eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi związane z serwisem systemów monitorujących na obiektach hydrotechnicznych Domaniów oraz Brody Iłżeckie, Wióry w podziale na 5 części



Ogłoszenie z dnia 2025-03-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi związane z serwisem systemów monitorujących na obiektach hydrotechnicznych Domaniów oraz Brody Iłżeckie, Wióry w podziale na 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.muszalska@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z serwisem systemów monitorujących na obiektach hydrotechnicznych Domaniów oraz Brody Iłżeckie, Wióry w podziale na 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dad0516-9df3-4465-9022-45c44b1eab91

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.322 Usługi związane z serwisem systemów ASTKZ na obiektach hydrotechnicznych Domaniów oraz Brody Iłżeckie, Wióry

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r22129,Uslugi-zwiazane-z-serwisem-systemow-monitorujacych-na-obiektach-hydrotechnicznyc.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod
adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. Wskazany adres strony internetowej postępowania, to adres pod którym udostępniane będą
zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie
zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w
zakładce: Instrukcja dla Wykonawców: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc. Regulamin dostępny jest w
zakładce „Regulamin”. Korzystanie z Platformy oznacza akceptację regulaminu oraz Instrukcji.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób
złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
2. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych
razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
3. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
4. Zamawiający informuje, że adres e-mail: anna.muszalska@wody.gov.pl, wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do
przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z
Wykonawcami.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma tel. +48 22 498 87 00 (infolinia dostępna w dni
robocze, w godzinach 9:00-17:00) e-mail: pomoc@jskinternet.pl .
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę
za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych
odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
8. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych, związanych z przetargiem jest Anna Muszalska i Kamil
Michalski. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy.
9. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy
ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania
W.ROZ.2710.24.2025/ZZR, prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym
zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
􀀀 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: W.ROZ.2710.24.2025/ZZR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z serwisem systemów monitorujących na obiektach hydrotechnicznych Domaniów oraz Brody Iłżeckie, Wióry, mające na celu zapewnienie sprawności systemów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo przeciwpowodziowe.
Część 1 Wykonanie prac serwisowych systemu sterowania AKP i telewizji przemysłowej ZW Wióry .
W ramach Części 1 wykonawca zobowiązany jest wykonać m.in:
- Przegląd oraz kontrola systemu automatyki i kontroli pracy urządzeń, znajdujących się na zaporze Wióry,
- Konserwacja, sprawdzenie prawidłowości wskazań oraz regulacja czujników kontrolujących prawidłową pracę urządzeń spustu,
- Kontrola i serwisowanie rozdzielnic znajdujących się na obiekcie ZW Wióry i bloku MEW,
- Przeprowadzenie kalibracji (wzorowania) czujników,
- Przeglądy i konserwacja telewizji przemysłowej i nagłośnienia oraz systemu alarmowego na obiektach Zapory Wióry i Osiedlu Eksploatacyjnym,
- Prace serwisowe: rozdzielnicy RSN 15 kV, opartych urządzeniach Schneider Electric z zabezpieczeniem SEPAM seria 40, Transformatorów T1, T2, T3, Szafy SUPS dla zasilania obwodów wtórnych rozdzielnicy 15 kV, rozdzielnic 0,4 kV RN1, RN2, RN3, RZ, RA, RE wraz z pracami towarzyszącymi.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania Przedmiotu zamówienia określają Opisy Przedmiotu Zamówienia (dalej zwanym „OPZ”) oddzielenie dla każdej części zamówienia, wchodzące w skład Załącznika nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty w każdej części oddzielnie oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1. „Cena brutto” – waga 60 %
2.2 „Czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii” - waga 40 %
oddzielnie dla każdej części.
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Ptr
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Ptr – liczba punktów w kryterium „czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii”
4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1. SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii, w następujący sposób: za zaoferowanie
– do 8 godzin – 40 punktów;
– do 12 godzin – 30 punktów;
– do 24 godzin – 20 punktów;
– do 48 godzin – 10 punktów;
– do 72 godzin (jest to maksymalny dopuszczalny czas reakcji) – 0 punktów.
Wykonawca określa czas podjęcia działań, wpisując odpowiedni wariant do Formularza ofertowego (Załącznika nr 1 do SWZ) (np. „do 8 godzin”). Czas podjęcia działań na wezwanie liczony jest od momentu zgłoszenia awarii.
Z tytułu kryterium „Czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii” wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
a/Jeżeli wykonawca zaoferuje czas dłuższy od maksymalnego, tj. pow. 72 godzin to Zamawiający uzna że Wykonawca oferuje Czas podjęcia działań niezgodny z warunkami zamówienia i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp,
b/Jeżeli w formularzu ofertowym, Wykonawca nie zaznaczy zaproponowanego przez siebie Czasu podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas maksymalny tj. 72 godziny.
5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z serwisem systemów monitorujących na obiektach hydrotechnicznych Domaniów oraz Brody Iłżeckie, Wióry, mające na celu zapewnienie sprawności systemów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo przeciwpowodziowe.
Część 2 Wykonanie prac serwisowych systemu ASTKZ ZW Domaniów, Jagodno, Rdzuchów oraz automatyki wodowskazów na dopływach
W ramach Części 2 wykonawca zobowiązany jest do wykonania m.in. :
Kontrola i konserwacja: sond w piezometrach otwartych, układów pomiarowych wodowskazów na dopływach, szaf ASTKZ, systemu komputerowego ASTKZ wraz z pracami towarzyszącymi.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania Przedmiotu zamówienia określają Opisy Przedmiotu Zamówienia (dalej zwanym „OPZ”) oddzielenie dla każdej części zamówienia, wchodzące w skład Załącznika nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty w każdej części oddzielnie oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1. „Cena brutto” – waga 60 %
2.2 „Czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii” - waga 40 %
oddzielnie dla każdej części.
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Ptr
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Ptr – liczba punktów w kryterium „czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii”
4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1. SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii, w następujący sposób: za zaoferowanie
– do 8 godzin – 40 punktów;
– do 12 godzin – 30 punktów;
– do 24 godzin – 20 punktów;
– do 48 godzin – 10 punktów;
– do 72 godzin (jest to maksymalny dopuszczalny czas reakcji) – 0 punktów.
Wykonawca określa czas podjęcia działań, wpisując odpowiedni wariant do Formularza ofertowego (Załącznika nr 1 do SWZ) (np. „do 8 godzin”). Czas podjęcia działań na wezwanie liczony jest od momentu zgłoszenia awarii.
Z tytułu kryterium „Czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii” wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
a/Jeżeli wykonawca zaoferuje czas dłuższy od maksymalnego, tj. pow. 72 godzin to Zamawiający uzna że Wykonawca oferuje Czas podjęcia działań niezgodny z warunkami zamówienia i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp,
b/Jeżeli w formularzu ofertowym, Wykonawca nie zaznaczy zaproponowanego przez siebie Czasu podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas maksymalny tj. 72 godziny.
5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z serwisem systemów monitorujących na obiektach hydrotechnicznych Domaniów oraz Brody Iłżeckie, Wióry, mające na celu zapewnienie sprawności systemów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo przeciwpowodziowe.
Część 3 Wykonanie prac serwisowych polegających na prowadzeniu stałego nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem ASTKZ Wióry wraz z jego konserwacją
W ramach Części 3 wykonawca zobowiązany jest wykonać m.in.:
- Kontrola i konserwacja: czujników w piezometrach, piezometrach magnetycznych oraz poziomu wody górnej i dolnej (wraz z temperaturą); czujników w piezometrach zamkniętych (wraz z temperatura); czujników w rdzeniu zapory; szczelinomierzy trójosiowych; przelewów; pochyłomierzy; stacji METEO,
- Kontrola: czujników pomiaru temperatury pomieszczeń; kalibracji konserwowanych czujników; połączeń w skrzynkach obiektowych i skrzynkach przyłączeniowych oraz ich zabezpieczenie
wraz z pracami towarzyszącymi.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania Przedmiotu zamówienia określają Opisy Przedmiotu Zamówienia (dalej zwanym „OPZ”) oddzielenie dla każdej części zamówienia, wchodzące w skład Załącznika nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty w każdej części oddzielnie oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1. „Cena brutto” – waga 60 %
2.2 „Czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii” - waga 40 %
oddzielnie dla każdej części.
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Ptr
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Ptr – liczba punktów w kryterium „czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii”
4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1. SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii, w następujący sposób: za zaoferowanie
– do 8 godzin – 40 punktów;
– do 12 godzin – 30 punktów;
– do 24 godzin – 20 punktów;
– do 48 godzin – 10 punktów;
– do 72 godzin (jest to maksymalny dopuszczalny czas reakcji) – 0 punktów.
Wykonawca określa czas podjęcia działań, wpisując odpowiedni wariant do Formularza ofertowego (Załącznika nr 1 do SWZ) (np. „do 8 godzin”). Czas podjęcia działań na wezwanie liczony jest od momentu zgłoszenia awarii.
Z tytułu kryterium „Czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii” wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
a/Jeżeli wykonawca zaoferuje czas dłuższy od maksymalnego, tj. pow. 72 godzin to Zamawiający uzna że Wykonawca oferuje Czas podjęcia działań niezgodny z warunkami zamówienia i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp,
b/Jeżeli w formularzu ofertowym, Wykonawca nie zaznaczy zaproponowanego przez siebie Czasu podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas maksymalny tj. 72 godziny.
5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z serwisem systemów monitorujących na obiektach hydrotechnicznych Domaniów oraz Brody Iłżeckie, Wióry, mające na celu zapewnienie sprawności systemów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo przeciwpowodziowe.
Część 4 Monitorowanie zbiornika Domaniów i wodowskazów ochrony hydrologicznej gm. Przytyk, gm. Wolanów, gm. Wieniawa, gm. Orońsko, gm. Przysucha
W ramach Części 4 wykonawca zobowiązany jest wykonać m.in.:
- Monitorowanie i transmisja danych pakietowych z punktów pomiarowych na 16 obiektach,
- Dostarczenie transmisji GPRS w pakiecie zbiorczym do 500 MB w ramach systemu APN,
- Obsługa transmisji danych GPRS w sieci typu APN,
- Przekazywanie danych do bazy danych,
- Obsługa stacji monitorującej VPN
wraz z pracami towarzyszącymi.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania Przedmiotu zamówienia określają Opisy Przedmiotu Zamówienia (dalej zwanym „OPZ”) oddzielenie dla każdej części zamówienia, wchodzące w skład Załącznika nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty w każdej części oddzielnie oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1. „Cena brutto” – waga 60 %
2.2 „Czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii” - waga 40 %
oddzielnie dla każdej części.
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Ptr
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Ptr – liczba punktów w kryterium „czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii”
4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1. SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii, w następujący sposób: za zaoferowanie
– do 8 godzin – 40 punktów;
– do 12 godzin – 30 punktów;
– do 24 godzin – 20 punktów;
– do 48 godzin – 10 punktów;
– do 72 godzin (jest to maksymalny dopuszczalny czas reakcji) – 0 punktów.
Wykonawca określa czas podjęcia działań, wpisując odpowiedni wariant do Formularza ofertowego (Załącznika nr 1 do SWZ) (np. „do 8 godzin”). Czas podjęcia działań na wezwanie liczony jest od momentu zgłoszenia awarii.
Z tytułu kryterium „Czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii” wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
a/Jeżeli wykonawca zaoferuje czas dłuższy od maksymalnego, tj. pow. 72 godzin to Zamawiający uzna że Wykonawca oferuje Czas podjęcia działań niezgodny z warunkami zamówienia i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp,
b/Jeżeli w formularzu ofertowym, Wykonawca nie zaznaczy zaproponowanego przez siebie Czasu podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas maksymalny tj. 72 godziny.
5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z serwisem systemów monitorujących na obiektach hydrotechnicznych Domaniów oraz Brody Iłżeckie, Wióry, mające na celu zapewnienie sprawności systemów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo przeciwpowodziowe.
Część 5 Wykonanie prac serwisowych systemu ostrzegania ludności na wypadek awarii zapór Brody-Wióry.
W ramach Części 5 wykonawca zobowiązany jest wykonać m.in.:
- Przeglądy oraz kontrole lokalnych stacji alarmowych, central alarmowych i urządzeń analizujących stan zapory,
- Zdalne monitorowanie i testowanie parametrów systemu ostrzegania ludności na wypadek awarii zapory poprzez łączność z centralami alarmowymi CA-1 WIÓRY i CA-1 BRODY za pośrednictwem łączności GSM,
- Zapewnienie gotowości do wykonania czynności serwisowych w razie wystąpienia awarii systemu wraz z pracami towarzyszącymi.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania Przedmiotu zamówienia określają Opisy Przedmiotu Zamówienia (dalej zwanym „OPZ”) oddzielenie dla każdej części zamówienia, wchodzące w skład Załącznika nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty w każdej części oddzielnie oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1. „Cena brutto” – waga 60 %
2.2 „Czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii” - waga 40 %
oddzielnie dla każdej części.
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Ptr
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Ptr – liczba punktów w kryterium „czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii”
4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1. SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii, w następujący sposób: za zaoferowanie
– do 8 godzin – 40 punktów;
– do 12 godzin – 30 punktów;
– do 24 godzin – 20 punktów;
– do 48 godzin – 10 punktów;
– do 72 godzin (jest to maksymalny dopuszczalny czas reakcji) – 0 punktów.
Wykonawca określa czas podjęcia działań, wpisując odpowiedni wariant do Formularza ofertowego (Załącznika nr 1 do SWZ) (np. „do 8 godzin”). Czas podjęcia działań na wezwanie liczony jest od momentu zgłoszenia awarii.
Z tytułu kryterium „Czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii” wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
a/Jeżeli wykonawca zaoferuje czas dłuższy od maksymalnego, tj. pow. 72 godzin to Zamawiający uzna że Wykonawca oferuje Czas podjęcia działań niezgodny z warunkami zamówienia i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp,
b/Jeżeli w formularzu ofertowym, Wykonawca nie zaznaczy zaproponowanego przez siebie Czasu podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas maksymalny tj. 72 godziny.
5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podjęcia działań na wezwanie zamawiającego w przypadku wystąpienia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi się wykazać wykonaniem (doświadczeniem) – W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali lub realizują:
- co najmniej (1) jedno zamówienie (umowę) obejmujące swym zakresem usługi sprawdzania prawidłowości wskazań lub/i montaż lub/i regulację lub/i serwis systemów aparatury kontrolno pomiarowej lub aparatury systemu technicznej kontroli zapór zbiorników wodnych, świadczone nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesięcy – jeśli oferta dotyczy części zamówienia o nr 1, 2 oraz 3;
- co najmniej (1) jedno zamówienie (umowę) obejmujące swym zakresem usługi monitorowania i transmisji danych z punktów pomiarowych na obiektach, obsługę transmisji GPRS w sieci typu APN, obsługę stacji monitorującej VPN, świadczone nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesięcy – jeśli oferta dotyczy części zamówienia o nr 4;
- co najmniej (1) jedno zamówienie (umowę) obejmujące swym zakresem usługi monitorowania i testowanie parametrów systemu ostrzegania ludności poprzez łączność GSM, obsługę stacji LSA, obsługę aplikacji CSS-PC, świadczone nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesięcy – jeśli oferta dotyczy części zamówienia o nr 5.
7.2.2. Wykonawca musi wykazać że dysponuje:
Jeśli oferta dotyczy części zamówienia o nr 1 lub 2 lub 3
- co najmniej (1) jedną osobą posiadająca uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 1 kV E (Eksploatacja) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje do 1kV, potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym, oraz
- co najmniej (1) jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 1 kV D (Dozór) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje do 1kV, potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym.
Uwaga: Wykonawca musi dysponować minimum 2 osobami, nawet w sytuacji, gdy którakolwiek z wykazanych przez niego osób posiada świadectwa kwalifikacyjne zarówno na stanowisku eksploatacji jak i dozoru.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ;
2. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024, poz. 507 t.j.), zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ;
3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
4. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 7.2.1 niniejszej specyfikacji wraz z podaniem ich przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane.
Zaleca się skorzystanie ze wzoru (edytowalna wersja – Załącznik nr 9a do SWZ)
2 Dowody określające, czy usługi wymienione w wyżej wymienionym wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych - referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. potwierdzające spełnianie, określonego w pkt 7.2.2. niniejszej specyfikacji - oprócz imienia i nazwiska osoby skierowanej do realizacji zamówienia, musi zawierać co najmniej informacje o:
- uprawnieniach wskazanej osoby,
- podstawie do dysponowania wskazaną osobą (należy podać jedną z niżej wymienionych opcji: dysponowanie bezpośrednie – zasób własny wykonawcy (dotyczy przypadku, gdy Wykonawca dysponuje wskazaną osobą wskutek zawartej umowy o pracę lub innej umowy o charakterze cywilnoprawnym, zawieranej bezpośrednio z tą osobą) lub dysponowanie pośrednie - zasób innego podmiotu wraz z podaniem nazwy podmiotu udostępniającego wskazaną osobę).
Zaleca się skorzystanie z druku, stanowiącego Załącznik nr 9b do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej), z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2.1. SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 2 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024, poz. 507 t.j.) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.4 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Treść oświadczenia jest zawarta w Załączniku nr 11 do SWZ. (wzór oświadczenia można modyfikować).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały przewidziane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących integralną część SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.