eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usługi żeglugi śródlądowej w formie rejsów statkiem do Serocka



Ogłoszenie z dnia 2025-03-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi żeglugi śródlądowej w formie rejsów statkiem do Serocka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012605780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 316/320

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-839

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ztm.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi żeglugi śródlądowej w formie rejsów statkiem do Serocka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09a22554-e78d-462c-9e09-4fab65b257a8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019861/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 świadczenie usługi żeglugi śródlądowej w formie rejsów statkiem do Serocka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwaw/demand/201549/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwaw/demand/201549/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie E-Zamawiający (dalej w skrócie: „Platforma”) pod adresem podanym w Rozdziale I. pkt. 3 SWZ.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne, związane z wykorzystaniem Platformy, zostały przedstawione w Rozdziale XIII oraz na stronie Platformy E-Zamawiający w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego (Instrukcja dla Wykonawców).
3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
4. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres zamowienia@ztm.waw.pl
5. Forma komunikacji za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy złożenia oferty, która powinna zostać złożone według zasad, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w zakresie niniejszego postępowania za pośrednictwem Platformy. Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
7. W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3) wszystkie pliki składane do Zamawiającego za pośrednictwem Systemu muszą zostać podpisane właściwym podpisem elektronicznym poza Systemem (na własnym komputerze Wykonawcy), o ile postanowienia SWZ lub przepisów tego wymagają. Złożenie podpisu elektronicznego w ramach potwierdzania składania oferty w Systemie nie stanowi czynności podpisania, któregokolwiek ze składanych przez Wykonawcę plików.
8. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
9. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem postępowania zgodnie z wytycznymi zawartymi w „Instrukcji dla Wykonawcy”.
10. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie: https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&folder=000w&clientName=ztmwaw&
11. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf do przesyłania danych zawierających dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne.
12. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie przepisów prawa zawiera Rozdział XX. SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 039/2025/FZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żeglugi śródlądowej pasażerskiej - w formie ok. dziewięciogodzinnych rejsów statkiem pasażerskim z Warszawy do Serocka i z powrotem oraz sprzedaż biletów na rejsy.
2. Rejsy odbywać się będą na trasie: Warszawa Kanał Żerański (pomost pływający na wysokości przystanku autobusowego Cementownia) –– Zalew Zegrzyński – Serock (molo) – Warszawa Kanał Żerański (pomost pływający).
3. Przystanki zostaną wskazane przez Zamawiającego.
4. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zlecenie 49 rejsów.
5. Świadczenie usługi odbywać się będzie w okresie od podpisania Umowy (nie wcześniej niż od 1 maja 2025 r.) do 21 września 2025 w soboty, niedziele i dni świąteczne oraz w piątki 11.07, 25.07, 8.08, 22.08 - po jednym rejsie dziennie.
6. Zamawiający najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi przekaże Armatorowi szczegółowy rozkład kursowania z uwzględnieniem odpłynięć/przypłynięć statku z poszczególnych przystanków oraz co najmniej dwugodzinnej przerwy w Serocku przy czym rejsy odbywać się będą od ok. godz. 9:00 do ok. godz. 18:00.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany:
1) godzin rejsów,
2) liczby rejsów,
3) terminów rejsów,
4) lokalizacji przystanków,
5) zmiany trasy
z zachowaniem zakładanej Umową łącznej ilości rejsów (o których mowa w pkt. 4 OPZ), czasu trwania rejsu (o którym mowa w pkt. 6 OPZ) oraz okresu świadczenia usługi (o którym mowa w pkt. 5 OPZ)
8. Wykonawca, na własny koszt, będzie prowadził sprzedaż biletów:
- w systemie on-line – min. 50% puli biletów przeznaczonych na dany rejs,
- stacjonarną - minimum przez 1 dzień w każdym tygodniu w wymiarze minimum 3 godzin/1 dzień (dni sprzedaży oraz godziny muszą być uzgodnione z Zamawiającym). Punkt sprzedaży stacjonarnej powinien znajdować się w centralnym obszarze Warszawy w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym z dopuszczeniem, prowadzenia przez Armatora, sprzedaży biletów w Punkcie Obsługi Pasażerów ZTM (bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Armatora), po otrzymaniu zgody Zamawiającego. W przypadku uzyskania zgody Zamawiającego na sprzedaż biletów w POP.
9. Wymagane jest prowadzenie sprzedaży biletów z możliwością dokonania płatności gotówką jak też obsługi transakcji przy użyciu karty płatniczej.
10. Wpływy z tytułu sprzedaży biletów stanowić będą przychód Armatora z zastrzeżeniem, że na każdy rejs przewidziana pula biletów bezpłatnych wyniesie 30 sztuk łącznie (dla osób które ukończyły 70 rok życia oraz dla dzieci do czasu objęcia obowiązkiem szkolnym).
11. Zanurzenie statku nie może przekraczać 90 cm.
12. Statek będzie zapewniał możliwość jednorazowego przewozu min. 80 pasażerów wraz z ich bagażem osobistym.
13. Dla każdego pasażera musi być zagwarantowane zadaszone miejsce siedzące z bezpośrednim dostępem do stolika (każde miejsce siedzące musi posiadać miękkie siedzisko (np.: tapicerka, poduszka/poducha na siedzisko lub tym podobne).
14. Statek musi być wyposażony w:
1) osłony przeciwsłoneczne na oknach (np.: rolety, zasłonki),
2) urządzenia chłodzące (np.: klimatyzacja, nawiew, wentylatory lub tym podobne),
3) kocyki/pledy w ilości min. 50 sztuk, min. wymiary 120x180cm, min. gramatura 200 g/m² ,
4) zintegrowany stereofoniczny zestaw nagłaśniający z mikrofonem obejmujący całą przestrzeń pasażerską przeznaczony do obsługi przewodnickiej, odtwarzania muzyki, audioprzewodnika itp.,
5) tzw. „kącik” dla dzieci (stoliczki, krzesełka, kolorowanki, kredki, gry i zabawy edukacyjne itp.) - powierzchnia nie może być mniejsza niż 4 m²,
6) grill wraz z jego obsługą – powierzchnia nie może być mniejsza niż 12 m²,
7) min. 2 flagi w barwach m. st. Warszawa o min. wym. 75x120 cm,
8) flagę biało-czerwoną o min. wym. 75x120 cm.
Kompleksowo przygotowany statek do świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu nie później niż do dnia 25 kwietnia 2025.
15. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu niezbędnych do świadczenia usługi dokumentów: Świadectwa Zdolności Żeglugowej/Unijnego Świadectwa Zdolności Żeglugowej oraz polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - najpóźniej do 25 kwietnia br.
16. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia łączności obsługi statku z właściwym terytorialnie dyrektorem Urzędu Żeglugi Śródlądowej, ze służbami Policji, Pogotowia Ratunkowego, służbami ratowniczymi oraz właściwymi terenowo jednostkami Straży Pożarnej.
17. Załoga obsługująca statek powinna być przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
18. Zamawiający wymaga należytego zabezpieczenia wykonania Umowy przez Wykonawcę w wysokości 1% całkowitej wartości zamówienia brutto.
19. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia polegających na świadczeniu usługi żeglugi śródlądowej pasażerskiej w formie rejsów statkiem pasażerskim z Warszawy do Serocka.
20. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomostu pływającego, o którym mowa w ust. 2 OPZ.
21. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności żeglugowe dotyczące Przedmiotu Zamówienia.
22. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy.
23. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
24. Załącznik nr 7 do SWZ przedstawia wizualizację do stroju służbowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60600000-4 - Usługi transportu wodnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2025-09-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba miejsc siedzących zadaszonych na statku z bezpośrednim dostępem do stolika

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje nadal przynajmniej 1 (jedną) usługę odpowiadającą zakresem przedmiotowi zamówienia tj.: świadczenie usługi żeglugi śródlądowej pasażerskiej w ruchu ciągłym przez minimum 2 (dwa) miesiące oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta jest lub została wykonana należycie,
2) dysponuje co najmniej 1 statkiem spełniającym wymagania niniejszego SWZ lub złoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia statku spełniającego wymagania niniejszego SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ).
Jeżeli, wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz musi dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
c) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
e) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Citibank:
1) Nr rachunku IBAN: PL 80 1030 1508 0000 0005 5005 5074
2) Kod SWIFT: CITIPLPX
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – potwierdzenie dokonania przelewu wadium, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zostało załączone do oferty.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 5 powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w treści gwarancji lub poręczenia muszą być wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
10. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej, Zamawiający zwraca wadium poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SWZ).
6) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt. 1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwaw/demand/201549/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) w art. 109 ust. 1 pkt 4,5,7,
3) w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Katarzyna Komar – tel. 22 45-94-287, e-mail: zamowienia@ztm.waw.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.