eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylin-Borzymy"Opracowanie programu Funkcjonalno-użytkowego (PFU) budowy dostrzegalni ornitologicznej w Kolonii Topilec na terenie Narwiańskiego Parku Narodowego".



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Opracowanie programu Funkcjonalno-użytkowego (PFU) budowy dostrzegalni ornitologicznej w Kolonii Topilec na terenie Narwiańskiego Parku Narodowego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narwiański Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200668080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kurowo

1.5.2.) Miejscowość: Kobylin-Borzymy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-204

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 663103109

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: npn@npn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.npn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie programu Funkcjonalno-użytkowego (PFU) budowy dostrzegalni ornitologicznej w Kolonii Topilec na terenie Narwiańskiego Parku Narodowego”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1b13336-4fb4-475e-a1e2-e359c046ff57

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094312/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 „Opracowanie programu Funkcjonalno-użytkowego (PFU) budowy dostrzegalni ornitologicznej w Kolonii Topilec na terenie Narwiańskiego Parku Narodowego”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Project “Creation of a Monitoring System for Biodiversity Conservation in Protected Cross-Border Areas, No. РLUA.01.03-ІР.01-0007/23-00” "Stworzenie systemu monitoringu zachowania różnorodności biologicznej transgranicznych obszarów ochrony przyrody, nr PLUA.01.03-lP.01-0007/23-00"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1b13336-4fb4-475e-a1e2-e359c046ff57

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://npn.gov.pl/bip

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opis sposobu przygotowania ofert oraz
wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów opisane są w dziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119/1 (dalej RODO), Narwiański Park Narodowy Informuje, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narwiański Park Narodowy, Kurowo 10, 18-204 Kobylin Borzymy, adres e-mail: npn@npn.pl i pod nr telefonu 663 103 109, reprezentowany przez Dyrektora Parku,
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych można uzyskać pod adresem: Narwiański Park Narodowy, Kurowo 10, 18-204 Kobylin Borzymy, e-mail: iod@npn.pl,
nr telefonu 505 906 567,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji,
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 74 Ustawy
z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,
5) Dane osobowe będą przechowywane u Administratora przez okres realizacji zadania, jak również przy dopełnieniu obowiązków sprawozdawczych, kontrolnych i archiwalnych – przechowywane przez okres 5 lat,
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (ustawa Pzp), związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do:
• udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
• wykonania przez Zamawiającego czynności związanych z badaniem i oceną oferty,
• udostępnienia przez Zamawiającego informacji o wynikach postępowania,
• dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
8) Dane osobowe, których Administratorem jest Narwiański Park Narodowy, nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie są profilowane.
9) Posiada Pani/Pan:
• prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (na podstawie art.15 rozporządzenia RODO);
• prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO) – skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;
• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania, o którym mowa w lit. C;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) Nie przysługuje Pani/Panu:
• prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e rozporządzenia RODO);
• prawo do przenoszenia danych osobowych (art. 20 rozporządzenia RODO);
• prawo sprzeciwu (na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO), wobec przetwarzania danych osobowych;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NPN-INTERREG/271/1/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu Funkcjonalno-użytkowego wraz z koncepcją budowy dostrzegalni ornitologicznej w Kolonii Topilec na terenie Narwiańskiego Parku Narodowego.
2. Opracowany PFU stanowił będzie dokument opisujący przedmiot zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia na roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj". Wykonawca zobowiązany będzie na wezwanie Zamawiającego, przygotowywać odpowiedzi na pytania zadawane w trakcie postępowania na wyłonienie Wykonawcy robót określonych w PFU.
3. Obiekt ma być zlokalizowany na terenie Narwiańskiego Parku Narodowego, w obrębie miejscowości Topilec, nad kompleksem stawów należących do Parku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: „Cena oferowana brutto” (P1) oraz „Doświadczenie zawodowe projektanta” (P2)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Doświadczenie zawodowe projektanta” (P2)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Nazwa i opis warunków udziału w postepowaniu znajduje się w dziale VIII SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu służą następujące oświadczenia i dokumenty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu [wg załącznika nr 2a do SWZ];
- wykaz wykonanych prac spełniających warunki określone w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit a SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane [wg załącznika nr 6 do SWZ];
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego opracowano niezbędną dokumentację ujętą w wykazie wykonanych zamówień potwierdzające, że zostały wykonane należycie (oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów);
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, spełniających warunki określone w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit b SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg załącznika nr 7 do SWZ] wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia przez wskazane osoby;
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 266 w zw. z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – wg załącznika nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu służą następujące oświadczenia i dokumenty:
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu [wg załącznika nr 2b do SWZ];

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), przedsiębiorcy składają oddzielnie oświadczenia wymienione w pkt 1.1 i 1.2. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w Zał. nr 4 do SWZ - wzór umowy, w § 9 Zmiany umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. 2. Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie i w związku z tym należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty w tym zakresie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.