Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00079482/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
- 2025/BZP 00097061/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń wiwarium nr 47, 48, 53, 64 oraz sali sekcyjnej nr 34 w budynku B1 przy pl. Grunwaldzkim 45 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.szymanska@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,188697,43a3ff338aeb848c2385354fb9d17089.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń wiwarium nr 47, 48, 53, 64 oraz sali sekcyjnej nr 34 w budynku B1 przy pl. Grunwaldzkim 45 we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb23d898-8a9c-497b-a858-6bcc7b9f98d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053022/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja pomieszczeń wiwarium oraz sali sekcyjnej w budynku B1 Katedry i Kliniki Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych przy pl. Grunwaldzkim 45 we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079482
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A0CZZ000.240.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja pomieszczeń wiwarium nr 47, 48, 53, 64 oraz sali sekcyjnej nr 34 w budynku B1 Katedry i Kliniki Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych przy pl. Grunwaldzkim 45 we Wrocławiu”.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z: SWZ, Specyfikacją techniczną warunków wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej: STWiORB, Opisem przedmiotu zamówienia, dalej OPZ - będącym uzupełnieniem STWiORB, Tabelą zbiorczego zestawienia kosztów, Przedmiarami robót, które mają charakter pomocniczy.
Wykonawca winien:
a) przekazać do zatwierdzenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji zadania.
b) przed wbudowaniem materiałów, urządzeń należy dostarczyć:
deklaracje właściwości użytkowych, karty materiałowe, karty katalogowe, certyfikaty zgodności wraz z wymaganymi załącznikami,
c) dostarczyć karty przekazanych odpadów toksycznych w przypadku ich wystąpienia,
d) zapewnić materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.
e) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić i przekazać Zamawiającemu dokument potwierdzający dopuszczenie do stosowania w budownictwie użytych materiałów i urządzeń. W razie wątpliwości co do jakości zastosowanych materiałów i urządzeń Zamawiający może przeprowadzić we własnym zakresie ich badania. W przypadku potwierdzenia niezgodnej z umową jakości materiałów lub urządzeń koszty ekspertyzy pokrywa w całości Wykonawca. Materiałów i urządzeń niezgodnych z umową nie można zastosować, a użyte Wykonawca usunie i zastąpi na swój koszt i ryzyko.
Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej (OC) deliktowej oraz kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 100% ceny ofertowej brutto za wypadek niezależnie od ilości wypadków.
Roboty budowlane będą realizowane na czynnym obiekcie Uczelni w trakcie trwania roku akademickiego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36 miesięcy.
Termin wykonania zamówienia: do 15 tygodni od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem terminów pośrednich:
przekazanie terenu budowy w terminie do 1 tygodnia od dnia zawarcia umowy,
realizacja robót budowlanych do 12 tygodni od daty przekazania terenu budowy, potwierdzona złożeniem pisemnego wniosku zgłoszenia o gotowości do odbioru robót, potwierdzonej przez inspektora nadzoru,
rozpoczęcie czynności odbiorowych w terminie do 1 tygodnia od daty skutecznego złożenia wniosku o dokonanie odbioru końcowego,
zakończenie czynności odbiorowych w terminie do 1 tygodnia od daty ich rozpoczęcia.
Szczegółowy opis warunków i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (w tym m.in. warunki wykonywania robót, warunki płatności, warunki dot. odbiorów, podwykonawców) został określony w SWZ, STWiORB oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355252,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585282,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355252,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne "TOMEK" Wojciechowski Tomasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971582339
7.3.3) Ulica: ul. Igielna 9/1,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-117
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ WOJCIECHOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-INSTALACYJNE "TOMEK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355252,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ BRAMY W BUDYNKU NR 1 WRAZ Z REMONTEM OGRODZENIA W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. PRETFICZA 14-16 WE WROCŁAWIU
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Kliniki Chirurgii i Urologii Dziecięcej - asortyment jednorazowy do kompleksowej diagnostyki urologicznej kompatybilny z nowym aparatem PICOSMART
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i WRD KWP.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Stabłowickiej 147
- Zakup, dostawa foteli biurowych i gamingowych na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "STWORZENIE STREF TERAPEUTYCZNYCH ORAZ WYPOCZYNKOWYCH DLA PACJENTÓW "DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SP Z O. O. ORAZ WYDZIELONEJ STREFY REKREACJI DLA OKOLICZNYCH MIESZKAŃCÓW"
- Budowa sieci wodociągowej w m. Sińczyca - Domasławice
- Roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie budynku po hydroforni wraz z budową budynku garażowego z wiatą oraz magazynu soli w miejscowości Byszewy
- Roboty remontowe widowni na hali sportowej A
- Remont lokalu agronomówki z przystosowaniem na mieszkanie wspomagane w miejscowości Rogowo
- Infrastruktura włączająca dla osób ze SPE w Zespole Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Siemieniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.