Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00131568/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia kuchni (mebli) w ramach zadania pn. "Przebudowa i rozbudowa części gastronomicznej budynku internatu przy ul. Kamieńskiego 49, 30-644 Kraków"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Elektrycznych nr 1 im. Powstańców Śląskich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zsel1.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsel1.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zsel1.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia kuchni (mebli) w ramach zadania pn. "Przebudowa i rozbudowa części gastronomicznej budynku internatu przy ul. Kamieńskiego 49, 30-644 Kraków"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28a30f04-f065-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131568/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 49651,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż wyposażenia kuchni (mebli) w ramach zadania pn. "Przebudowa i rozbudowa części gastronomicznej budynku internatu przy ul. Kamieńskiego 49, 30-644 Kraków"
1 Stół z dolną półką 1200x600x850mm 2 kpl.
2 Stół załadowczy ze zlewem 1-komorowym i prowadnicami na kosze 2000x700x850mm 1 kpl.
3 Stół wyładowczy 1500x700x890mm 1 kpl.
4 Umywalka do rąk kuchenna 3 kpl.
5 Regał 4-półkowy 1200x600x1890mm 1 kpl.
6 Regał 4-półkowy 1830x600x1830 mm 1 kpl.
7 Stół z półką 1000x600x850 mm 1 kpl.
8 Stół z półką i modułem 2-óch szuflad po lewej 1400x600x850 1kpl
9 Stół z miejscem na lodówkę podblatową 1000x600x850mm 1 kpl.
10 Stół ze zlewem 1-komorowym 600x600x850mm 1 kpl.
11 Szafa magazynowa 1000x700x2000mm 1
kpl
12 Stół z półką 1000x700x850mm 1 kpl.
13 Stół ze zlewem 1-komorowym i półką 1000x700x850mm 1 kpl
14 Stół na szafce z drzwiami przesuwnymi 1500x700x850mm 1 kpl.
15 Stół ze zlewem 2-komorowym 1000x700x850mm 1 kpl
16 Kloc do mięsa z płytą polietylenową na podstawie 500x700x850mm 1 kpl
17 Stół z dolną półką i modułem 3-ech szuflad po prawej 1800x700x850mm 1 kpl
18 Stół ze zlewem 1-komorowym z półką 1000x700x850mm 1 kpl
19 Stół z dolną półką 700x700x850 mm 1 kpl
20 Stół odkładczy 1800x700x850mm 1 kpl
21 Stół odkładczy z 2-ma szufladami pod blatem i półką 900x900x850 mm 1 kpl
22 Okap centralny (nawiewno-wywiewny) z łapaczami tłuszczu i oświetleniem 3600x2000x500mm 1 kpl
23 Patelnia elektryczna 720x800x850 mm 1 szt.
24 Waga gastronomiczna cyfrowa – zakres do 5 kg 1szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49199,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80319 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54552,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479
7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 24/24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54552,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja przedszkola przy ZSP nr 2 - Aktywny Maluch
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Baru na Kąpielisku Fala
- "Zakup wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz hotelowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach"
- Dostawa mebli do obiektów Leśnego Pensjonatu Kawka
- Budowa gminnego żłobka w Jasionce, w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny MALUCH 2022-2029.
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Gołotczyźnie - meble i sprzęt AGD
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.