Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE CENTRUM BIBLIOTECZNO-KULTURALNE W KRZANOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINNE CENTRUM BIBLIOTECZNO-KULTURALNE W KRZANOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525674344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zawadzkiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Krzanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324108046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gcbk@krzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umkrzanowice.madkom.pl/m,886,gminne-centrum-biblioteczno-kulturalne.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65b6f521-3dd0-42d7-8b87-d17c61850142
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083824/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji w Gminie Krzanowice” realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65b6f521-3dd0-42d7-8b87-d17c618501423.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zaleca:
- stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu);
- użycie znacznika czasu.
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie
e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
pozostałe zapisy w swz
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2025/PZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zużywalnych materiałów biurowych do Biura Projektu
w siedzibą w Krzanowicach (47-470) ul. Zawadzkiego 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1B – Opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30192000-1 - Wyroby biurowe
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli
30197630-1 - Papier do drukowania
30199000-0 - Papeteria i inne wyroby
30192130-1 - Ołówki
30192125-3 - Pisaki
39241200-5 - Nożyczki
30197320-5 - Zszywacze
30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie
30197330-8 - Dziurkacze
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
39292500-0 - Linijki
30191400-8 - Niszczarki
24910000-6 - Kleje
30192160-0 - Korektory
31630000-1 - Magnesy
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
39292400-9 - Przybory do pisania
30192100-2 - Gumki
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość wykonanych podobnych dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie podobne dostawy , o wartości łącznej nie mniejszej niż 20 000 zł brutto.
Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, np. referencjami lub protokołami odbioru.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o grupie kapitałowej
wykazu dostaw stanowiący zał. nr 4 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-29
INNE PRZETARGI KRZANOWICE
więcej: przetargi KRZANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa zestawów materiałów biurowych w ramach projektu Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych (Tonerów).
- DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU KSERO
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie w 2025 roku.
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
więcej: Kleje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.