Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418140/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dobrzyca na osiedlu „Na Wzgórzu” – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 211 55 11
1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.szydlowo.pl/zamowienia-publiczna.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dobrzyca na osiedlu „Na Wzgórzu” – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-725f2a3d-5948-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002764/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Dobrzyca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418140/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.77.2022-I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dobrzyca na osiedlu „Na Wzgórzu” – etap I. W ramach I etapu przewidziano wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granicy poszczególnych działek, począwszy od włączenia do istniejącej studni S1 (należy uwzględnić wymianę kinety), poprzez studnie S2, S3, S4, S5, S6, S7, S9, S10, S36, S37, S38, S39, S40, S41, S42, S43, S44, S45, S46, S47 i S48.
2. Kanalizacja sanitarna wykonana będzie z rur PVC-U SN8 (litych) o następujących średnicach:
- PVC 160 l=145 mb
- PVC 200 l=437 mb
- PVC 315 l=209 mb
Wszystkie studnie rewizyjne węzłowe należy wykonać jako betonowe o średnicy d:1000mm natomiast studnie przelotowe wykonane z PCV lub PP o średnicy d:425mm. Studzienki należy wyposażyć we włazy typu ciężkiego SLW 60.
3. Trasa sieci kanalizacji sanitarnej przebiega częściowo w terenach zielonych, częściowo w nawierzchni asfaltowej a także w nawierzchni utwardzonej kruszywem. Zamawiający wymaga odtworzenia nawierzchni utwardzonej kruszywem warstwą kruszywa łamanego 0/31,5mm.
4. Roboty budowlane należy wykonać metodą wykopu otwartego. Odcinki kanalizacji sanitarnej przechodzące przez drogę powiatową należy wykonać metodą przecisku w rurach ochronnych o długości wychodzącej min. 1 m za ich nawierzchnię.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
6. Przed oddaniem sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do eksploatacji należy przeprowadzić inspekcję TV przewodów wraz z pomiarem odchylenia położenia rurociągów (wykres spadków).
7. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
Kod CPV Nazwa
45000000-7 Roboty budowlane
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
8. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest charakter przedmiotu zamówienia (budowa sieci kanalizacji) oraz technologia jego wykonywania.
Budowa sieci kanalizacji stanowi spójny, liniowy i zwarty obiekt budowlany składający się z wielu elementów, które są ze sobą ściśle powiązane, przenikają się i muszą być wykonane kompletnie w określonym reżimie technologicznym. Przy podziale zamówienia na części istnieje ryzyko braku wyboru wykonawcy. Ze względu na spójność robót budowlanych na obiekcie, brak wyboru wykonawcy nawet jednej części, skutkowałby niemożliwością wykonania całego przedmiotu zamówienia.
Nie bez znaczenia jest także okoliczność, iż wykonywanie przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, chociażby z powodu stałych kosztów utrzymania jednego terenu budowy, znacznych ilości zamawianych materiałów budowlanych, a przez to po niższych cenach, skutkuje mniejszym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia.
Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Podział przedmiotu zamówienia na wiele części niesie także znaczne ryzyko powstania trudności i przeszkód w ustaleniu wykonawcy odpowiedzialnego za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w ramach rękojmi za wady czy też odpowiedzialności na podstawie art. 471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Wykonanie każdego z zakresów robót budowlanych ma wpływ na kolejny zakres wynikający z technologii wykonywania robót budowlanych. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, odpowiedzialność za cały proces budowlany, w jego wykonawczym aspekcie, bezspornie ponosi jeden wykonawca.
Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 635756,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744179,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 635756,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROTECHNIKA Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671720009
7.3.3) Ulica: ul. Szczęśliwa 3
7.3.4) Miejscowość: Błękwit
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 635756,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JARACZEWO
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.