Ogłoszenie z dnia 2025-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00097523/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa artykułów żywnościowych
do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Antoniego Abrahama w Gdyni z podziałem na 5 części”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. ANTONIEGO ABRAHAMA
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000208195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cechowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-194
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 725269849
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@sp6.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp6.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40a57ace-80f0-4dad-b3dc-00a65e8700a81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa artykułów żywnościowychdo Szkoły Podstawowej nr 6 im. Antoniego Abrahama w Gdyni z podziałem na 5 części”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40a57ace-80f0-4dad-b3dc-00a65e8700a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00096121/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Antoniego Abrahama w Gdyni z podziałem na 5 części”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097523
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 510000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa różnych artykułów spożywczych, produktów mleczarskich, produktów mącznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
03211900-2 - Produkty z ziaren
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 190000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mięs, wędlin, drobiu i produktów mięsnych4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 160000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty głęboko mrożone4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb,4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dania gotowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33874,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39819,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33874,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALEX-POL Alojzy Szczerba, Oddział w Lublewie Gdańskim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731028470
7.3.3) Ulica: Akacjowa 5
7.3.4) Miejscowość: Turów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-256
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33874,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-04 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa papierowych artykułów sanitarnych dla Urzędu Miasta Gdyni na rok 2025-2027
- Zaprojektowanie i wykonanie prototypu systemu rejestracji i archiwizacji danych pomiarowych w akustyce podwodnej opartego na technologii Przemysł 4.0 i modułach IoT (Internetu rzeczy) - 3
- Dostawa mebli z montażem, krzeseł i foteli
- SUKCESYWNE DOSTAWY ASORTYMENTU MEDYCZNEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Oczyszczanie oraz uporządkowanie budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdyni na rok 2025 (2)
- Kompleksowa organizacja konferencji WEFTA 2025 w dniach 13-17 października 2025 r.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 49 w Gdańsku z podziałem na 8 części"
- Dostawy art. spożywczych dla LODR w Końskowoli
- Dostawa mięsa wieprzowego i wędlin oraz mięsa drobiowego i jego przetworów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
- Dostawy artykułów sypkich, mrożonek, ryb, wyżywienia dla dzieci, mięso oraz pieczywa dla SPZOZ w Choszcznie
więcej: Produkty z ziaren »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.