eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i montaż wyposażenia kuchni (mebli) w ramach zadania pn. "Przebudowa i rozbudowa części gastronomicznej budynku internatu przy ul. Kamieńskiego 49, 30-644 Kraków"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia kuchni (mebli) w ramach zadania pn. "Przebudowa i rozbudowa części gastronomicznej budynku internatu przy ul. Kamieńskiego 49, 30-644 Kraków"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Elektrycznych nr 1 im. Powstańców Śląskich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zsel1.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsel1.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zsel1.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia kuchni (mebli) w ramach zadania pn. "Przebudowa i rozbudowa części gastronomicznej budynku internatu przy ul. Kamieńskiego 49, 30-644 Kraków"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28a30f04-f065-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131568/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 49651,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia kuchni (mebli) w ramach zadania pn. "Przebudowa i rozbudowa części gastronomicznej budynku internatu przy ul. Kamieńskiego 49, 30-644 Kraków"
1 Stół z dolną półką 1200x600x850mm 2 kpl.
2 Stół załadowczy ze zlewem 1-komorowym i prowadnicami na kosze 2000x700x850mm 1 kpl.
3 Stół wyładowczy 1500x700x890mm 1 kpl.
4 Umywalka do rąk kuchenna 3 kpl.
5 Regał 4-półkowy 1200x600x1890mm 1 kpl.
6 Regał 4-półkowy 1830x600x1830 mm 1 kpl.
7 Stół z półką 1000x600x850 mm 1 kpl.
8 Stół z półką i modułem 2-óch szuflad po lewej 1400x600x850 1kpl
9 Stół z miejscem na lodówkę podblatową 1000x600x850mm 1 kpl.
10 Stół ze zlewem 1-komorowym 600x600x850mm 1 kpl.
11 Szafa magazynowa 1000x700x2000mm 1
kpl
12 Stół z półką 1000x700x850mm 1 kpl.
13 Stół ze zlewem 1-komorowym i półką 1000x700x850mm 1 kpl
14 Stół na szafce z drzwiami przesuwnymi 1500x700x850mm 1 kpl.
15 Stół ze zlewem 2-komorowym 1000x700x850mm 1 kpl
16 Kloc do mięsa z płytą polietylenową na podstawie 500x700x850mm 1 kpl
17 Stół z dolną półką i modułem 3-ech szuflad po prawej 1800x700x850mm 1 kpl
18 Stół ze zlewem 1-komorowym z półką 1000x700x850mm 1 kpl
19 Stół z dolną półką 700x700x850 mm 1 kpl
20 Stół odkładczy 1800x700x850mm 1 kpl
21 Stół odkładczy z 2-ma szufladami pod blatem i półką 900x900x850 mm 1 kpl
22 Okap centralny (nawiewno-wywiewny) z łapaczami tłuszczu i oświetleniem 3600x2000x500mm 1 kpl
23 Patelnia elektryczna 720x800x850 mm 1 szt.
24 Waga gastronomiczna cyfrowa – zakres do 5 kg 1szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49199,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80319 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54552,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479

7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 24/24

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54552,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZP-4/21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.