eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówTRANSPORT UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
TRANSPORT UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU „DOBRY ZAWÓD – LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bytowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjno - Prawny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks.dr. Bolesława Domańskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598228000

1.5.8.) Numer faksu: 598228001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatbytowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbytowski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1061424

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TRANSPORT UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU „DOBRY ZAWÓD – LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72b37253-9681-447e-9f45-1abacb918f33

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045119/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Transport uczniów w ramach projektu "Dobry zawód - lepsza przyszłość 2"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program regionalny Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RS.272.2.2025.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38215,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: WYJAZDY UCZNIÓW ZE SZKÓŁ Z TERENU GMINY MIASTKO
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy planuje wyjazdy jednodniowe:
Wyjazd Nr 1 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku na zajęcia laboratoryjne do Gdańska
Wyjazd Nr 2 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Łodzierzy na wizytę studyjną do Szczecinka
Wyjazd Nr 3 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Łodzierzy na wizytę studyjną do Gdańska
Wyjazd Nr 4 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Łodzierzy na zajęcia laboratoryjne do Koszalina
Wyjazd Nr 5 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Łodzierzy na zajęcia laboratoryjne do Koszalina
Wyjazd Nr 6 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Łodzierzy na Targi Szkół Wyższych w Bytowie
Wyjazd Nr 7 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku na Targi Szkół Wyższych w Bytowie
Wyjazd Nr 8 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku na zajęcia laboratoryjne do Koszalina
Wyjazd Nr 9 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Łodzierzy na wizytę studyjną do Gdańska
Wyjazd Nr 10 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku na wizytę studyjną do Bydgoszczy
Wyjazd Nr 11 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku na wizytę studyjną do Kobylnicy
Wyjazd Nr 12 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku na wizytę studyjną Szlakiem Elektrowni Wodnych rzeki Słupia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 23738,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: WYJAZDY UCZNIÓW ZE SZKÓŁ Z TERENU GMINY BYTÓW
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy planuje wyjazdy jednodniowe:
Wyjazd Nr 1 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie na wizytę studyjną do Gdańska
Wyjazd Nr 2 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie na wizytę studyjną do Jastrowia
Wyjazd Nr 3 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Bytowie na wizytę studyjną do Gdańska
Wyjazd Nr 4 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie na wizytę studyjną do Gdańska
Wyjazd Nr 5 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie na wizytę studyjną do Ustki
Wyjazd Nr 6 - wyjazd uczniów z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Bytowie na zajęcia laboratoryjne do Gdyni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 14476,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20131,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20131,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT I HANDEL "GOCHY" Józef Gawin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421138295

7.3.3) Ulica: Wojsk 6A

7.3.4) Miejscowość: Lipnica

7.3.5) Kod pocztowy: 77-130

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20131,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6998,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6998,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT I HANDEL "GOCHY" Józef Gawin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421138295

7.3.3) Ulica: Wojsk 6A

7.3.4) Miejscowość: Lipnica

7.3.5) Kod pocztowy: 77-130

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6998,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.