Og³oszenie z dnia 2025-03-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ZDUNY Zduny 1C 99-440 Zduny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148561
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 1 C
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zduny
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-440
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminazduny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.ugzduny.nv.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5e47e278-510d-4428-9610-87f06876eddc
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00158222
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00041485/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt wspó³finansowany ze ¶rodków UE w ramach Inwestycji B1.1.4 „Wzmocnienie efektywno¶ci energetycznej obiektów lokalnej aktywno¶ci spo³ecznej” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszenia Odporno¶ci .
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e47e278-510d-4428-9610-87f06876eddc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: sekretariat@gminazduny.pl. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcy pos³ugiwaniem siê numerem og³oszenia (BZP) lub ID postêpowania lub znakiem sprawy.
2.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
2.5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452),.
2.6.. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 ww. Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247)., z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
2.7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty , inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 ww. Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach ww. Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 2.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
• Administratorem Twoich danych osobowych jest Wójt Gminy Zduny, 99-440 Zduny 1c, Tel. 46 838 74 26, Fax. 46 838 74 23, adres e-mail: sekretariat@gminazduny.pl ;
• Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez adres e-mail: inspektor@kiodo.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
• Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu procedowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Znak sprawy: ZP.272.04.01.2025 na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny.”, prowadzonego w trybie podstawowym;
• odbiorcami Twoich danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”;
• Twoje dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Ciebie dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiadasz nastêpuj±ce prawa w zwi±zku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do Twoich danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Twoich danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, ¿e przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguj± Ci nastêpuj±ce prawa w zwi±zku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2.2. Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
• W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679. (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp)
• Udostêpnianie protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje siê odpowiednio. (art. 74 ust. 4 ustawy Pzp)
• W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia. (art.75 ustawy Pzp)
• Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników. (art. 76 ustawy Pzp)
• zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)
• • W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego. (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.04.01.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny. Projekt wspó³finansowany ze ¶rodków UE w ramach Inwestycji B1.1.4 „Wzmocnienie efektywno¶ci energetycznej obiektów lokalnej aktywno¶ci spo³ecznej” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszenia Odporno¶ci .
2) Zakres robót budowlanych obejmuje termomodernizacjê polegaj±c± na:
Ociepleniu ¶cian zewnêtrznych, ¶cian piwnic przy gruncie oraz ¶cian fundamentowych do g³êboko¶ci min. 1,50 m w g³±b gruntu warstw± izolacji o gr. 15 cm o wspó³czynniku przewodzenia ciep³a λ = 0,036 W/mK (powierzchnia ok. 737,10 m2),
Ociepleniu dachu czê¶ci parterowej styropap± o gr. 24cm, λ = 0,038 W/mK wraz z pracami towarzysz±cymi (powierzchnia ok. 33,00m2),
Ociepleniu stropu pod nieogrzewanym poddaszem warstw± izolacji gr. 24 cm o wspó³czynniku przewodzenia ciep³a λ = 0,038 W/mK (powierzchnia ok. 312,52 m2),
Ocieplenie pod³ogi na gruncie na parterze warstw± izolacji gr. 15 cm o wspó³czynniku przewodzenia ciep³a λ = 0,040 W/mK, wraz z pracami towarzysz±cymi (powierzchnia ok. 179,57 m2),
Ocieplenie stropu nad piwnic± – ocieplenie stropu nad piwnic± warstw± izolacji o grubo¶ci 15 cm o wspó³czynniku przewodzenia ciep³a = 0,040 W/mK. Powierzchnia do ocieplenia: (ok. 131,4 m2),
Wymiana okien zewnêtrznych na nowe, PCV, o wspó³czynniku U=0,9 W/m2K (powierzchnia 82,57 m2),
Wymiana drzwi zewnêtrznych na nowe o wspó³czynniku U=1,3 W/m2K, (powierzchnia ok. 22,56 m2),
3) Zakres prac elektrycznych:
• wymianie instalacji odgromowej,
• wymianie instalacji uziemiaj±cej,
• budowie instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii,
• wymianie o¶wietlenia zewnêtrznego na elewacji,
• wykonanie zasilania nowych urz±dzeñ bran¿y sanitarnej,
• wykonanie po³±czeñ wyrównawczych,
• wymiana istniej±cych opraw o¶wietlenia podstawowego na oprawy o¶wietleniowe ze ¼ród³em LED,
• wykonanie instalacji o¶wietlenia awaryjnego,
• budowa baterii do kompensacji mocy biernej,
• wykonanie nowych instalacji gniazd wtykowych.
4) Zakres prac sanitarnych:
• Demonta¿ istniej±cej instalacji ¼ród³a ciep³a,
• Demonta¿ istniej±cej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciep³ej i zimnej wody u¿ytkowej
• Demonta¿ istniej±cej instalacji kanalizacyjnej prowadzonej po wierzchu
• Demonta¿ wentylacji mechanicznej
• Wykonaniu ¼ród³a ciep³a w postaci pompy ciep³a
• Wykonaniu instalacji ogrzewania ,
• Wykonaniu instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej oraz cyrkulacji,
• Wykonaniu instalacji zimnej wody oraz hydrantowej,
• Wykonaniu instalacji kanalizacyjnej,
• Wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej
5) Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza siê do nieruchomo¶ci Zamawiaj±cego: Gminnego O¶rodka Kultury wraz z bibliotek± znajduj±cego siê na dzia³ce nr 609 obrêb 0022. Obiekt ten stanowi budynek u¿yteczno¶ci publicznej.
6) Dzia³ka, teren inwestycji oraz budynek nie jest wpisany do Rejestru Zabytków ani do Gminnej Ewidencji Zabytków.
7) Zgodnie z opini± ornitologiczn± wykonan± w dn. 18.11.2024r., prace termomodernizacyjne budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny wymagaj± uzyskania decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony ¦rodowiska w £odzi zezwalaj±cej na odstêpstwa od ochrony gatunkowej dziko wystêpuj±cych gatunków ptaków.
8) Zgodnie z art. 100 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (PZP), Zamawiaj±cy wymaga, aby prace termomodernizacyjne by³y realizowane z uwzglêdnieniem zasad projektowania uniwersalnego, zapewniaj±c dostêpno¶æ budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny dla osób z niepe³nosprawno¶ciami..
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
42511110-5 - Pompy grzewcze
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421132-8 - Instalowanie okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45000000-7 - Roboty budowlane
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w niniejszym rozdziale SWZ, spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert z³o¿onych w postêpowaniu wybierze najkorzystniejsz± ofertê.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jako¶ci do ceny), z uwzglêdnieniem nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1) „Cena ofertowa brutto” – C;
2) „Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia” – G.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.1.Warunek dotycz±cy potencja³u finansowego zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zdolno¶æ kredytow± lub ¶rodki finansowe na kwotê 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).UWAGA! W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców powy¿szy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿± ³±cznie jego spe³nienie.
2.2. W przypadku wskazania przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u, waluty innej ni¿ polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie ¶redni kurs NBP obowi±zuj±cy w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
3. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
3.1. Warunek dotycz±cy do¶wiadczenia zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ co najmniej:
jedn± termomodernizacjê budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci robót budowlanych minimum 1 300 000,00 z³ brutto,
lub
dwie termomodernizacje budynków u¿yteczno¶ci publicznej o ³±cznej warto¶ci minimum 1 300 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp,
b) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835 ze zm.),
Formularz pn. „O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu” stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy ¿±da informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem - w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w rozdziale V ust. 2.1. niniejszego SWZ.
Uwaga! Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa wy¿ej, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4.3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w rozdz. V ust. 3.1. niniejszego SWZ;
Formularz pn. „Wykaz wykonanych robót budowlanych” stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w rozdz. V ust. 3.2. niniejszego SWZ.
Formularz pn. „Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia” stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4. Spe³nianie warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.4.1. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu zostan± spe³nione wy³±cznie wtedy, gdy:
1) warunek okre¶lony w ust. 2.1. - Wykonawcy spe³ni± ³±cznie,
2) warunek okre¶lony w ust. 3.1. - Wykonawcy spe³ni± ³±cznie,
3) warunek okre¶lony w ust. 3.2. - Wykonawcy spe³ni± ³±cznie
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – je¿eli w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia polegaj± na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Formularz pn. „O¶wiadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy” stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, w tym w szczególno¶ci zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp tj. na zasadach okre¶lonych w postanowieniach umowy.5. Zmiany umowy nie dotycz± poprawienia b³êdów i oczywistych omy³ek s³ownych, literowych i liczbowych, zmiany uk³adu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powoduj±ce zmiany celu i istoty umowy.
6. W przypadku gdy zmiany proponuje Wykonawca, warunkiem ich dokonania jest z³o¿enie przez Wykonawcê wniosku zawieraj±cego co najmniej:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis proponowanego zakresu rzeczowo-finansowy lub terminu wykonania umowy.
7. Wprowadzone zmiany postanowieñ zawartej umowy wymagaj± podpisania przez strony aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI ZDUNY
- Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny.
- Dostawa nawozów i ¶rodków ochrony ro¶lin
- Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
wiêcej: przetargi ZDUNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej ulicy Miarki w Kielczy
- Przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania budynku - Dzienny Dom Pomocy Spo³ecznej dla seniorów z Gminy Trzebinia
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± na potrzeby zasilenia stacji ³adowania pojazdów
- Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny.
- Wykonanie remontu dachu oraz poddasza w budynku nr 9
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa dróg wraz z kanalizacj± deszczow± i teletechniczn± oraz o¶wietleniem ulicznym na osiedlu Rataje, powy¿ej ul. Jarzynowej w Ole¶nicy
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.