eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa49/Cir/25/RG_Zawarcie umowy ramowej na dostawę, montaż, uruchomienie i obsługę serwisową urządzeń klimatyzacji w budynkach Komendy Głównej Policji w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
49/Cir/25/RG_Zawarcie umowy ramowej na dostawę, montaż, uruchomienie i obsługę serwisową urządzeń klimatyzacji w budynkach Komendy Głównej Policji w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Policji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012137497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 148/150

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniakgp@policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

49/Cir/25/RG_Zawarcie umowy ramowej na dostawę, montaż, uruchomienie i obsługę serwisową urządzeń klimatyzacji w budynkach Komendy Głównej Policji w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88833e12-f899-443e-98fd-5d9edca40fab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00147450/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zamówienie na "Zakupy urządzeń klimatyzacji, montaż, serwis w obiektach KGP" udzielane w ramach odrębnych postępowań

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne, związane z wykorzystaniem Platformy, zostały przedstawione w Rozdziale XII SWZ oraz na stronie Platformy E-Zamawiający w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego (Instrukcja dla Wykonawców).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zawarte są w Załączniku nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 49/Cir/25/RG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę, montaż, uruchomienie i obsługę serwisową urządzeń
klimatyzacji w budynkach Komendy Głównej Policji w Warszawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia następujące warunki udziału w
postępowaniu:
1.1 posiadania aktualnego certyfikatu w zakresie substancji kontrolowanych na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o
substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
1.2 zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym
okresie:
1.2.1 co najmniej 3 robót budowlanych, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda, polegających na dostawie,
montażu, uruchomieniu oraz serwisowaniu i obsłudze urządzeń klimatyzacji;
1.3 zdolności technicznej lub zawodowej, w tym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi
następujące uprawnienia:
1.3.1 co najmniej 2 osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi wiedzę z zakresu działania systemu
klimatyzacji precyzyjnej oferowanego w ramach niniejszego postępowania oraz przeszkolonymi przez producenta lub jego
autoryzowanego przedstawiciela w zakresie obsługi, instalacji i serwisu tego systemu, i posiadającymi dokumenty
potwierdzające odbyte szkolenie (certyfikat, zaświadczenie, autoryzacja itp.).
1.3.2 co najmniej 1 osobą, która posiada certyfikat w zakresie substancji kontrolowanych na podstawie ustawy z dnia 15
maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
1.3.3 co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienia, posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej w
zakresie eksploatacji ,,E" do l kV zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w
sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń,
instalacji i sieci;
1.3.4 co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej do l kV w
zakresie dozoru zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się: eksploatacją urządzeń, instalacji i
sieci;
UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę zdolną do wykonania zamówienia przy
spełnieniu stawianych warunków oraz zapewnieniu minimalnej liczby pracowników jakimi dysponuje Wykonawca, tj.:
- 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej w zakresie eksploatacji ,,E" do l kV,
- 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej do l kV w zakresie dozoru,
o ile posiadają one również wszystkie uprawnienia opisane w punkcie od 1.3.1 do 1.3.2.
Uwaga: Wszystkie wymagane uprawnienia należy przedstawić przed podpisaniem umowy ramowej
i muszą być one zgodne z danymi wpisanymi w załączniku nr 5 do SWZ „Wykaz osób”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:
1.2.1 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
1.2.2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.1.1 aktualnego certyfikatu w zakresie substancji kontrolowanych na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
1.1.2 wykazu wykonanych robót, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów
na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać wykonane zamówienia odpowiadające postawionemu warunkowi udziału w
postępowaniu. Zalecaną treść wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
spełnią warunek udziału w postępowaniu, gdy spełnienie wymaganego warunku zostanie wykazane łącznie;
1.1.3 wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. Zalecaną treść wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia spełnią warunek udziału w postępowaniu, gdy spełnienie wymaganego warunku zostanie wykazane
łącznie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych następujących środków dowodowych:
1.1 karty katalogowe (w języku polskim) oferowanych urządzeń klimatyzacji, których parametry zostały określone w tabeli
pkt 5 Opisu przedmiotu zamówienia (poz. 1 – 9), stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.1 karty katalogowe (w języku polskim) oferowanych urządzeń klimatyzacji, których parametry zostały określone w tabeli
pkt 5 Opisu przedmiotu zamówienia (poz. 1 – 9), stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

2. Zamawiający dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczki zgodnie z art. 442 ustawy Pzp, na poczet wykonania zamówienia
w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi.
3. Warunki udzielenia zaliczki zostały opisane w § 9 Projektu umowy wykonawczej, stanowiącej Załącznik nr 4 do projektu
umowy ramowej (Załącznik nr 3 do SWZ).

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy ramowej określono w projekcie umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-07 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.