eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ów › Remont wewnêtrznych instalacji elektrycznych wraz z malowaniem klatek schodowych w budynku wielorodzinnym na os. A. Mickiewicza 22 w Miko³owie



Og³oszenie z dnia 2021-08-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont wewnêtrznych instalacji elektrycznych wraz z malowaniem klatek schodowych w budynku wielorodzinnym na os. A. Mickiewicza 22 w Miko³owie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Gospodarki Lokalowej w Miko³owie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270547060

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgl.mikolow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wewnêtrznych instalacji elektrycznych wraz z malowaniem klatek schodowych w budynku wielorodzinnym na os. A. Mickiewicza 22 w Miko³owie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-67c6fd2a-0566-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00159068

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000018/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Remont wewnêtrznych instalacji elektrycznych wraz z malowaniem klatek schodowych w budynku wielorodzinnym na os. A. Mickiewicza 22 w Miko³owie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owy opis wymagañ znajduje siê w SWZ w Dziale XI1. Komunikacja w
postêpowaniuoudzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie
do udzia³uwpostêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów
lubo¶wiadczeñmiêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w
ustawiep.z.p.,odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki
komunikacjielektronicznejrozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca2002 r. o¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertê,
o¶wiadczenia, októrychmowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa,
zobowi±zaniepodmiotuudostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie
dostêpnychformatachdanych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a
tak¿eo¶wiadczenie ojakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w
formieelektronicznejopatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub w postaci
elektronicznejopatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. 3. Postêpowanie prowadzone
jest w jêzykupolskim, w formieelektronicznej, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust.
3Rozporz±dzeniaPrezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej
wpostêpowaniu oudzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania
dokumentówelektronicznych(Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków
komunikacji”),okre¶laniezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
platformazakupowa.pl,tj.:a.sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej
ni¿ 512 kb/s,b.komputerklasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram,procesor Intel IV 2GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7,
MacOs x 10 4, Linux,lub ichnowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w
przypadku InternetExplorerminimalnie wersja 10 0.,d. w³±czona obs³uga JavaScript,e. zainstalowany
program AdobeAcrobatReader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f. Platformazakupowa.pl dzia³a
wed³ug standarduprzyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru
danychprzezplatformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasulokalnegoserwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.5. Wykonawca,
przystêpuj±cdo niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki
korzystaniazplatformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
pod linkiemwzak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, zapozna³ i stosuje siê do
Instrukcjisk³adaniaofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci
zaz³o¿enie ofertyw sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w
szczególno¶ciza sytuacjê, gdyzamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu
sk³adania ofert (np.z³o¿enie oferty wzak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta
zostanie uznana przezZamawiaj±cegoza ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w
przedmiotowym postêpowaniuponiewa¿ nie zosta³spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy
Prawo ZamówieñPublicznych.7. Zamawiaj±cyinformuje, ¿e instrukcje korzystania z
platformazakupowa.pl dotycz±ce wszczególno¶ci logowania,sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci
SWZ, sk³adania ofert oraz innychczynno¶ci podejmowanychw niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siêw zak³adce „Instrukcje dlaWykonawców" na stronie internetowej pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporz±dzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osóbfizycznych wzwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:• administratorem
Pani/Pana danych osobowychjestZak³ad Gospodarki Lokalowej z siedzib± w Miko³owie, przy ul.
Kolejowej 2;• w sprawachzwi±zanych zPani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem
Ochrony Danych, kontaktpisemny zapomoc± poczty tradycyjnej na adres 43-190 Miko³ów, ul. Kolejowej
2 , poczt± elektroniczn±na adres email:ido@zgl.mikolow.eu;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
bêd± na podstawie art. 6ust. 1 lit.c RODO w celu pro- wadzenia przedmiotowego postêpowania o
udzielenie zamówieniapublicznegooraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest
obowi±zek prawnystosowaniasformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych
spoczywaj±cy naZamawiaj±cym;•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty,
którymudostêpniona zostaniedokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy
Pzp;•Pani/Pana dane osobowebêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 latod dnia zakoñczeniapostêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4lata, okresprzechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;• obowi±zek podania przez
Pani±/Panadanychosobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonymwprzepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;• w
odniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;• Posiada Pan/Pani:- na podstawie art. 15 RODO
prawo dostêpu do danychosobowychPani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania lubuzupe³nieniaPani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lubuzupe³nienia niemo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznegoani zmian±postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæintegralno¶ciprotoko³u oraz jego za³±czników.- na podstawie art. 18 RODO prawo
¿±dania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków,
o którychmowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania wodniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesupublicznego UniiEuropejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania
danychosobowych doczasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.- prawo do wniesienia
skargido PrezesaUrzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e- przetwarzanie
danychosobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;• nie przys³uguje Pani/Panu:- w
zwi±zku zart. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do
przenoszeniadanychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o
ci±¿±cymnaPani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób
fizycznych,którychdane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym
postêpowaniem iktóreZamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w
postêpowaniu, chyba ¿emazastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust.5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGL/TP/10/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana ca³o¶ci instalacji elektrycznej czê¶ci wspólnej budynku wraz z wlz do mieszkañ i tablic± bezpiecznikow± do mieszkañ TM. Wykonanie instalacji o¶wietleniowej klatek schodowych, korytarzy piwnic oraz boksów piwnicznych. Wymiana instalacji domofonowej, prace tynkarskie i malarskie klatek schodowych
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, które pe³ni± rolê pomocnicz± , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowi± za³±czniki nr 7 do SWZ. W przypadku ewentualnych rozbie¿no¶ci pomiêdzy ww. dokumentami pierwszeñstwo maj± postanowienia dokumentacji projektowej.
3. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
4. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
6. Wszelkie materia³y u¿ywane do wykonywania prac winny posiadaæ stosowne wymagane obowi±zuj±cymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze Wykonawca przedstawi ka¿dorazowo na ¿±danie inspektora nadzoru.
7. Wykonawca w czasie realizacji prac bêdzie utrzymywa³ ³ad i porz±dek na terenie , na którym je wykonuje, a tak¿e zapewni warunki bezpieczeñstwa i p.po¿. Okre¶lone w przepisach szczególnych.
8. Zamawiaj±cy informuje równie¿, i¿ przysz³emu Wykonawcy nakazuje siê zabezpieczyæ plac budowy przed dostêpem osób trzecich, utrzymywaæ ³ad i porz±dek w trakcie robót, oraz uporz±dkowaæ po ukoñczeniu robót.
9. Na wykonane przez siebie prace oraz zastosowane materia³y Wykonawca musi udzieliæ minimum 3 letniej gwarancji.
10. Na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca jest zobowi±zany przedstawiæ kopiê uprawnieñ budowlanych wraz z aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby zawodowej, zgodnie z postawionymi warunkami udzia³u w postêpowaniu.
11. Zamawiaj±cy nie wymaga odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
£±czna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%
Okres gwarancji – 20 pkt. = 20%
Rodzaj farb – 10 pkt = 10%
Rodzaj wykoñczenia tynku – 10 pkt = 10%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rodzaj farb

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rodzaj wykoñczenia tynku

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:

1.1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
a) co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±cej na remoncie instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych wraz z wykonywaniem robót towarzysz±cych (tynkarskich i malarskich) o warto¶ci minimum 100 000,00 z³ brutto ka¿da

1.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadaj±cymi nastêpuj±ce kwalifikacje tj.:
a) przynajmniej jedn± osob± posiadaj±c± aktualne uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej

b) przynajmniej jedn± osob± posiadaj±c± aktualne uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i energetycznych

c) przynajmniej czterema osobami posiadaj±cymi aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „E”, w tym: minimum 2 uprawniaj±ce do wykonywania pomiarów w instalacjach elektrycznych,

d) przynajmniej dwoma osobami posiadaj±cymi aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne „D” w zakresie uprawniaj±cym do oceny wykonywanych pomiarów w instalacjach elektrycznych,

Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r., poz.65),

2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie lub ³±cznie spe³ni± warunek, przy czym zastrzega aby wymaganym do¶wiadczeniem wykaza³ siê jeden wykonawca samodzielnie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w ofercie sk³ada o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019 Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) zgodnie ze Specyfikacj± Warunków Zamówienia. Zakazuje siê istotnych zmian umowy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obydwu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, je¿eli s³u¿yæ bêdzie nale¿ytemu wykonaniu umowy.
3. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ zawartej umowy. W szczególno¶ci postanowienia umowy mog± ulec zmianie w nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach:
1) Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu wykonania Przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 umowy, z powodu przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê okre¶lonych poni¿ej:
a) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy: administracji pañstwowej, samorz±dowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; w szczególno¶ci dotyczy to nastêpuj±cych sytuacji:
- opó¼nieñ w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa na dokonanie czynno¶ci,
- przed³u¿aj±cej siê bezczynno¶ci tych organów,
- odmowy wydania przez organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej;
b) gdy wyst±pi± warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych dla danej pory roku, w szczególno¶ci nieprzewidziane warunki pogodowe uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów (powodzie, d³ugotrwa³e ci±g³e opady atmosferyczne, klêski ¿ywio³owe i inne nietypowe dla danej pory roku anomalie pogodowe);
c) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
d) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci; za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê Umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia, jak równie¿ stan epidemii;
e) konieczno¶ci zmiany wydanych decyzji administracyjnych, pozwoleñ lub wyst±pienia koniecznych zmian, które spowoduj± obni¿enie kosztów ponoszonych przez Zamawiaj±cego;
f) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy;
g) projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym, na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie umowy zgodnie z za³o¿onym harmonogramem;
h) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych (których realizacje Zamawiaj±cy dopuszcza – wskazanych w § 1 ust. 4), w szczególno¶ci z powodu:
- uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego,
- aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny,
- zaprzestania produkcji materia³ów budowlanych, których u¿ycie Zamawiaj±cy przewidzia³ przy realizacji Przedmiotu umowy,
- wad dokumentacji projektowej,
- zmiany przepisów prawa budowlanego.... cd. we wzorze umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.