Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00178879/01 - Wynik z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont trzech pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W TRZCIANCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 352 89 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@trzcianka.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont trzech pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99c32bb0-d289-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075283/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Trzciance położonych przy ul. Staszica 1 i 3
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.trzcianka.sr.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.trzcianka.sr.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Portalu SMART PZP. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy Portalu dostępna jest na stronie Portalu https://ezamowienia.ms.gov.pl/ w zakładce e-learning.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.ms.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna jest załącznikiem SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia wskazane w klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D-360-13/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont trzech pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonym przy ul. Staszica 3:
a/ wygospodarowanie pomieszczenia w piwnicy budynku, przeznaczonego pod archiwum o wymiarach ok. 224 x 207, w tym postawienie ścianek działowych oraz zamontowanie drzwi zabezpieczających technicznych, zamykanych na klucz a także odpowiedniej wentylacji dla pomieszczenia archiwalnego;
b/ remont łazienki dla klientów znajdującej się na parterze budynku z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, w tym:
- wymiana starych kafli na ścianach ( uwzględnić kafle tylko do połowy ściany) i podłodze na nowe, położenie gładzi gipsowej na pozostałej części ścian i sufitu oraz pomalowanie tej części farbą wodoodporną i zmywalną;
- wymiana starych elementów armatury łazienkowej (zlew, sedes i pozostały osprzęt łazienkowy) na nowe ( Zamawiający nie ma wymagań co do producenta armatury) wraz z elementami niezbędnymi dla osób niepełnosprawnych;
- wymiana starych rur i kaloryfera na nowe;
- wymiana oświetlenia na energooszczędne i ledowe;
- poszerzenie wejścia do łazienki w celu zamontowania drzwi spełniających wymogi dla osób niepełnosprawnych;
- wykonanie innych prac niezbędnych do wykonania remontu funkcjonalnej łazienki;
c/ remont łazienki dla pracowników znajdującej się na parterze budynku:
- wymiana starych kafli na ścianach ( uwzględnić kafle tylko do połowy ściany) i podłodze na nowe, położenie gładzi gipsowej na pozostałej części ścian i sufitu oraz pomalowanie tej części farbą wodoodporną i zmywalną;
- wymiana starych elementów armatury łazienkowej (zlew, sedes i pozostały osprzęt łazienkowy) na nowe ( Zamawiający nie ma wymagań co do producenta armatury);
- wymiana starych rur i kaloryfera na nowe;
- wymiana oświetlenia na energooszczędne i ledowe;
- wymiana drzwi wejściowych i wewnętrznych łazienkowych na nowe;
- wykonanie innych prac niezbędnych do wykonania remontu funkcjonalnej łazienki.
Przedmiotem zamówienia jest także wynoszenie i wnoszenie mebli i innych przedmiotów znajdujących się w poszczególnych remontowanych pomieszczeniach, likwidacja i utylizacja na koszt Wykonawcy elementów zdemontowanych i nie nadających się do dalszego użycia, porządkowanie remontowanych pomieszczeń oraz najbliższego otoczenia w celu możliwości normalnego funkcjonowania w pozostałych pomieszczeniach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie się kierował następującym kryterium:
cena netto – waga wynosi 100 %
2. Punkty za kryterium ceny będą obliczane wg następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------ x 100 = liczba punktów
Cena oferty badanej
3. Punkty zostaną przyznane każdej ofercie . Punktacja ostateczna to suma ilości punktów przyznanych za kryterium ceny i za pozostałe kryteria. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, tj. o jak najwyższej ilości uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1 .Oferent jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postępowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).2. Oferent jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
3. Oferent zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie, że wykonał co najmniej 3 remonty pomieszczeń, będące zbliżone zakresem do niniejszego przedmiotu zamówienia dla jednostek budżetowych lub komercyjnych .
4. Oferent dysponuje lub dysponować będzie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne niezbędne do wymiany i podłączenia lamp oświetleniowych oraz pracowników do wykonania pozostałych prac remontowych. Do oferty należy załączyć oświadczenie o dysponowaniu pracownikami z uwzględnieniem informacji o uprawnieniach.
Ocena warunków: kwalifikacja spełnia/ nie spełnia warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności;
2 . Oświadczenie lub zaświadczenie o braku zaległości w podatkach lub składkach ZUS;
3 . Pisemne referencje;
4 . Wykaz pracowników, którzy wezmą udział w realizacji usługi wraz z oświadczeniem, jakie uprawnienia posiadają.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
FORMALNOŚCI, KTÓRE MUSZA ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERT1. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
2. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii wraz z oryginałem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej opiewającego co najmniej na kwotę 100.000 zł na cały okres obowiązywania umowy z wykonawcą.
3. Wykonawca jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie terminowa i rzetelna realizacja zadań remontowych zbliżonych do przedmiotu zamówienia do jednostek budżetowych lub komercyjnych.
5. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć listę pracowników, którzy będą wykonywali remont pomieszczeń wraz z informacją, czy nie są to osoby karane lub czy w stosunku do nich nie toczy się postępowanie karne lub wykroczeniowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:1.800 zł
(słownie:jedentysiącosiemsetzłotych00/100),
2. Termin wniesienia wadium:
a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania.
b/ Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:
- wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert,
- wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia- Oferent przekazał Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej załączone do oferty.
c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty, przy czym należy je wnieść na rachunek bankowy nr:
58 1130 1017 0021 1001 5990 0004
z dopiskiem "wadium – postępowanie w sprawie zamówienia na remont trzech pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego
w Trzciance przy ul. Staszica 3 ”
3. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców- projektowany wzór umowy zawiera zapisy dotyczące umów zawieranych z podwykonawcami.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w zakresie:- terminu wykonania przedmiotu zamówienia – termin może zostać wydłużony w drodze porozumienia stron ( zawarcie aneksu w tym zakresie), ale nie dłużej niż do 6 miesięcy od daty podpisania umowy ,
- wielkości przedmiotu zamówienia:
• Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia (ograniczenia) przedmiotu zamówienia z powodu ograniczeń finansowych ze wskazaniem minimalnej wartości zamówienia oraz maksymalnej wartości zamówienia ( zawarcie aneksu w tym zakresie);
• Zamawiający zastrzega prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wymiany lamp stanowiących obecne źródło oświetlenia we wskazanych pomieszczeniach, na nowe ledowe energooszczędne.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-26 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Portal SMART PZP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-26 13:15
8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup zarządzalnych przełączników sieciowych dla Urzędu Miejskiego Trzcianki
- Budowa nowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Trzciance wraz z zakupem pierwszego wyposażenia
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Modernizacja dachu XXXIX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. B. Zuga 16
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Dostawa wraz z montażem pompy ciepła do budynku Ośrodka Zdrowia w Ustroniu Morskim w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynku Ośrodka Zdrowia.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.