Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja wydarzenia pn. „Ekomajówka 2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 846 62 22, +48 33 846 62 23
1.5.8.) Numer faksu: +48 33 842 91 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wydarzenia pn. „Ekomajówka 2025”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea690930-2ecc-4023-aed0-38c6cd254717
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042199/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Organizacja wydarzenia pn. „Ekomajówka 2025” dla zadania pn. „Edukacja ekologiczna realizowana w ramach zadania „Budowa parku miejskiego na terenie bulwarów w Oświęcimiu”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021–2027, Priorytet 8 Fundusze europejskie dla sprawiedliwej transformacji Małopolski Zachodniej, Działanie 8.14 Transformacja klimatyczna, typ projektu A Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w powiązaniu z rozwojem usług ekosystemowych i edukacją klimatyczną.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ea690930-2ecc-4023-aed0-38c6cd2547173.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) i dokumentach do niej dołączonych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) i dokumentach do niej dołączonych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany jest wykonanie usługi organizacji wydarzenia pn. „Ekomajówka 2025” (dalej zwanego także „imprezą” lub „wydarzeniem”), zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego.
2. Impreza, o której mowa w ust. 1, realizowana jest dla zadania pn. „Edukacja ekologiczna realizowana w ramach zadania „Budowa parku miejskiego na terenie bulwarów w Oświęcimiu realizowana w ramach zadania pn. Oświęcimska Przestrzeń Spotkań”. Zadanie objęte jest dofinansowaniem w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021‑2027, Priorytet 8 Fundusze europejskie dla sprawiedliwej transformacji Małopolski zachodniej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia i rozliczenia określone zostały w załączonych do SWZ:
a) wzorze umowy ws. niniejszego zamówienia publicznego,
b) Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
79961000-8 - Usługi fotograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisane w Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ)
1. Kryteria oceny oferty:
1) nazwa kryterium: cena ofertowa brutto:
a) waga kryterium: 60%
b) maksymalna ilość punktów przewidziana dla tego kryterium: 60 pkt
2) nazwa kryterium: kara umowna za niewykonanie umowy:
a) waga kryterium: 40%
b) maksymalna ilość punktów przewidziana dla danego kryterium: 40 pkt
2. Ocena oferty w kryterium cena ofertowa brutto
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wskazanej w ofercie wyrażonej kwotowo ceny ofertowej obliczonej zgodnie z treścią rozdziału XVI SWZ, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w rozdziale XVI ust. 5 SWZ.
2)Liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa brutto obliczona zostanie wg wzoru: ((Cmax - C) ÷ (Cmax - Cmin)) × 60
gdzie:
C - cena oferty ocenianej
Cmin - najniższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
Cmax - najwyższa cena spośród cen wszystkich ocenianych ofert
3) Działanie, o którym mowa w pkt 2, nie ma zastosowania w sytuacji złożenia w postępowaniu:
a) tylko 1 oferty - oferta otrzymuje 60 pkt.;
b) tylko 2 ofert - oferta z najwyższą ceną otrzymuje 0 pkt., oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt.;
3. Ocena oferty w kryterium kara umowna za niewykonanie umowy
1) Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie wyrażonej liczbą wskazanej w ofercie deklarowanej przez wykonawcę wielkości kary umownej za niewykonanie umowy.
2) Liczba punktów przyznana w kryterium kara umowna za niewykonanie umowy obliczona zostanie wg wzoru: (K ÷ Kmax) × 40
gdzie:
K - wysokość kary umownej za niewykonanie umowy deklarowana w ofercie ocenianej
Kmax - najwyższa wysokość kary umownej za niewykonanie umowy spośród wszystkich ocenianych ofert
(przy obliczeniach przyjmuje się zasadę 1% = 1)
3) Wysokość deklarowanej kary umownej za niewykonanie umowy należy określić procentowo. Wysokość kary umownej za niewykonanie umowy deklarowana w ofercie nie może być mniejsza niż 10 % i wyższa niż 20 % (min. 10 %; max. 20 %) . W przypadku wskazania w ofercie wielkości kary umownej przy użyciu wartości innych niż procenty, Zamawiający dokonana konwersji wartości zgodnie z zasadą, o której mowa w pkt 1. W przypadku wskazania w ofercie wielkości kary umownej mniejszej niż 10 % Zamawiający odrzuci ofertę jako nieodpowiadającą treści SWZ. W przypadku wskazania w ofercie wielkości kary umownej większej niż 20 % Zamawiający przyzna ofercie maksymalną ilość punktów przewidzianą dla opisywanego kryterium, tzn. 40 punktów, do umowy natomiast zostanie przyjęta wysokość kary umownej deklarowana przez wykonawcę w ofercie. Jeśli wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże wysokości kary umownej Zamawiający przyjmie za zadeklarowaną wielkość minimalną wskazaną w SWZ, tzn. 10 %.
4. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku.
5. Punktacja łączna ustalona zostanie poprzez zsumowania liczby punktów uzyskanych w kryteriach, o których mowa w ust. 1.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kara umowna za niewykonanie umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w SWZ:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone niżej przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
W zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonali należycie jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu jednego wydarzenia / akcji edukacyjnej o tematyce ekologicznej, w której uczestniczyło łącznie co najmniej 1000 osób, lub imprezy o tematyce ekologicznej, w której łącznie uczestniczyło co najmniej 1000 osób.
3. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4. Wykazanie spełnienia warunku, o którym mowa w ust. 1, musi zostać dokonane względem podmiotu, który będzie w zasadniczej części organizował imprezę objętą przedmiotem zamówienia i z ramienia którego działał będzie koordynator imprezy, o którym mowa we wzorze umowy.
5. Potencjał podmiotu trzeciego
1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118‑123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na którego potencjał wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą:
a) zobowiązanie podmiotu lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wraz z określeniem w tym dokumencie zakresu dostępnych wykonawcy zasobów, sposobu i okresu udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów oraz czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą;
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Opisane w SWZ:
1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających:
1) brak podstaw wykluczenia w postępowaniu, tj.:
a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba, że dokument taki Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych;
2) spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane z uwzględnieniem w tym wykazie usługi, o której mowa w rozdz. VI ust. 2, oraz dowodów określających, czy usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów ‑ oświadczenie wykonawcy;
2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w SWZ:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane z uwzględnieniem w tym wykazie usługi, o której mowa w rozdz. VI ust. 2 SWZ oraz Ogłoszeniu o zamówieniu w sekcji V.5.4 Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu, oraz dowodów określających, czy usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw dowykluczenia z postępowania na podstawie przepisu art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Opisane w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ)6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisane we wzorze umowy:1. Dopuszczalne są zmiany postanowień Umowy, w tym zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególności w przypadku:
1) zaakceptowanej przez Zamawiającego zmiany co do zakresu, sposobu lub warunków wykonania Umowy, w tym m.in. w przypadku dokonanej przez Zamawiającego zmiany OPZ,
2) wystąpienia niezależnej od Wykonawcy i przez niego niezawinionej okoliczności uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na Umowę, w tym np. zmiana stawki VAT,
4) niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
5) opóźnień w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe podmioty, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
6) zaistnienie innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożnością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
7) zmian przewidzianych przepisami ustawy Pzp lub zapisami Umowy innych niż określone w pkt 1-6.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Organizacja wydarzenia pn. "Ekomajówka 2025"
- Usprzętowienie i komputeryzacja
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zabezpieczenia i wzmocnienia ścian (obiekt o nr inw. B-38) oraz pełnienie nadzoru autorskiego".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi
- Budowa Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w budynkach Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu w podziale na 3 Części z dopuszczeniem ofert częściowych.
- Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w roku 2025
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie Regionalnej Gali Opieki Długoterminowej
- Usługa organizacji wydarzenia wspierającego Beneficjenta podczas ogólnopolskich Dni Funduszy Europejskich
- Organizacja wydarzenia pn. "Ekomajówka 2025"
- Wydanie monografii naukowej
- Organizacja kolejnej edycji Święta Wielkopolski - imprezy plenerowej pod nazwą Piknik na Fest
- Spotkanie integracyjne dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.