Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawę mięsa i przetworów mięsnych na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W SUCHOWOLI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389039845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Augustowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Suchowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-150
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 605178525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzaz.suchowola@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://losuchowola.edu.pl/aktualnosci/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rehabilitacja zawodowa i społeczna osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawę mięsa i przetworów mięsnych na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-717ae692-ca44-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123992/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych do Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Z art. 305 pkt 2 ustawy pzp wynika, że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy p.z.p., a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 17 marca 2023 r. unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy p.z.p. bowiem do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty i w niniejszym postępowaniu nie zamierza w istotny sposób zmieniać pierwotnych warunków zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-717ae692-ca44-11ed-9355-06954b8c6cb9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 203555,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165992,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.
Oferowane produkty muszą mieć termin przydatności do spożycia nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do Zaproszenia do negocjacji.
Ilości zamawianych artykułów spożywczych określono w Załączniku Nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
2. Przewidywane ilości artykułów spożywczych, jakie Zamawiający zamierza zakupić w okresie trwania umowy ustalono na podstawie danych o dokonywanych wcześniej zakupach, z uwzględnieniem spodziewanego wzrostu zapotrzebowania w trakcie realizacji zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości zamawianego mięsa i wyrobów mięsnych do aktualnych potrzeb, przy czym podane ilości należy traktować jako maksymalny poziom zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje zrealizowanie zamówienia na poziomie 80% zapotrzebowania określonego w Załączniku Nr 1 do Zaproszenia do negocjacji. Z tytułu niezrealizowania zamówienia w pozostałym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15112100-7 - Świeży drób
15111100-0 - Wołowina
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.