eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OzorkówModernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych: Przebudowa drogi dojazdowej - ul. Suchej w Ozorkowie



Ogłoszenie z dnia 2021-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych: Przebudowa drogi dojazdowej - ul. Suchej w Ozorkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Ozorków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ozorkow.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych: Przebudowa drogi dojazdowej - ul. Suchej w Ozorkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b77dcff-f9bf-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003668/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych: Przebudowa drogi dojazdowej - ul. Suchej w Ozorkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143621/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WE.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 620825,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje przebudowę nawierzchni jezdni na długości ok. 500 m oraz oczyszczenie i profilowanie rowu przydrożnego.
Przedmiotem inwestycji jest:
• Przebudowa nawierzchni jezdni o długości ok. 500m, poprzez wykonanie:
- korytowania na głębokość 40,00 cm a następnie dokładnego wyprofilowania drogi,
- wywozu urobku z korytowania poza teren budowy na odległość do 10 km,
- ewentualnego karczowanie krzaków, pni wraz z wywiezieniem karpiny i gałęzi poza teren budowy,
- warstwy stabilizacji o Rm = 2,5 MPa w korycie na całej szerokości i długości drogi, o grubość warstwy 15,00 cm po zagęszczeniu,
- ustawienia krawężników betonowych o wym. 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem, z obniżeniem krawężnika na wjazdach do posesji,
- ułożenia rur ochronnych dwudzielnych na przyłączach telekomunikacyjnych, energetycznych i gazowych przechodzących poprzecznie pod jezdnią
- podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15,00 cm po zagęszczeniu,
- oczyszczenia i skroplenia podbudowy emulsją asfaltową,
- warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej o grubości 4,00 cm,
- warstwy ścieralnej z mieszkanki mineralno – asfaltowej o grubości 4,00 cm,
- regulacji wysokościowa istniejącej infrastruktury zlokalizowanej w jezdni do niwelety nowej nawierzchni.
• Oczyszczenie rowu przydrożnego wraz z profilowaniem skarp.
• Wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego: oznakowanie pionowe.
Zakres rzeczowy obejmuje:
a) Wykonanie wszelkich niezbędnych prac (roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, elementy bezpieczeństwa ruchu) oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem technicznym, oraz niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, przestrzegając zasad właściwej sztuki
i praktyki budowlanej oraz zaleceń Zamawiającego a także zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa;
b) Sporządzenie szczegółowego Harmonogramu rzeczowo-finansowy i przedstawienie do zatwierdzenia go przez Zamawiającego.
c) Sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i jego zatwierdzenie w Starostwie Powiatowym w Zgierzu.
d) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów, jak również odbioru końcowego całości robót będących przedmiotem zamówienia,
e) W przypadku gdy realizacja inwestycji będzie tego wymagać, sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy, uzyskanie ostatecznej (prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania obiektu i oddania go do użytkowania.
f) Wymiana oznakowania pionowego na przebudowywanym odcinku drogi.
Destrukt pozyskany z demontażu, pozostają własnością Zamawiającego – będą składowane przez Wykonawcę w miejscu wskazanym mu przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w przedmiotowym postępowaniu do dnia 25/08/2021 do godziny 10:00 tj terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.