eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Zgody 18

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-951

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 478359700

1.5.8.) Numer faksu: 478359709

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sapsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/sapsp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-310a073d-ac29-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034576/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099009/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WK.2370.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 225980,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 169462,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222000-3 - Owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 56517,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 22.04.2022 r. zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy tj. firmy: PHU SYGMA SŁAWOMIR SYGUŁA, ul. Sienkiewicza 19, 32-200 Miechów, jednocześnie zapraszając do podpisania umowy na dzień 28.04.2022 r. Wykonawca nie odpowiedział na powyższe wezwanie. Zamawiający pismem z dnia 29.04.2022 r. (wysłany o godz. 12.30), wezwał wykonawcę do podpisania umowy, wyznaczając kolejny termin na dzień 02.05.2022 r. godz. 09:00, informując jednocześnie, iż jest to termin ostateczny i nie podpisanie umowy w/w terminie potraktuje jako uchylanie się od podpisania umowy. W dniu 29.04.2022 r. o godz. 22:05 wykonawca przesłał powiadomienie o odstąpieniu od woli zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego dla części nr 1 i 2.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie wykonawca, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a brak innego wykonawcy, z którym zamawiający mógłby zawrzeć umowę, w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy oraz uzasadnia unieważnienie postępowania przez zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie dysponuje innymi ofertami, których wartość nie przekraczałyby kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia oraz upłynął termin związania ofertą, zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanek art. 263 oraz art. 252 ust. 3 Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167495,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386406,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 22.04.2022 r. zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy tj. firmy: PHU SYGMA SŁAWOMIR SYGUŁA, ul. Sienkiewicza 19, 32-200 Miechów, jednocześnie zapraszając do podpisania umowy na dzień 28.04.2022 r. Wykonawca nie odpowiedział na powyższe wezwanie. Zamawiający pismem z dnia 29.04.2022 r. (wysłany o godz. 12.30), wezwał wykonawcę do podpisania umowy, wyznaczając kolejny termin na dzień 02.05.2022 r. godz. 09:00, informując jednocześnie, iż jest to termin ostateczny i nie podpisanie umowy w/w terminie potraktuje jako uchylanie się od podpisania umowy. W dniu 29.04.2022 r. o godz. 22:05 wykonawca przesłał powiadomienie o odstąpieniu od woli zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego dla części nr 1 i 2.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie wykonawca, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a brak innego wykonawcy, z którym zamawiający mógłby zawrzeć umowę, w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy oraz uzasadnia unieważnienie postępowania przez zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie dysponuje innymi ofertami, których wartość nie przekraczałyby kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia oraz upłynął termin związania ofertą, zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanek art. 263 oraz art. 252 ust. 3 Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.