eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSzkolenie w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych potrzebnych do wykonywania danego zawodu zgodnie z klasyfikacja ESCO dla młodzieży w ramach projektu "Aktywni Górą!" w CKiW OHP w Gołdapi.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenie w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych potrzebnych do wykonywania danego zawodu zgodnie z klasyfikacja ESCO dla młodzieży w ramach projektu „Aktywni Górą!” w CKiW OHP w Gołdapi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tamka 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kgohp@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 511283608

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Boczna 5

1.11.4.) Miejscowość: Gołdap

1.11.5.) Kod pocztowy: 19-500

1.11.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.11.9.) Numer telefonu: 876150353

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gospomkg4@ohp.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.ckiw-goldap.ohp.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenie w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych potrzebnych do wykonywania danego zawodu zgodnie z klasyfikacja ESCO dla młodzieży w ramach projektu „Aktywni Górą!” w CKiW OHP w Gołdapi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-463c427e-c69e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POWR.01.03.01-00-0001/22 pt. „Aktywni górą!”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-463c427e-c69e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszędzie, gdzie w dokumentacji ujęte jest sformułowanie „Zamawiający” należy rozumieć, że czynności podejmuje Prowadzący postępowanie działając na podstawie pełnomocnictwa Zamawiającego nr KG.ZPM.012.1.53.2022 z dnia 15.11.2022 r. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, wymiana informacji i dokumentów (nie dotyczy składania ofert) między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na Platformie e-Zamówienia (treść wiadomości można podać w polu tekstowym, można również dodać załączniki): https://ezamowienia.gov.pl/ . Szczegółowy opis
zawarty jest w części VIII SWZ przedmiotowego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niniejsze informacje zawarte są w części VIII i XII SWZ przedmiotowego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Niniejsze informacje zawarte są w części XIX SWZ przedmiotowego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKiW.A.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia nt.: „Automotywacji i radzenia sobie ze stresem” dla max 10 osób w wymiarze 16 godzin (nie dłużej niż 4h dziennie). Potrzeba zorganizowania szkolenia o ww. tematyce wynika ze zdiagnozowanych potrzeb i potencjału uczestników projektu „Aktywni Górą!” w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi. Zamówienie objęte niniejszym postepowaniem jest częścią większego zamówienia w zakresie umiejętności i kompetencji potrzebnych do wykonywania danego zawodu, zgodnie z klasyfikacją ESCO – European Skills/Competences, Qualifications and Occipations (kategoria: „Interakcje społeczne” w ramach „Umiejętności i kompetencje przekrojowe”) w wieku 15 – 20 lat, uczestników projektu „Aktywni Górą!”, gdzie Zamawiającym jest Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy, natomiast jednostką prowadzącą postępowanie jest Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania prowadzącego postępowanie zostały zapisane w załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej w zakresie:
a) wiedzy i doświadczenia
Wykonawca spełni warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń grupowych w zakresie: umiejętności i kompetencji społecznych (komunikacja interpersonalna lub zrozumieć emocje, lub asertywność – budowanie profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych lub podobne), szkoleń o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia.
Warunek będzie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot, na potencjale którego polega wykonawca spełnia warunek samodzielnie (zakaz łączenia potencjałów).
b) dysponowania osobami:
Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe (o profilu umożliwiającym szkolenie z zakresu kompetencji społecznych zwłaszcza psychologia, coaching, socjoterapia, pedagogika lub pokrewne) lub ukończył szkolenie lub kurs itp. (potwierdzony certyfikatem lub zaświadczeniem lub innym dokumentem) w zakresie umiejętności przeprowadzenia szkoleń dotyczących kompetencji społecznych.
Minimalne doświadczenie zawodowe wykazanej osoby w prowadzeniu zajęć grupowych (szkoleń, warsztatów itp.): nie powinno być krótsze niż 2 lata (licząc od daty uzyskania ww. kwalifikacji do daty składnia ofert).
• Zamawiający dopuszcza zmianę osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jedynie w wyniku zdarzeń losowych, których Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć (np. choroba, wypadek).
• Zmiana specjalisty zostanie dokonana za pisemną zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, do którego należy dołączyć oświadczenie
o kwalifikacjach i doświadczeniu specjalisty wymaganych w SWZ oraz odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność dokonania powyższej zmiany.
• Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo wystąpić do Wykonawcy o wgląd do dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Warunek będzie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot, na potencjale którego polega wykonawca, spełniają warunek łącznie (możliwość łączenia potencjałów).
2. Zmawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę:
a) który podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy,
b) który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835),
3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna lub konsorcjum) żaden z jej uczestników nie może podlegać wykluczeniu z postępowania i odrębnie musi wykazać to w postępowaniu - podobnie jak Wykonawca składający ofertę samodzielnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca na wezwanie zamawiającego będzie obowiązany do złożenia następujących dokumentów: oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w: art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych i art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 od SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie mógł na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia. Jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający będzie mógł w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie (o którym mowa wyżej) będzie zobowiązany do złożenia:
a) Oświadczenie dot. wykonanych usług (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ),
b) Oświadczenie dot. osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane w ofercie:
1) Formularz ofertowy (wg. wzoru zawartego w załączniku nr 1 do SWZ).
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie składa każdy Wykonawca. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy.
4) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych, z którego wynika, którą część zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ).
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z art. 118 ustawy – Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6 do SWZ).
Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Niniejsze informacje zawarte są w części V - VIII SWZ przedmiotowego postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki umowy, które będą uwzględnione w przyszłej umowie z wybranym Wykonawcą zostały zamieszczone w projekcie umowy - załącznik nr 3 do SWZ. Strony dopuszczają możliwość dokonywania:
- zmian zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszczalna jest zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy,
- wszelkich nieistotnych zmian umowy, to jest innych niż zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. 2 ww. ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i niewymagających przewidzenia w SWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.