będącego przedmiotem zamówienia.
Zakres doradztwa, będzie obejmowało analizowania podejmowanych działań zaradczych w różnych trudnych sytuacjach, poradnictwa w obszarze regulacji profilaktyki uzależnień, agresji, tematów praw rodzicielskich, spadkowych, innych zagadnień wychowawczych, pomoc uczniom w rozwiązywaniu konfliktów, wsparcie dla ofiar przemocy, obserwacje, wypracowaniu rozwiązywania problemu, spotkań interwencyjnych, konsultacje ze specjalistami w szczególnie trudnych przypadkach, pomoc w zakresie rozwiązywania przejawów dyskryminacji i streotypizacji osób w rodzinach zastępczych, itp.
Pomoc w zakresie postępowań mediacyjnych–tj. polubowny sposób zakończenia sporu, który powstał między małżonkami, czy też rodzicami, sprawy o podział majątku, sprawy rozwodowe, sprawy alimentacyjne czy też sprawy o uregulowanie kontaktów, porady prawne, które pomagają uświadomić naszych mocodawców, jak najlepiej zabezpieczyć ich interesy, wsparcie i pomoc prawna w zakresie sporządzania pozwów czy wniosków do sądu, oraz inne bieżące tematy związane z rozwiązywaniem trudnych zagadnień w obszarze rodzicielstwa, pomocy dzieciom.
Mediacja w sprawach rodzinnych bardzo często wiąże się z silnymi, niejednokrotnie negatywnymi emocjami więc specjalistyczne poradnictwo będzie mogło się odbywać wspólnie z innymi doradcami zaangażowanymi w projekcie.
Poradnictwo prawne realizuje się w oparciu o Indywidualny Plan Wsparcia oraz w zakresie udzielania informacji o obowiązujących przepisach z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw.
Zadanie będzie odbywało się z pomieszczeniach będących we własności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie lub innym wyznaczonym miejscu na terenie miasta Opatów w formie dyżurów i pracy z innymi specjalistami.
Wymagane jest do świadczenie oddelegowanych prawników z tytułem adwokata, radcy prawnego lub równoważnego uznanego tytułu zawodowego z krajów UE w zakresie polskiego; prawa cywilnego, prawa pracy, prawa rodzinnego i opiekuńczego, ochrony praw lokatorów, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa administracyjnego oraz prawa karnego.
Dodatkowe świadczenie usług związanych z zastępstwem procesowym dla Uczestnika albo ewentualne sporządzanie pism dla beneficjentów lub otrzymanie punktów
w kryterium za zadeklarowane dodatkowe świadczenie usług prawnych w kancelarii wykonawcy nie wpływa na zmniejszenie liczby godzin, które są przeznaczone na poradnictwo prawne w wymiarze 1258 godzin.
Wynagrodzenie stanowi iloczyn godzin zegarowych świadczonych przez Wykonawcę usług w danym 30-dniowym okresie rozliczeniowym oraz stawki za 1 godzinę zegarową.
Wymaga się dyspozycyjności Wykonawcy. Koszty przejazdu do miejsca wykonywania usług są zawarte w wynagrodzeniu ogólnym i nie będą odrębnie refundowane.
Wykonawca nie może pobierać opłat od Uczestników Projektu za świadczone usługi
w ramach umowy oraz prowadzonej kancelarii przez okres realizacji projektu i min. 12 miesięcy od jego zakończenia .
Porady zostaną udzielone w takim zakresie, w jakim Uczestnik Projektu dokonał zgłoszenia. Podanie danych przez Uczestnika Projektu jest dobrowolne.
Przygotowanie procedury udzielania porady prawnej lub obywatelskiej, analizę potrzeb udzielania porady oraz ustalenie rodzaju potrzebnej porady należy do obowiązków Wykonawcy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za udzieloną pomoc - porady prawne do wysokości wymaganej polisy OC w wysokości minimum 1 000 000 zł wystawionej na kancelarie prawną jeżeli, polisa jest wymagana od wykonawcy przed zawarciem umowy. Wykonawca może ale nie musi posiadać jej na dzień składania ofert. Polisa ta jest wymagana poza podstawowym ubezpieczeniem posiadanym przez Radcę prawnego/Adwokata
w Okręgowej Izbie Radców Prawnych lub Okręgowej Radzie Adwokackiej.
Wykonawca jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy zakres udzielanych porad prawnych.
Działania umowne nie mogą naruszać przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo
o adwokaturze (tj. Dz.U. 2002 nr 123, poz. 1058 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. O radcach prawnych (tj. Dz.U. 2002 nr 123 poz. 1059 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne
4.5.5.) Wartość części: 164195,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca - przedłożył ofertę w postępowaniu Świadczenie usług psychologicznych i prawnych w rozwoju Rodzinnych Form
Pieczy Zastępczej na terenie powiatu opatowskiego w związku z realizacją projektu „Rodzina w Centrum” cz 1.
Wadium jest jednym z instrumentów zabezpieczających prawidłowy przebieg postępowania
przetargowego. Jego głównym celem jest zapewnienie, że Wykonawca, który złożył ofertę, podejmie się realizacji zamówienia na warunkach określonych w ofercie. Zgodnie z zasadami przetargowymi, brak wniesienia wadium jest jednym z powodów do odrzucenia oferty. Tymczasem Wykonawca - Usługi Psychologiczne Krzysztof Paradziej Strażnik 6, 28-131 Solec - Zdrój nie wniósł wadium w przedmiotowym postępowaniu, co skutkuje jej odrzuceniem.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200736,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200736,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200736,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Prawna Ziemba i Wspólnicy s.k,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572908637
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-512
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200736,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące
INNE PRZETARGI OPATÓW
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci; Grupowych treningów umiejętności społecznych (TUS) oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.