Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów TuttoFood 2025 w dniach 05-08 maja 2025 r., w Mediolanie we Włoszech
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów TuttoFood 2025 w dniach 05-08 maja 2025 r., w Mediolanie we Włoszech
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ce2a2f9-6ac8-4f39-b114-efc1e655c45c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110161/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pokazy kulinarne podczas targów TUTTO FOOD 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w tytule SWZ.
3. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne i wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w celu rejestracji przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu po zalogowaniu się na Platformie musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do udziału w postępowaniu”. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie.
5. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania Zamawiający zamieszcza dokumentację postępowania. Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
6. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.
7. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania / Informacje”.
8. Za datę wpływu oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do systemu (przesłania na Platformę).
9. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms
10. Zamawiający określa:
1) niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB RAM, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader.
2) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 50 MB w formatach: .doc, .docx, .pdf, .zip, .rar., pades, xades, .xls, xlsx
3) informacje na temat szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
11. Oferta oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu muszą być sporządzone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 150/2025/C
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów TuttoFood 2025, odbywających się w dniach 05-08 maja 2025 r., w Mediolanie we Włoszech, obejmująca przeprowadzenie w języku angielskim 7 pokazów kulinarnych na żywo połączonych z degustacją oraz przygotowanie 8 rodzajów poczęstunków do degustacji, w zakresie tradycyjnych potraw polskich z użyciem polskich produktów spożywczych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-05 do 2025-05-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert:
1) Cena (K1) – 50%
2) Propozycja menu (K2) – 40%
3) Zaangażowanie kucharza(-y) lub influencera(-ów) kulinarnego(-ych) pochodzącego(-ych) z kraju, w których odbywają się targi, podczas przygotowania dwóch dań w trakcie pokazów kulinarnych (K2)– 10%
2. Punkty w kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:
K1 = (najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych / cena brutto w badanej ofercie) X 50 pkt
1) Punkty w kryterium „cena” zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w ten sposób, że jeżeli trzecia liczba po przecinku:
- jest mniejsza niż 5, liczbę tę pomija się;
- jest równa lub większa niż 5, drugą liczbę po przecinku zaokrągla się o jeden w górę.
2) Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 50.
3. Punkty w kryterium „Propozycja menu” będą przyznawane na podstawie informacji zawartych w złożonym wraz z ofertą „Menu pokazów kulinarnych i poczęstunków” dla poszczególnych dni targów. Przykład formularza menu, do wypełnienia przez Wykonawcę, stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
1) Punkty zostaną przyznane na podstawie indywidualnej oceny „Menu pokazów kulinarnych i poczęstunków” przez poszczególnych członków Komisji Przetargowej, z wyłączeniem sekretarza Komisji Przetargowej oraz zastępcy sekretarza Komisji Przetargowej.
2) W ramach kryterium oceniane będą m.in.:
a) zgodność menu z tradycjami kuchni polskiej - maksymalnie 10 pkt;
b) zaproponowanie potrawy łączącej przepis tradycyjnej kuchni pochodzącej z kraju, w którym odbywają się targi, z przepisem potrawy zgodnej z tradycjami kuchni polskiej (tzw. kuchnia fusion) - maksymalnie 4 pkt;
c) urozmaicenie zaproponowanych potraw - maksymalnie 5 pkt;
d) powtarzalność zaproponowanych potraw - maksymalnie 4 pkt;
e) warianty zaproponowanych potraw - maksymalnie 7 punktów;
f) uwzględnienie w składzie potraw produktów z certyfikatami Unii Europejskiej (certyfikaty unijne), tj.:
- Chroniona Nazwa Pochodzenia (ChNP),
- Chronione Oznaczenie Geograficzne (ChOG),
- Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS),
- Rolnictwo ekologiczne.
maksymalnie 3 pkt.
g) różnorodność produktów certyfikowanych (z certyfikatami Unii Europejskiej) wykorzystanych w potrawach - maksymalnie 3 pkt;
h) uwzględnienie elementów widowiskowych w pokazach - maksymalnie 4 pkt.
6) Liczba punktów przyznanych ofercie przez poszczególnych członków Komisji Przetargowej, oceniających ofertę w tym kryterium, zostanie zsumowana, a następnie podzielona przez liczbę członków Komisji Przetargowej, oceniających ofertę w tym kryterium (średnia arytmetyczna). Uzyskany wynik stanowi liczbę punktów przyznanych ofercie w kryterium „Propozycja menu”.
7) Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium „Propozycja menu” wynosi 40.
4. Zamawiający przyzna ofercie w kryterium „Zaangażowanie kucharza(-y) lub influencera(-ów) kulinarnego(-ych) pochodzącego(-ych) z kraju, w których odbywają się targi, podczas przygotowania dwóch dań w trakcie pokazów kulinarnych” 10 pkt, jeżeli Wykonawca złoży w formularzu oferty oświadczenie, że zaangażuje dodatkowego kucharza(-y) lub influencera(-ów) kulinarnego(-ych), pochodzącego(-ych) z kraju, w którym odbywają się targi podczas przygotowania dwóch dań w trakcie pokazów kulinarnych.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów uzyskaną poprzez zsumowanie punktacji w wymienionych kryteriach.
6. Maksymalna łączna liczba punktów możliwych do uzyskania we wszystkich określonych wyżej kryteriach - 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Propozycja menu
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaangażowanie kucharza(-y) lub influencera(-ów) kulinarnego(-ych) pochodzącego(-ych) z kraju, w których odbywają się targi, podczas przygotowania dwóch dań w trakcie pokazów kulinarnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu poza granicami Polski pokazów kulinarnych na żywo w języku angielskim, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 40 000,00 PLN (czterdzieści tysięcy złotych) brutto.Uwaga 1: Jeżeli wartość usługi jest wyrażona w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający przeliczy podaną wartość na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Uwaga 2: W przypadku usługi wykonywanej, której realizacja nie zakończyła się przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wykazać tylko zakres i wartość usługi zrealizowanej do upływu terminu składania ofert, co do której może przedstawić dowody potwierdzające jej należyte wykonywanie.
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:
1) jedną osobą, która:
a) posiada wykształcenie gastronomiczne lub w zakresie żywienia człowieka,
b) posiada minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku szefa kuchni lub zastępcy szefa kuchni;
2) jedną osobą, która:
a) posiada wykształcenie gastronomiczne lub w zakresie żywienia człowieka;
b) posiada minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kucharza lub młodszego kucharza;
3) jedną osobą, która posiada doświadczenie w prowadzeniu pokazów kulinarnych na żywo w języku angielskim poza granicami Polski.
3. Warunek udziału w postępowaniu, określony w ust. 3 pkt 3 zostanie również spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba, o której mowa w ust. 3 pkt 1 lub pkt 2 posiada doświadczenie także w prowadzeniu pokazów kulinarnych w języku angielskim poza granicami Polski. W takim przypadku Wykonawca nie musi wykazywać, że dysponuje trzecią osobą.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
1) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia musi spełniać w całości jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie albo w całości podmiot udostępniający Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie zasoby w postaci doświadczenia. Zamawiający nie dopuszcza tzw. sumowania doświadczenia;
2) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą spełnić łącznie lub łącznie z podmiotem lub podmiotami udostępniającymi Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie zasoby w postaci osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy Zamawiający, na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy, żąda złożenia wraz z ofertą:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ), oraz
2) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług, o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku złożenia dowodów, o których mowa wyżej.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, Zamawiający, na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda złożenia wraz z ofertą wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
3. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
4. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, musi dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5. W celu oceny, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1 pkt 2, dotyczące podmiotów udostępniających zasoby.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w opisie kryteriów oceny ofert Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego – „Menu pokazów kulinarnych i poczęstunków”. Przykład formularza menu, do wypełnienia przez Wykonawcę, stanowi załącznik nr 6 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może, zamiast odpowiednich podmiotowych środków dowodowych, złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na podmiotowe środki dowodowe stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji.2. Wykonawca składa do upływu terminu składania ofert:
1) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania – jeżeli w imieniu odpowiednio Wykonawcy albo podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, działa osoba, której umocowanie do reprezentowania podmiotu nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (możliwość złożenia jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum, spółkę cywilną).2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania tych Wykonawców.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Przykład oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
7. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, przed zawarciem umowy, zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej albo formy elektronicznej pod rygorem nieważności. Mogą one dotyczyć w szczególności zmian terminów umownych – w przypadku zaistnienia Siły Wyższej, lub z przyczyn leżących po stronie organizatorów imprez w obiektach, w których usługi objęte Przedmiotem Umowy mają być świadczone oraz zarządzających tymi obiektami.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę, Wykonawcę:1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji następujących zadań w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego 2025 w Warszawie (...)
- Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- Remont lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów (11 lokali).
- Usuwanie bieżących uszkodzeń nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów
- Dostawa akcesoriów do systemu do wykonywania biopsji na potrzeby Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Druk, oprawa oraz dostawa książek i albumów w oprawie twardej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie Regionalnej Gali Opieki Długoterminowej
- Przygotowywanie i dostawa posiłków do SM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Centrum Rehabilitacji SM w Bornem Sulinowie
- Świadczenie usług cateringowych dla osób przebywających na pobytach wypoczynkowych w Ośrodku Wypoczynkowym "Koszarka" w Przebrnie k. Krynicy Morskiej, w okresie od 21.06.2025 r. do 19.09.2025 r.
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów TuttoFood 2025 w dniach 05-08 maja 2025 r., w Mediolanie we Włoszech
- Usługa organizacji wydarzenia wspierającego Beneficjenta podczas ogólnopolskich Dni Funduszy Europejskich
- Zakup usług towarzyszących podczas wyjazdowego szkolenia na potrzeby Sądu Najwyższego.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.