Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00099009/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173427
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Zgody 18
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-951
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 478359700
1.5.8.) Numer faksu: 478359709
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sapsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/sapsp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-310a073d-ac29-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034576/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099009/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WK.2370.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225980,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 169462,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222000-3 - Owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 56517,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 22.04.2022 r. zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy tj. firmy: PHU SYGMA SŁAWOMIR SYGUŁA, ul. Sienkiewicza 19, 32-200 Miechów, jednocześnie zapraszając do podpisania umowy na dzień 28.04.2022 r. Wykonawca nie odpowiedział na powyższe wezwanie. Zamawiający pismem z dnia 29.04.2022 r. (wysłany o godz. 12.30), wezwał wykonawcę do podpisania umowy, wyznaczając kolejny termin na dzień 02.05.2022 r. godz. 09:00, informując jednocześnie, iż jest to termin ostateczny i nie podpisanie umowy w/w terminie potraktuje jako uchylanie się od podpisania umowy. W dniu 29.04.2022 r. o godz. 22:05 wykonawca przesłał powiadomienie o odstąpieniu od woli zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego dla części nr 1 i 2.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie wykonawca, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a brak innego wykonawcy, z którym zamawiający mógłby zawrzeć umowę, w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy oraz uzasadnia unieważnienie postępowania przez zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie dysponuje innymi ofertami, których wartość nie przekraczałyby kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia oraz upłynął termin związania ofertą, zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanek art. 263 oraz art. 252 ust. 3 Ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167495,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386406,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 22.04.2022 r. zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę wykonawcy tj. firmy: PHU SYGMA SŁAWOMIR SYGUŁA, ul. Sienkiewicza 19, 32-200 Miechów, jednocześnie zapraszając do podpisania umowy na dzień 28.04.2022 r. Wykonawca nie odpowiedział na powyższe wezwanie. Zamawiający pismem z dnia 29.04.2022 r. (wysłany o godz. 12.30), wezwał wykonawcę do podpisania umowy, wyznaczając kolejny termin na dzień 02.05.2022 r. godz. 09:00, informując jednocześnie, iż jest to termin ostateczny i nie podpisanie umowy w/w terminie potraktuje jako uchylanie się od podpisania umowy. W dniu 29.04.2022 r. o godz. 22:05 wykonawca przesłał powiadomienie o odstąpieniu od woli zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego dla części nr 1 i 2.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie wykonawca, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a brak innego wykonawcy, z którym zamawiający mógłby zawrzeć umowę, w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy oraz uzasadnia unieważnienie postępowania przez zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie dysponuje innymi ofertami, których wartość nie przekraczałyby kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia oraz upłynął termin związania ofertą, zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanek art. 263 oraz art. 252 ust. 3 Ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone
- Dostawy materiałów do biopsji medycznych
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie
- Dostawa sprzętu medycznego
- Wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych na Oddziale Klinicznym Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii
- Obsługa cateringowa imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 r. Etap II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.