Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00102456/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2390D w km 6+242-8+255 w miejscowości Wyręba
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230827388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 29 C
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756463750
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzdluban1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd Dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2390D w km 6+242-8+255 w miejscowości Wyręba2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f3fdfa-5631-4118-8a8d-f9aabee30ba1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030681/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 2390D w km 6+242-8+255 w miejscowości Wyręba
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD/ZP/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2055777,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2390D w km 6+242-8+255 w miejscowości Wyręba”.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Zadanie obejmuje przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 2390D w km 6+242-8+255 w miejscowości Wyręba.
Zakres prowadzonych robót uwzględnia wymianę przepustów pod drogą i zjazdami, wyprofilowanie rowów odwadniających, wykonanie zjazdów na drogi gminne, posesje a także grunty rolne. Wyrównanie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym z uwzględnieniem poszerzenia jezdni do szer. 5,0m celem ujednolicenia jej szerokości oraz wykonanie robót nawierzchniowo bitumicznych. Uwzględniono wymianę barier ochronnych oraz wykonanie cieków rzędowych z kostki kamiennej, a także przebudowę istniejącego chodnika oraz krawężników zabezpieczających posesje przed wodami opadowymi z pasa drogowego oraz modernizację oznakowania w tym przejścia dla pieszych celem poprawy bezpieczeństwa. Droga prowadzi od granicy z Powiatem Zgorzeleckim do drogi krajowej nr 30. Bezpośrednio przy drodze powiatowej nr 2390D występuje obiekt rekracyjno-sportowy i świetlica wiejska oraz przystanek autobusowy. Zaplanowano wymianę oznakowania pionowego i wykonanie oznakowania poziomego.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego wykonania zadania. Należy wykonać roboty budowlane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami Umowy. Przed odbiorem ostatecznym robót, należy sporządzić i zgromadzić kompletne dokumenty i oświadczenia wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682, z późn. zm.), niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Wykonawca powinien uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie (jeżeli wymagane).
W ramach realizacji zadania objętego przedmiotem zamówienia należy wykonać: dokumentację powykonawczą z kompletem dokumentów potwierdzających jakość wbudowanych materiałów i wymaganych badań oraz operatem geodezyjnym (kolaudatu), ze zgłoszeniem do zasobów geodezyjnych i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie to wymagane decyzjami).
Wykonawca w cenie oferty winien uwzględnić:
- wykonanie zatwierdzenia i wniesienie w terenie organizacji ruchu zastępczego dla planowanych robót,
- wywóz i zagospodarowanie zgodnie z ustawą o odpadach materiałów odpadowych pochodzące
z rozbiórki, nie nadających się do ponownego wbudowania
- transport materiałów pochodzący z rozbiórki nadający się do ponownego wbudowania na plac PZD lub wskazane miejsce składowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
34953300-5 - Chodniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1924214,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3050000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1924214,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 613-13-67-566
7.3.4) Miejscowość: Jałowiec 56
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1924214,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- "Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu."(2)
- Dostawy asortymentu jednorazowego użytku dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu jednorazowego użytku do pobierania krwi dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa używanej dwukomorowej śmieciarki do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych"
- Dostawa mebli dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Dostawy płynów infuzyjnych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej klasy D w km 0+000 - 0+402,17 w msc. Czarna wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- "Budowa terenów rekreacyjnych w Kleszczowie - Zielone Serce" - etap I - usunięcie mas ziemnych
- Budowa 10 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wolnostojących i budynku gospodarczego wraz z dojazdem, dojściami i miejscami postojowymi w miejscowości Gruta
- Przebudowa ul. Osadowej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drołtowice
- Równanie i utwardzenie dróg gminnych gruntowych wraz z dostawą kruszywa
więcej: Chodniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.