Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie projektu remontu pomieszczeń na potrzeby Apteki Szpitalnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "PLESZEWSKIE CENTRUM MEDYCZNE W PLESZEWIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300770088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 125A
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7420719
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalpleszew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu remontu pomieszczeń na potrzeby Apteki Szpitalnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d558dbb-039f-4d88-b1fc-6a12e08a624d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalpleszew.ezamawiajacy.pl/pn/CMPLESZEW/demand/202046/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalpleszew.ezamawiajacy.pl/pn/CMPLESZEW/demand/202046/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Ofertę, oświadczenia oraz inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania, w tym podmiotowe środki dowodowe Wykonawca przekazuje odpowiednio jako dokument elektroniczny bądź cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym (dokument w formatach danych wymienionych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://szpitalpleszew.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie projektu remontu pomieszczeń na potrzeby Apteki Szpitalnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
Wykonanie projektu remontu pomieszczeń na potrzeby Apteki Szpitalnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zaprojektował należycie min. 2 budowy, przebudowy, rozbudowy pomieszczeń na potrzeby obiektów kategorii XI zawierających pomieszczenia czyste ( np.: bloki operacyjne, pracownie leku cytostatycznego, żywienia pozajelitowego, itp.) w zakresie Projektu Budowlanego i Wykonawczego w czynnym obiekcie budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej objętego klasą obiektu 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych o wartości robót co najmniej 4 000 000,00 zł brutto i zakresie branż: budowlanej, sanitarnej, gazów medycznych i elektrycznej,
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń z minimum 10 letnim doświadczeniem od dnia nadania uprawnień, który przeprowadził min. 4 realizacje projektowe budowy przebudowy, rozbudowy pomieszczeń obiektów kategorii XI zawierających pomieszczenia czyste ( np.: bloki operacyjne, pracownie leku cytostatycznego, żywienia pozajelitowego, itp.) w zakresie Projektu Budowlanego i Wykonawczego w czynnym obiekcie budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej objętego klasą obiektu 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych o wartości robót co najmniej 4 000 000,00 zł brutto
projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z minimum 3 letnim doświadczeniem od dnia nadania uprawnień,
projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z minimum 3 letnim doświadczeniem od dnia nadania uprawnień,
projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z minimum 3 letnim doświadczeniem od dnia nadania uprawnień,
technologiem medycznym posiadającym wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie min. 10 lat w pełnieniu funkcji technologa medycznego, który skutecznie przeprowadził projekt technologii medycznej w min. 5 aptekach zakończony pozwoleniem na użytkowanie oraz odbiór nadzoru farmaceutycznego,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisano w SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalpleszew.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-01
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Najem długoterminowy automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla szpitala w Pleszewie.
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 108,68 kWp do 149,5 kWp, ......... , budowa dwóch punktów ładowania samochodów elektrycznych o mocy 22kW każdy wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- Wykonanie projektu remontu pomieszczeń na potrzeby Apteki Szpitalnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Pleszewskim Centrum Medycznym.
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" Powiat Pleszewski
- Dostawy cementu workowanego
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie hydroizolacji garażu podziemnego wraz z przebudową ślusarki aluminiowej oraz usunięcie przecieków przy wpustach odwodnieniowych (...) w garażu podziemnym Gmachu Matematyki PW
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla wykonania sekwencji bystrzy w głównym korycie rzeki Parsęty, oraz renaturyzacji 5,7 km odcinka Parsęty przekształconego działalnością człowieka -
- "Dokumentacja projektowa dot. budowy i rozbudowy dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Płociczno-Osiedle".
- Opracowanie wielobranżowej dok. projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Adaptacja lokalu przy ul. Mycielskiego 20 na dz.ew.16 obręb 3-04-02 w W-wana potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga - Południe"
- Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej o nr 251026W w Gminie Rzekuń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.