Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117997/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00126142/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekty podziałów nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej oraz sporządzenie wznowień granic nieruchomości wraz ze sporządzeniem projektów podziałów nieruchomości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2449094
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,78122,8370d030057a7b7ba7c8f2f8030711b0.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekty podziałów nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej oraz sporządzenie wznowień granic nieruchomości wraz ze sporządzeniem projektów podziałów nieruchomości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6f12b8a-b980-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019726/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Wykonanie wznowień ze wskazaniem granic oraz sporządzanie podziałów nieruchomości (gmina, powiat, dotacja)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117997/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a/ Lokalizacja: Ruda Śląska ul. KłodnickaWydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną ul. Kłodnicką - nieruchomości do podziału według tabeli zgodnie z SWZ.
Cel zamówienia: przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska.
b/ Lokalizacja: Ruda Śląska ul. Piotra Skargi
Wydzielenie gruntu zajętego pod drogę publiczną ul. Piotra Skargi - działka nr 827/79 o pow. 9 m2, obręb Stara Kuźnia, k.m. 2, KW GL1S/00004986/1 - nieruchomości do podziału wg tabeli zgodnie z SWZ.
Cel zamówienia: Przygotowanie wniosku o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska (KGR.6822.8.52.2017);
c/ Lokalizacja: Ruda Śląska ul. Asnyka
Wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną ul. Asnyka - nieruchomości do podziału wg tabeli zgodnie z SWZ.
Wydzielenie gruntu zajętego pod drogę publiczną – ul. Asnyka:
- działka nr 83 o pow. 8860 m2, obręb Stara Kuźnia, k.m. 2, GL1S/00007256/6
- działka nr 597/84 o pow. 17188 m2, obręb Stara Kuźnia, k.m. 2, GL1S/00007256/6
Cel zamówienia: Przygotowanie wniosku o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska (KGR.6822.8.43.2017);
d/ Lokalizacja: Ruda Śląska ul. Poniatowskiego
Wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną ul. Poniatowskiego - nieruchomości do podziału wg tabeli zgodnie z SWZ.
Cel zamówienia: przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska;
e/ Lokalizacja: Ruda Śląska ul. Śmiłowicka
Wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną ul. Śmiłowicką - nieruchomości do podziału wg tabeli zgodnie z SWZ.
Cel zamówienia: przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 14100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a/ Lokalizacja: Ruda Śląska ul. Edmunda KokotaWydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną ul. Edmunda Kokota - nieruchomości do podziału
wg tabeli zgodnie z SWZ.
Cel zamówienia: przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska;
b/Lokalizacja: Ruda Śląska ul. Powstańców Śląskich
Wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną ul. Powstańców Śląskich - nieruchomości do podziału wg tabeli zgodnie z SWZ.
Cel zamówienia: przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska;
c/ Lokalizacja: Ruda Śląska ul. Słoneczna
Wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną ul. Słoneczną - nieruchomości do podziału wg tabeli zgodnie z SWZ.
Cel zamówienia: przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 20800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a/ Lokalizacja: Ruda Śląska ul. HalembskaWydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną ul. Halembska
Cel zamówienia: przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska;
b/ Lokalizacja: Ruda Śląska ul. Młyńska
Wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną – ul. Młyńska - działka nr 1502/24 o pow. 57 m2, obręb Halemba, k.m. 1, GL1S/00000164/5.
Cel zamówienia: Przygotowanie wniosku o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska (KGR.6822.8.10.2018);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 12150,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a/ Lokalizacja: Ruda Śląska ul. RadoszowskaPrzedmiot zamówienia: Wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną – ul. Radoszowskiej - działka nr 1236/118 o pow. 87 m2, obręb Kochłowice, k.m. 1, GL1S/00006624/0.
Cel zamówienia: Przygotowanie wniosku o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska (KGR.6822.8.94.2019);
b/ Lokalizacja: Ruda Śląska ul. ul. Kochłowicka
Wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną – ul. Kochłowicką - działki nr: 407/27 o pow. 1201 m2, 969/26 o pow. 727 m2, obręb Kłodnica, k.m. 2, GL1S/00000151/1.
Cel zamówienia: Przygotowanie wniosku o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska (KDA.72201-8/08);
c/ Lokalizacja: Ruda Śląska ul. Nowy Świat
Wydzielenia gruntu zajętego pod drogę publiczną ul. Nowy Świat - nieruchomości do podziału wg tabeli zgodnie z SWZ.
Cel zamówienia: przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 12050 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja: Ruda Śląska ul. Wyzwolenia, ul. Gliniana, ul. Rolnicza, ul. Dąbrowskiego i ul. WąskaCel zamówienia: przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska.
Uwagi: Ilość egzemplarzy projektu podziału, która ma zostać sporządzona dla każdej nieruchomości (nieruchomość rozumiana jako jedna księga wieczysta): liczba współwłaścicieli nieruchomości + 5 egzemplarzy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja: Ruda Śląska – Stara Kuźnia ulica ŚmiłowickaCel zamówienia: Przygotowanie wniosku o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja: Ruda Śląska – Stara Kuźnia ulica KochłowickaCel zamówienia: Przygotowanie wniosku o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja: Ruda Śląska – Stara Kuźnia ulica Leśna, Ruda ulica Janasa, Kłodnica ulica Kochłowicka, Halemba ulica Halembska i ulica Nowy Świat.Cel zamówienia: Przygotowanie wniosku o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 21600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin wykonania projektów podziałów nieruchomości oraz termin wykonania procedur związanych z weryfikacją złożonych operatów przez Biuro Geodety Miasta nie gwarantują ich zakończenia w roku 2022.
W związku z powyższym istniało zagrożenie wygaśnięcia umów z dniem 31 grudnia 2022 r., tj. w trakcie ich realizacji na podstawie zapisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 poz.110 z póżn. zm.). Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin wykonania projektów podziałów nieruchomości oraz termin wykonania procedur związanych z weryfikacją złożonych operatów przez Biuro Geodety Miasta nie gwarantują ich zakończenia w roku 2022.
W związku z powyższym istniało zagrożenie wygaśnięcia umów z dniem 31 grudnia 2022 r., tj. w trakcie ich realizacji na podstawie zapisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 poz.110 z póżn. zm.). Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin wykonania projektów podziałów nieruchomości oraz termin wykonania procedur związanych z weryfikacją złożonych operatów przez Biuro Geodety Miasta nie gwarantują ich zakończenia w roku 2022.
W związku z powyższym istniało zagrożenie wygaśnięcia umów z dniem 31 grudnia 2022 r., tj. w trakcie ich realizacji na podstawie zapisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 poz.110 z póżn. zm.). Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin wykonania projektów podziałów nieruchomości oraz termin wykonania procedur związanych z weryfikacją złożonych operatów przez Biuro Geodety Miasta nie gwarantują ich zakończenia w roku 2022.
W związku z powyższym istniało zagrożenie wygaśnięcia umów z dniem 31 grudnia 2022 r., tj. w trakcie ich realizacji na podstawie zapisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 poz.110 z póżn. zm.). Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin wykonania projektów podziałów nieruchomości oraz termin wykonania procedur związanych z weryfikacją złożonych operatów przez Biuro Geodety Miasta nie gwarantują ich zakończenia w roku 2022.
W związku z powyższym istniało zagrożenie wygaśnięcia umów z dniem 31 grudnia 2022 r., tj. w trakcie ich realizacji na podstawie zapisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 poz.110 z póżn. zm.). Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin wykonania projektów podziałów nieruchomości oraz termin wykonania procedur związanych z weryfikacją złożonych operatów przez Biuro Geodety Miasta nie gwarantują ich zakończenia w roku 2022.
W związku z powyższym istniało zagrożenie wygaśnięcia umów z dniem 31 grudnia 2022 r., tj. w trakcie ich realizacji na podstawie zapisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 poz.110 z póżn. zm.). Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin wykonania projektów podziałów nieruchomości oraz termin wykonania procedur związanych z weryfikacją złożonych operatów przez Biuro Geodety Miasta nie gwarantują ich zakończenia w roku 2022.
W związku z powyższym istniało zagrożenie wygaśnięcia umów z dniem 31 grudnia 2022 r., tj. w trakcie ich realizacji na podstawie zapisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 poz.110 z póżn. zm.). Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin wykonania projektów podziałów nieruchomości oraz termin wykonania procedur związanych z weryfikacją złożonych operatów przez Biuro Geodety Miasta nie gwarantują ich zakończenia w roku 2022.
W związku z powyższym istniało zagrożenie wygaśnięcia umów z dniem 31 grudnia 2022 r., tj. w trakcie ich realizacji na podstawie zapisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 poz.110 z póżn. zm.). Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Oświetlenie toru rolkarskiego na przy ul. Jasnej w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach
- Modernizacja budynku wraz z modernizacją ogrzewania budynku przy ul. Bytomskiej 18 w Rudzie Śląskiej - etap I
- Wykonywanie badań histopatologicznych i cytologicznych
- PRZETARG NA NAJEM POMIESZCZEŃ MIESZCZĄCYCH SIĘ W BUDYNKU PRZYCHODNI BRACKIEJ KNURÓW W KNUROWIE PRZY UL. DWORCOWEJ 3
- Zakup i dostawa obuwia ochronnego dla pracowników
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie miasta Ruda Śląska
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia zewnętrznego w kompleksie 2245 w Głogowie, montaż krat okiennych budynku nr 4 i 6 w kompleksie 2245 w Głogowie oraz remont dachu budynku nr 1 w kompleksie 8791 w Jeleniej Górze
- "Przebudowa budynku gminnego po byłym Ośrodku Zdrowia w Kozłowie na potrzeby działalności rehabilitacyjnej PZOZ wraz z wyposażeniem"
- Budowa Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym etap I
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.