Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00143621/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych: Przebudowa drogi dojazdowej - ul. Suchej w Ozorkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wigury 1
1.5.2.) Miejscowość: Ozorków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ozorkow.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych: Przebudowa drogi dojazdowej - ul. Suchej w Ozorkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b77dcff-f9bf-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003668/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych: Przebudowa drogi dojazdowej - ul. Suchej w Ozorkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143621/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WE.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 620825,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje przebudowę nawierzchni jezdni na długości ok. 500 m oraz oczyszczenie i profilowanie rowu przydrożnego.
Przedmiotem inwestycji jest:
• Przebudowa nawierzchni jezdni o długości ok. 500m, poprzez wykonanie:
- korytowania na głębokość 40,00 cm a następnie dokładnego wyprofilowania drogi,
- wywozu urobku z korytowania poza teren budowy na odległość do 10 km,
- ewentualnego karczowanie krzaków, pni wraz z wywiezieniem karpiny i gałęzi poza teren budowy,
- warstwy stabilizacji o Rm = 2,5 MPa w korycie na całej szerokości i długości drogi, o grubość warstwy 15,00 cm po zagęszczeniu,
- ustawienia krawężników betonowych o wym. 100x30x15 cm na ławie betonowej z oporem, z obniżeniem krawężnika na wjazdach do posesji,
- ułożenia rur ochronnych dwudzielnych na przyłączach telekomunikacyjnych, energetycznych i gazowych przechodzących poprzecznie pod jezdnią
- podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15,00 cm po zagęszczeniu,
- oczyszczenia i skroplenia podbudowy emulsją asfaltową,
- warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej o grubości 4,00 cm,
- warstwy ścieralnej z mieszkanki mineralno – asfaltowej o grubości 4,00 cm,
- regulacji wysokościowa istniejącej infrastruktury zlokalizowanej w jezdni do niwelety nowej nawierzchni.
• Oczyszczenie rowu przydrożnego wraz z profilowaniem skarp.
• Wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego: oznakowanie pionowe.
Zakres rzeczowy obejmuje:
a) Wykonanie wszelkich niezbędnych prac (roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, elementy bezpieczeństwa ruchu) oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem technicznym, oraz niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, przestrzegając zasad właściwej sztuki
i praktyki budowlanej oraz zaleceń Zamawiającego a także zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa;
b) Sporządzenie szczegółowego Harmonogramu rzeczowo-finansowy i przedstawienie do zatwierdzenia go przez Zamawiającego.
c) Sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i jego zatwierdzenie w Starostwie Powiatowym w Zgierzu.
d) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów, jak również odbioru końcowego całości robót będących przedmiotem zamówienia,
e) W przypadku gdy realizacja inwestycji będzie tego wymagać, sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy, uzyskanie ostatecznej (prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania obiektu i oddania go do użytkowania.
f) Wymiana oznakowania pionowego na przebudowywanym odcinku drogi.
Destrukt pozyskany z demontażu, pozostają własnością Zamawiającego – będą składowane przez Wykonawcę w miejscu wskazanym mu przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu do dnia 25/08/2021 do godziny 10:00 tj terminu składania ofert nie wpłynęła żadna ofertaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- Wydział w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości budowa nowej siedziby w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa drogi ppoż. nr 5 w leśnictwie Brzeźno - I etap
- Budowa budynku stacji kontroli pojazdów wraz z infrastrukturą na terenie WITPiS, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów Gąsienicowych w l. 2024-2027
- Przebudowa drogi gminnej nr 109056E na odcinku Siemkowice - Bugaj Lipnicki
- Rozbudowa remizy strażackiej w Wygnańczycach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.