eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie robót budowlanych w 240 zwolnionych, komunalnych lokalach mieszkalnych pod zasiedlenie o powierzchni od ok. 20 m2 do 120 m2 w Gdańsku.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w 240 zwolnionych, komunalnych lokalach mieszkalnych pod zasiedlenie o powierzchni od ok. 20 m2 do 120 m2 w Gdańsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-640ae61f-54a3-43ee-ad23-b240fd717a85

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w 240 zwolnionych, komunalnych lokalach mieszkalnych pod zasiedlenie o powierzchni od ok. 20 m2 do 120 m2 w Gdańsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-640ae61f-54a3-43ee-ad23-b240fd717a85

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.41 Remont lokali- UMOWA RAMOWA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.160.2024.AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej obejmującej wykonanie robót budowlanych w maksymalnie 240 zwolnionych, komunalnych lokalach mieszkalnych pod zasiedlenie o powierzchni od ok. 20 m2 do 120 m2 w Gdańsku w ramach zamówień cząstkowych.
1. Zakres robót obejmuje:
a) roboty ogólnobudowlane,
b) roboty instalacyjne elektryczne,
c) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i centralnego ogrzewania,
d) roboty instalacyjne gazowe,
e) wykonanie pomiarów elektrycznych wraz ze sporządzeniem protokołu,
f) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej wraz ze sporządzeniem protokołu,
g) wykonanie i sprawdzenie prawidłowych podłączeń przewodów kominowych,
h) wykonanie opinii kominiarskiej dla każdego lokalu po zakończeniu prac,
i) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla lokalu mieszkalnego po zakończeniu prac w przypadku wskazania przez Zamawiającego,
j) wykonanie szkicu lokalu z naniesionymi wymiarami, instalacją ogrzewania i gazu i odrębnie – zestawienie powierzchni pomieszczeń z wyliczeniem powierzchni użytkowej lokalu dla każdego lokalu po zakończeniu prac,
k) ogrzanie i osuszenie lokalu podczas wykonywania prac remontowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LEMA spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190291790

7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 59

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-557

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25082207,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

2. F.H.U. BUD-ROB SZPEK PAWEŁ
Małe przedsiębiorstwo
REGON 220546757
ul. Wolfganga Mozarta 32
Gdańsk
80-171
POMORSKIE
POLSKA
Data zawarcia umowy: 2025-03-18
Wartość umowy ramowej: 25 082 207,11 PLN
Okres realizacji umowy ramowej: do 2026-12-31

3. SEB-INSTAL SEBASTIAN WOJTCZAK USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE, INSTALACYJNE
Mikroprzedsiębiorstwo
REGON 220595661
ul. Kaczeńce 15 lok. 2
Gdańsk
80-603
POMORSKIE
POLSKA
Data zawarcia umowy: 2025-03-18
Wartość umowy ramowej: 25 082 207,11 PLN
Okres realizacji umowy ramowej: do 2026-12-31

4. Dziemiński Krzysztof " KOMPLEKS "
Małe przedsiębiorstwo
REGON 191262631
Gołębiewko nr 18
83-209
POMORSKIE
POLSKA
Data zawarcia umowy: 2025-03-18
Wartość umowy ramowej: 25 082 207,11 PLN
Okres realizacji umowy ramowej: do 2026-12-31

5. DREWNO-MAX Krzysztof Przytarski
Mikroprzedsiębiorstwo
REGON 221013891
Kamierowo nr 46
83-250
POMORSKIE
POLSKA
Data zawarcia umowy: 2025-03-18
Wartość umowy ramowej: 25 082 207,11 PLN
Okres realizacji umowy ramowej: do 2026-12-31

6. P.P.H.U. DARIUSZ SZELIGOWSKI
Mikroprzedsiębiorstwo
REGON 170838174
Myślęcin nr 1A
82-310
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
POLSKA
Data zawarcia umowy: 2025-03-18
Wartość umowy ramowej: 25 082 207,11 PLN
Okres realizacji umowy ramowej: do 2026-12-31

7. "JULIAN" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF DYMURA
Mikroprzedsiębiorstwo
REGON 220748478
ul. Pałacowa 46
Małkowo
83-330
POMORSKIE
POLSKA
Data zawarcia umowy: 2025-03-18
Wartość umowy ramowej: 25 082 207,11 PLN
Okres realizacji umowy ramowej: do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.