Og³oszenie z dnia 2023-03-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00194144/01 - Wynik z dnia 2023-04-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji w miejscowo¶ci Mas³owice w formule "Zaprojektuj i
Wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MAS£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648103
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mas³owice 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mas³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-515
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447874616
1.5.8.) Numer faksu: 447874616
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@maslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.maslowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa kanalizacji w miejscowo¶ci Mas³owice w formule "Zaprojektuj i
Wybuduj"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3c3dd2ec-cf93-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00159032
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00015946/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Budowa kanalizacji w miejscowo¶ci Mas³owice w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c3dd2ec-cf93-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c3dd2ec-cf93-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@maslowice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone
2.Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
3.. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
5.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6.Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
6.1.W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge
14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
przegl±darka Chrome 61 lub nowa
6.2.Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej
transmisji danych SSL,
obs³ugi Java Script, oraz cookies;
6.3.Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê
o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e wymagania opisane zosta³y w Rozdziale 11 SWZ
7. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrze¿eniem
formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Budowa kanalizacji w miejscowo¶ci Mas³owice w formule "Zaprojektuj i
Wybuduj” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n.
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego
danych osobowych narusza przepisy RODO;
c.d w punkcie 3.16.)RODO (ograniczenia stosowane).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd. z punktu 3.15
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji
maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679,
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UG.IO¦.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa kanalizacji w miejscowo¶ci Mas³owice w formule "Zaprojektuj i Wybuduj”
4.2. Planowana inwestycja bêdzie polega³a na budowie ok. 5 km sieci instalacji kanalizacyjnej wraz z mo¿liwo¶ci± przy³±czy
w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”.
4.3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie: sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i
przepompowni± ¶cieków w miejscowo¶ci Mas³owice. Przedmiot zamówienia realizowanych w systemie zaprojektuj i
wybuduj obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-u¿ytkowym – dalej PFU (za³. Nr 1 do SWZ)
zawieraj±cej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustaw± Prawo budowlane, Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11
wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra
Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego - w formie
papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze (techniczne) dla ca³ego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporz±dzenie Ministra
Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. poz.
2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD
(2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym - w formie
papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD(2 egzemplarze);
d) specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia
2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego – w formie papierowej (2
egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnieñ i sprawdzeñ Dokumentacji Projektowej dla planowanego
przedsiêwziêcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowê lub dokonanie zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z
przes³ankami wynikaj±cymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU
stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ obejmuj±cych w szczególno¶ci: Budowê kanalizacji w miejscowo¶æ Mas³owice. Na
ogólny zakres robót budowlanych sk³ada siê:
- sieæ kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 200 o d³ugo¶ci szacunkowej 3300 m,
- sieæ kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 250 o d³ugo¶ci szacunkowej 180 m,
- sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 315 o d³ugo¶ci szacunkowej 130 m,
- przykanaliki PVC-U fi 160 o d³ugo¶ci szacunkowej 830 m,
- sieæ kanalizacji ci¶nieniowej PE o d³ugo¶ci szacunkowej 300 m,
- pompownia ¶cieków (t³ocznie) – 1 szt.
5) wykonanie obs³ugi geodezyjnej i dokumentacji geotechnicznej;
6) wykonanie dokumentacji powykonawczej ³±cznie z inwentaryzacj± geodezyjn±
7) rozbiórka i odtworzenie nawierzchni komunikacyjnych i elementów pasa drogowego na trasie wykonywanych robót
8) projekt sta³ej organizacji ruchu
9) informacja dotycz±ca bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia BIOZ
10) pe³nienie sta³ego nadzoru autorskiego projektanta
11) Wykonanie tablic informacyjnych i pami±tkowych (o ile bêd± wymagane)
12) Przygotowanie wszelkich niezbêdnych dokumentów odbiorowych.
13) Uzyskanie nowej decyzji pozwolenia wodnoprawnego (o ile bêdzie wymagana)
14) Op³aty za nadzory obce, badania, energiê elektryczn±, wodê itp.
15) Uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na u¿ytkowanie w imieniu zamawiaj±cego lub za¶wiadczenia o niewniesieniu
sprzeciwu w sprawie przyst±pienia do u¿ytkowania w imieniu zamawiaj±cego. (je¿eli dotyczy)
4.5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót okre¶la Program
funkcjonalno-u¿ytkowy (dalej zwany równie¿: „PFU”) - Za³±cznik Nr 1 do SWZ oraz wzór umowy - Za³±cznik Nr 2 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych
kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia (G)
40
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1
punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:postêpowaniu:
6.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym
okresie co najmniej jedn± robotê, która:
polega³a na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub ci¶nieniowej
mia³a warto¶æ min. 2 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwa miliony 00/100 z³ brutto),
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania
zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
a) min. jedn± osob± (pe³ni±c± funkcjê projektanta w bran¿y sanitarnej) posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w
specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia
go do projektowania robót objêtych przedmiotem zamówienia,
b) min. jedn± osob± (pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy w bran¿y sanitarnej) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i
kanalizacyjnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZ¡CE WARUNKÓW
UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyra¼nie okre¶liæ zakres i warto¶æ robót, aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia
warunek udzia³u w postêpowaniu.
2) Warto¶ci podane w dokumentach w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego bêd± przeliczane wg ¶redniego
kursu NBP na dzieñ publikacji og³oszenia o zamówieniu.
3) Przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia,
rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz przepisów wcze¶niejszych. Samodzielne funkcje
techniczne w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi
nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu.
4) Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków okre¶lonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ mo¿e wskazaæ osobê bêd±c±
obywatelem pañstwa cz³onkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach
zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która naby³a kwalifikacje zawodowe
do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej
(t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz
in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
5) Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie tej samej osoby do projektowania lub kierowania robotami w wielu bran¿ach pod
warunkiem posiadania stosownych uprawnieñ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga
z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.3.1. W
celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich
5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z
Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy
czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów -
inne odpowiednie dokumenty w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z
Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ - w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
12.1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 PLN(s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy 00/100 z³).
12.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
12.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w Przedborzu
Nr rachunku: 81 8988 0001 0000 0018 8447 0013
z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy: UG. IO¦.271.5.2023”
12.2. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku
bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.3. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³
gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub
porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe
i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela
oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie
Zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
12.5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania
ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.6. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê
sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno
potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 4 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,
przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj±mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w
przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do
zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe,
strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni,
odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez
Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia
lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploratorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca
ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c±
okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z
instalacjami wewnêtrznymi lub zewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami
prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni
niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o
liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia
terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót
budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê
dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z
w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym
wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia
Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 3 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o
którym mowa w § 3 ust. 1;
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych
konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych
rozwi±zañ technicznych, , przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi
o liczbê dni niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,
6) przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, mo¿e nast±piæ w zakresie niezbêdnym do
wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
7) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ w
przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na termin
realizacji przedmiotu zamówienia lub
c.d. w sekcji IX Pozosta³e informacje
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c3dd2ec-cf93-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
c.d. zmiana umowylub sposób jej wykonywania,
8) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy mo¿e nast±piæ wskutek zaistnienia
przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wynikaj±cych ze zmiany
zasad p³atno¶ci programów lub funduszy lub innych ¼róde³ finansowania inwestycji objêtej niniejsz± umow±,
9) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ o
ile bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po
zawarciu umowy:
a) przepisami prawa w szczególno¶ci przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów;
b) Zmianami uchwa³y RM lub Regulaminu BGK w zakresie koniecznym do dostosowania umowy do nowych regulacji.
10) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ w
przypadku konieczno¶ci wykonania robót nieujêtych w dokumentacji projektowej lub PFU.
11) W uzasadnionych przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy a w szczególno¶ci, gdy
zajdzie konieczno¶æ dokonania zmian w projekcie budowlanym, oraz w przypadku przekroczenia terminów wydawania
przez organy administracji decyzji i zezwoleñ, wyst±pienia znalezisk archeologicznych, wyj±tkowo niesprzyjaj±cych
warunków atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych, nieprzewidzianych kolizji z urz±dzeniami infrastruktury, w
przypadku dzia³ania si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub w innych okoliczno¶ciach niezale¿nych od
Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, kiedy konieczna bêdzie zmiana terminu realizacji umowy. Zamawiaj±cy na pisemny
wniosek Wykonawcy mo¿e wówczas przed³u¿yæ termin realizacji zamówienia. 12) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wyp³aconego w poszczególnych transzach rozliczeniowych lub ilo¶æ transz
rozliczeniowych ulegnie zmianie w sytuacji, gdy konieczne bêdzie dostosowanie tych wysoko¶ci do warunków wynikaj±cych
z promesy BGK w celu zapewnienia...........
Zwi±zku z ograniczon± liczb± znaków c.d. jest w §18 i 18a Za³±czn. nr 2 Projekt umowy do SWZ.
1.Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykluczeniu z postêpowania na podstawie pkt 7.6 SWZ podlegaj± Wykonawcy:
1) wymienieni w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków
ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z
20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w
odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych
(Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3w/w ustawy;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj±
na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy;
Pozosta³e zapisy zawarte s± w Rozdziale 7 SWZ w pkt. 7.6 -7.11
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w E³ku Sp. z o.o. poprzez budowê budynku wraz z wyposa¿eniem i infrastruktur± techniczn±, z przeznaczeniem na opiekê d³ugoterminow±"
- Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsj± asfaltow± i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Czê¶æ I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespo³u Szkó³ Specjalnych nr 14".
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch d¼wigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formu³a "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.