Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00058892/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00073686/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przebudowa z rozbudową budynku przy ul. Tkackiej w Prudniku - dostawa wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prudnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 3
1.5.2.) Miejscowość: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@prudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.prudnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf37a159-e21b-4d12-b4f2-731247c93dfa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową budynku przy ul. Tkackiej w Prudniku - dostawa wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf37a159-e21b-4d12-b4f2-731247c93dfa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036281/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Przebudowa z rozbudową budynku przy ul. Tkackiej w Prudniku - dostawa wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058892
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-II.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 107790,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli kuchennych wraz z sprzętem AGD w budynku Międzypokoleniowego Centrum Integracji w Prudniku przy ul. Tkackiej 1 w pomieszczeniach:
- Kuchni służącej do dystrybucji posiłków ( w tym zmywalni, wydawce posiłków) – pom. P1.00.11, P1.00.12, P1.00.14,
- Pokoju socjalnym - pom. P1.00.07,
- Klubie Seniora – pom. 02.00.10.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia wraz z jego uruchomieniem stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99285,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121911,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105849,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Drzewiarz-Bis" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911328304
7.3.3) Ulica: ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105849,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-07INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną na terenach inwestycyjnych - ul. Meblarska w Prudniku (Etap III)
- Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w ramach zadania "NieSamiDzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne - III edycja"
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1613 O Prudnik - Czyżowice - Granica Gminy Prudnik - na odc. 3100 m.
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej na terenie ośrodka turystycznego Akwa Marina
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.