Og³oszenie z dnia 2025-03-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Osieku Wielkim na pomieszczenia zwi±zane z klubem dzieciêcym w ramach projektu Aktywny Maluch 2022-2029
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osiek Ma³y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019295
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: G³ówna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osiek Ma³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-613
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 632624170
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osiek.maly@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Osieku Wielkim na pomieszczenia zwi±zane z klubem dzieciêcym w ramach projektu Aktywny Maluch 2022-2029
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-995fdf88-6934-46a1-aa5c-0e54ab968778
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00157169
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00079084/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Osieku Wielkim na pomieszczenia zwi±zane z klubem dzieciêcym w ramach projektu Aktywny Maluch 2022-2029
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowy Plan na rzecz Odbudowy i Zwiêkszenia Odporno¶ci
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawc±, w
tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacjê, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i
formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem
poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: inwestycje@osiek-maly.pl.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl .
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z 04.05.2016rr., str. 1) , dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest: Wójt Gminy Osiek Ma³y; osiek.maly@wokiss.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Osiek Ma³y jest Pani Ewa Galiñska. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:
adres e-mail inspektor@osdidk.pl;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego w zakresie zadania pn.: „Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Osieku
Wielkim na pomieszczenia zwi±zane z klubem dzieciêcym w ramach projektu Aktywny Maluch 2022-2029”, numer sprawy:
ZP.271.3.2025, prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 Pzp;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy Pzp;
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania
umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do przekazanych danych osobowych, jednak w sytuacji gdy wykonanie obowi±zków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
Wykonawcy, którego dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci
podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub kontraktu, czy sprecyzowania nazwy lub daty
postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przekazanych danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przys³uguje Panu/Pani:- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;- nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;- przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
(STWiORB) oraz dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót stanowi±ca za³±cznik nr 9 do SWZ. Nastêpuj±ce
dokumenty bêd± uwa¿ane, odczytywane i interpretowane, wed³ug nastêpuj±cego pierwszeñstwa:
a) niniejsza SWZ wraz z za³±cznikami;
b) projekt budowlany, dokumentacja projektowa;
c) STWiORB
d) przedmiary robót
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-14
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i
odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
a) Cena brutto (C) - znaczenie 60% - mo¿na uzyskaæ max 60 punktów
Uwaga: Cenê nale¿y podawaæ do dwóch miejsc po przecinku
Kryterium „Cena” (C): liczba punktów zdobyta w kryterium Cena bêdzie obliczona wg wzoru: C min
C = ------------------ x 100 x W(60%)
C n
gdzie:
Cmin - najni¿sza cena brutto spo¶ród z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cn - cena oferty n-tego Wykonawcy nie podlegaj±cej odrzuceniu
W - waga kryterium
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „Cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
b) Okres gwarancji (G) - znaczenie 40% - mo¿na uzyskaæ max 40 punktów
Kryterium okres gwarancji: proponowany przez Wykonawcê okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy oraz d³u¿szy ni¿
60 miesiêcy. Udzielony w ofercie okres gwarancji dotyczy ca³ego przedmiotu zamówienia. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna siê od
daty podpisania protoko³u odbioru. Liczba punktów zdobyta w kryterium okres gwarancji bêdzie obliczona wg wzoru:
Gn
G= -------------------- x 100 x W(40%)
Gmax
Gdzie:
Gmax - najd³u¿szy okres gwarancji
Gn - okres gwarancji oferty n-tego Wykonawcy
W - waga kryterium
Punkty za kryterium okres gwarancji bêd± przyznawane na podstawie okresu gwarancji wyra¿onego w liczbie miesiêcy podanego
przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najd³u¿szy okres gwarancji dla ca³o¶ci zamówienia,
czyli 60 miesiêcy, otrzyma 40 punktów, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów, obliczonych wed³ug powy¿ej
zamieszczonego wzoru.
Uwaga: Liczba zdobytych punktów w ka¿dym kryterium zostanie podana do dwóch miejsc po przecinku.
OSTATECZNA OCENA PUNKTOWA OFERTY
Ocena punktowa oferty bêdzie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku liczb± wynikaj±c± ze zsumowania ilo¶ci punktów, jakie
otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria:
P = C + G
gdzie:
P - ocena punktowa oferty zdobyta przez n-tego Wykonawcê
C – ilo¶æ punktów w kryterium Cena zdobyta przez n-tego Wykonawcê
G – ilo¶æ punktów w kryterium Okres gwarancji zdobyta przez n-tego Wykonawcê
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych wrozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Warunek zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) Warunek posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
3) Warunki dotycz±ce okre¶lonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
4) Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±cy warunek
dotycz±cy odpowiedniego do¶wiadczenia i osób skierowanych do
realizacji zamówienia:
a) w okresie ostatnich 5 lat, od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie – wykona³ nale¿ycie, co najmniej: - 1 robotê budowlan± (zadanie), o warto¶ci minimum 600.000,00
z³ brutto, odpowiadaj±c± robotom budowlanym
stanowi±cym przedmiot niniejszego postêpowania, - przy czym ka¿da z tych robót musi dotyczyæ o¶wiatowego obiektu
budowlanego (szko³a, przedszkole, ¿³obek) odpowiadaj±c± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot niniejszego
postêpowania Za³±cznik nr 5 SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ dysponowaæ osob±, która bêdzie uczestniczyæ
wykonaniu zamówienia publicznego. Warunek dotyczy kierownika budowy o specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej
spe³niaj±cego wymogi do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe ¶rodki
dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r., poz.1076 i 1086), z innym
Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 SWZ,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (je¿eli w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp Wykonawca nie wskaza³
danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych ¶rodków podmiotowych, o których mowa w poni¿szym ust. 7-8 SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty,
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 4 SWZ.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym
mowa w ust.4 pkt 4 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument o którym mowa
powy¿ej powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wymagania dotycz±ce wadium1. Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ na rzecz Zamawiaj±cego wadium
w wysoko¶ci 9.900,00 z³ (s³ownie: dziewiêæ tysiêcy dziewiêæset z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020, poz. 299)
4. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ na konto Gminy Osiek Ma³y w Osieku Ma³ym LBS Strza³kowo
F/Osiek Ma³y Nr 98 8543 0000 2009 9050 9617 0020 z dopiskiem „wadium – ZP.271.3.2025”
5. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach nale¿y w oryginale wraz z oferta w formie
elektronicznej.
6. Gwarancja/porêczenie musi byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez przedstawiciela Gwaranta.
Wadium w formie porêczenia lub gwarancji musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, a beneficjentem takich
dokumentów musi byæ Zamawiaj±cy – Gmina Osiek Ma³y, ul. G³ówna1, 62-613 Osiek Ma³y.
7. Z tre¶ci gwarancji /porêczenia musi wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie Gwaranta do zap³aty
Zamawiaj±cemu, na jego pierwsze ¿±danie pe³nej kwoty wadium we wszystkich okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust.6
Pzp.
8. Wadium wniesione w pieni±dzu musi wp³yn±æ na wskazane konto Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu
sk³adania ofert, co do dnia i godziny. Termin ten up³ywa dnia 4 kwietnia 2025 r. o godz. 09:00.
9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ust 1-5 Pzp
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w
Rozdziale X ust1. SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia i spe³nianie
warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie,
które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, bêdzie
¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art.454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-04 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI OSIEK MA£Y
- Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Osieku Wielkim na pomieszczenia zwi±zane z klubem dzieciêcym w ramach projektu Aktywny Maluch 2022-2029
- Utworzenie i funkcjonowanie Publicznego Przedszkola Bajkowy Dworek w Osieku Wielkim
wiêcej: przetargi OSIEK MA£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi im. Powstañców Wielkopolskich w Bodzewie
- Zagospodarowanie terenu wokó³ O¶rodka Zdrowia w Cewicach
- Kompleksowe wykonanie tynków cem.-wap. kat.III na ¶cianach i sufitach
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z dociepleniem elewacji, monta¿em balustrad i ociepleniem stropu gara¿u wielostanowiskowego
- Remont drogi gminnej ulicy Miarki w Kielczy
- Przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania budynku - Dzienny Dom Pomocy Spo³ecznej dla seniorów z Gminy Trzebinia
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.