eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzParkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W SIERADZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731646408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438266451

1.5.8.) Numer faksu: 438266473

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.posrd@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-sieradz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-924793c5-ac27-41f1-ad17-054c52c51bb7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00129751/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-924793c5-ac27-41f1-ad17-054c52c51bb7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl. W sytuacji awarii, błędów lub niedostępności platformy
https://ezamowienia.gov.pl uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego oraz możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów oraz oświadczeń poprzez platformę, zamawiający dopuszcza
komunikację oraz przesyłanie ww. za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro.podawcze.posrd@prokuratura.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zainteresowany
udziałem w postępowaniu musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe
informacje na temat zakładania kont podmiotów, zasady i warunki korzystania, w tym wymagania sprzętowe ww. platformy określają
„Regulamin Platformy e-Zamówienia” dostępny na stronie: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce
„Centrum pomocy”.
2. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .doc, .docx, .jpg, .pdf, .xml, .xlsx,
.xls, .zip i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Oferta, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu muszą być złożone w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1. administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Sieradzu, ul. Piłsudskiego 4, 98-200 Sieradz, tel. 43 82 66 450, e-mail: biuro.podawcze.posrd@prokuratura.gov.pl;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: iod.posrd@prokuratura.gov.pl;
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek – nr postępowania 3030-7.261.5.2025 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 t.j.);
5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. wykonawca posiada :
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących wykonawcy;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3030-7.261.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 228069,81 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Sieradzu obejmującego gminy: Błaszki, Brąszewice, Brzeźnio, Burzenin, Goszczanów, Klonowa, Sieradz, Warta, Wróblew i Złoczew.

4.2.5.) Wartość części: 39316,52 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

50118110-9 - Usługi holownicze

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona według wzorów:
a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru:
cena brutto najtańszej oferty
--------------------------------------- X waga kryterium X 100.
cena brutto badanej oferty


b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru:

najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert
------------------------------------------------------------------------ X waga kryterium X 100
odległość parkingu oferty badanej

Wykonawca łącznie otrzyma punktów: P = C + O (Cena + Odległość drogowa parkingu).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogowa parkingu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Łasku obejmującego gminy: Buczek, Dobroń, Lutomiersk, Łask, Sędziejowice, Widawa i Wodzierady.

4.2.5.) Wartość części: 62294,87 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

50118110-9 - Usługi holownicze

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona według wzorów:
a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru:
cena brutto najtańszej oferty
--------------------------------------- X waga kryterium X 100.
cena brutto badanej oferty


b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru:

najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert
------------------------------------------------------------------------ X waga kryterium X 100
odległość parkingu oferty badanej

Wykonawca łącznie otrzyma punktów: P = C + O (Cena + Odległość drogowa parkingu).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogowa parkingu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Poddębicach obejmującego gminy: Dalików, Pęczniew, Poddębice, Uniejów, Wartkowice i Zadzim.

4.2.5.) Wartość części: 18455,48 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

50118110-9 - Usługi holownicze

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona według wzorów:
a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru:
cena brutto najtańszej oferty
--------------------------------------- X waga kryterium X 100.
cena brutto badanej oferty


b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru:

najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert
------------------------------------------------------------------------ X waga kryterium X 100
odległość parkingu oferty badanej

Wykonawca łącznie otrzyma punktów: P = C + O (Cena + Odległość drogowa parkingu).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogowa parkingu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Zduńskiej Woli obejmującego gminy: Szadek, Zapolice i Zduńska Wola.

4.2.5.) Wartość części: 14423,75 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

50118110-9 - Usługi holownicze

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona według wzorów:
a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru:
cena brutto najtańszej oferty
--------------------------------------- X waga kryterium X 100.
cena brutto badanej oferty


b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru:

najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert
------------------------------------------------------------------------ X waga kryterium X 100
odległość parkingu oferty badanej

Wykonawca łącznie otrzyma punktów: P = C + O (Cena + Odległość drogowa parkingu).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogowa parkingu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Wieluniu obejmującego gminy: Bolesławiec, Czastary, Galewice, Lututów, Łubnice, Sokolniki i Wieruszów.

4.2.5.) Wartość części: 34489,02 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

50118110-9 - Usługi holownicze

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona według wzorów:
a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru:
cena brutto najtańszej oferty
--------------------------------------- X waga kryterium X 100.
cena brutto badanej oferty


b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru:

najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert
------------------------------------------------------------------------ X waga kryterium X 100
odległość parkingu oferty badanej

Wykonawca łącznie otrzyma punktów: P = C + O (Cena + Odległość drogowa parkingu).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogowa parkingu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Wieluniu obejmującego gminy: Biała, Czarnożyły, Konopnica, Mokrsko, Osjaków, Ostrówek, Pątnów, Skomlin, Wieluń, Wierzchlas, Działoszyn, Kiełczygłów, Nowa Brzeźnica, Pajęczno, Rząśnia, Siemkowice, Strzelce Wielkie i Sulmierzyce.

4.2.5.) Wartość części: 59090,17 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

50118110-9 - Usługi holownicze

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona według wzorów:
a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru:
cena brutto najtańszej oferty
--------------------------------------- X waga kryterium X 100.
cena brutto badanej oferty


b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru:

najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert
------------------------------------------------------------------------ X waga kryterium X 100
odległość parkingu oferty badanej

Wykonawca łącznie otrzyma punktów: P = C + O (Cena + Odległość drogowa parkingu).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogowa parkingu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualne: wydane na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 1539 t.j.): Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy lub Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu rzeczy albo Licencję na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1072/2009 z dnia 21 października 2009 r. dotyczącego wspólnych zasad dostępu do rynku międzynarodowych przewozów drogowych lub poprzedzającym go rozporządzeniem Rady EWG nr 881/92 z dnia 26 marca 1992 r. w sprawie dostępu do rynku drogowych przewozów rzeczy we Wspólnocie, na lub z terytorium Państwa Członkowskiego lub w tranzycie przez jedno lub więcej Państw Członkowskich.
2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 40.000,00 zł dla części I, 70.000,00 zł dla części II, 20.000,00 dla części III, 15.000,00 zł dla części IV, 40.000,00 zł dla części V, 70.000,00 zł dla części VI.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał potencjał techniczny i zawodowy umożliwiający realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości (dla każdej z części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę), tj.
a) usługi holowania winny być realizowane odpowiednim sprzętem technicznym (np. własnym, najętym, użyczonym, dzierżawionym, leasingowanym) do załadunku, rozładunku, przewozu i holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych. Zamawiający poprzez odpowiednią zdolność techniczną rozumie własność lub prawo do dysponowania niezbędnym sprzętem (np. na podstawie umowy najmu, użyczenia, dzierżawy, leasingu) w okresie realizacji zamówienia w minimalnym zakresie: 1 pojazd specjalny – holownik osobowy, 1 pojazd specjalny – holownik ciężarowy, 1 dźwig – żuraw samochodowy, 1 pojazd specjalny do prac przeładunkowych, 1 laweta.
b) zamawiający wymaga, aby na terenie parkingu udostępnione było miejsce do przeprowadzania oględzin procesowych pojazdu w jednej z form: wiata lub garaż – wyposażone w najazd bądź kanał lub specjalistyczny podnośnik,
c) zamawiający wymaga, aby parking miał utwardzone podłoże (dopuszcza się również szlakowe lub żwirowe). Zamawiający nie dopuszcza placów parkingowych o nawierzchni ziemnej lub trawiastej,
d) zamawiający wymaga, aby parking liczył co najmniej 6 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) lub autobusu,
e) zamawiający wymaga, aby parking posiadał czynne oświetlenie umożliwiające w nocy skuteczną obserwację znajdujących się tam pojazdów i terenu bezpośrednio przylegającego do ogrodzenia oraz aby był wyposażony w telefon.
f) zamawiający wymaga, aby parking był oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym (o wysokości co najmniej 1,5 m), na całym obwodzie w sposób zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych,
g) zamawiający wymaga, aby parking był strzeżony całodobowo,
h) zamawiający wymaga, aby odległość drogowa parkingu od granic administracyjnych miasta będącego siedzibą jednostki prokuratury, na terenie której świadczone będą usługi nie była większa niż 35 km.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. aktualne, wydane na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 1539 t.j.): Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy lub Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu rzeczy albo Licencja na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy zgodna z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1072/2009 z dnia 21 października 2009 r. dotyczącego wspólnych zasad dostępu do rynku międzynarodowych przewozów drogowych lub poprzedzającym go rozporządzeniem Rady EWG nr 881/92 z dnia 26 marca 1992 r. w sprawie dostępu do rynku drogowych przewozów rzeczy we Wspólnocie, na lub z terytorium Państwa Członkowskiego lub w tranzycie przez jedno lub więcej Państw Członkowskich,
2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy oraz parametry parkingu w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
3. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przynajmniej na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w części C 2.2.3 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, w
zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub
ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty pełnomocnictwo dla pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz oświadczenie, z
którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 455 ustawy Pzp oraz wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w sytuacji zastąpienia dotychczasowego Wykonawcy nowym wykonawcą, jeżeli w wyniku sukcesji, wstąpił on w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Zmiana ta wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy.
2. Zgodnie z art. 436 ppkt 4b ustawy Pzp. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokosci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
3. Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może podlegać waloryzacji w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
4. Strony przewidują zmiany dotyczące realizacji umowy na zasadach określonych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 340 t.j.). Zmiany wymagają sporządzenia stosownego aneksu do umowy.
5. Ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
2) dopuszczalna jest zmiana nazwy, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości,
3) dopuszczalna jest zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, po uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego.
6. Na podstawie art. 439 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający określa maksymalny wzrost wynagrodzenia należnego Wykonawcy w całym okresie realizacji zamówienia, w wyniku zastosowania postanowień, o których mowa w punkcie 3 §16 na poziomie 10 % ceny wybranej oferty.
7. Wszelkie zmiany w niniejszej umowie, nie wymagające wypowiedzenia jej w całości mogą być dokonane, po uprzednim uzgodnieniu, wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl. Sposób złożenia oferty został opisany w instrukcji użytkowania portalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.